Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jonka mielestä raskaat silmäluomet on kauniit?

Vierailija
26.12.2022 |

Aina niitä tunnutaan vaan haukkuvan, mutta esim. Renee Zellweger, Paula Vesala, Jennifer Lawrence ja etenkin Eva Green raskaine luomineen ovat tosi kauniita! Tulispa muotiin tuollaiset silmät.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee joku narkki tai alkkis mieleen.

Vierailija
22/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tollaiset aasialaistyyliset silmät ja yksi ihminen nälvi niitä. Siis jessus, aivan kuin silmilleni mitään voisin!

Voit pitää aurinkolaseja. Ja parempi olisi siansilminesi.

Kuule, silmäni ovat isot ja sinivihreät sekä ripseni ovat pitkät. Ei se että silmät ovat aasialaistyyliset ja raskasluomiset tee niistä "siansilmiä". Siperiaa sullakin on perimässäsi jos suomalainen olet.

Olet ruma aasialainen ja tyydy siihen!

PS muista maski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskasti sanoit, että tulisipa muotiin. Seuraavaksi laitetaan jotain täyteaineita silmänympärykseen, että luomet näyttäisivät raskailta? En edes ihmettelisi.

Koetin googlettaa noita esimerkkihenkilöitä, mutta olen tyhmä enkä ymmärrä mitä tarkoittaa raskaat silmäluomet. Olen kyllä ennenkin kuullut puhuttavan ja yksi työkaveri joskus valitteli, että kun ei osaa meikata raskaita luomiaan tms.

Tää on tätä, kun ei ole yleisenä trendinä niin on olevinaan rumaa. Heti kun joku keksii tehdä siitä sellaisen niin on miljoonien ihailema ominaisuus. Ihmiset on aivan täysiä lampaita.

Vierailija
24/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hooded eyes, kauniit ovat. Sellaiset luomivaot syvällä päässä olevat kuopat taas on minun mielestä rumat.

Vierailija
25/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tollaiset aasialaistyyliset silmät ja yksi ihminen nälvi niitä. Siis jessus, aivan kuin silmilleni mitään voisin!

Kuule, silmäni ovat isot ja sinivihreät sekä ripseni ovat pitkät. Ei se että silmät ovat aasialaistyyliset ja raskasluomiset tee niistä "siansilmiä". Siperiaa sullakin on perimässäsi jos suomalainen olet.

PS muista maski

Ihan yhtä siperialainen säkin suomalaisena olet. En mä ole ruma vaan mulla piirteeni toimivat ja en ole tusinaämmän näköinen. Ei se ole vikani jos olet itse tylsännäköinen ja kukaan ei kiinnostu 😀 tr0lli 😄

Vierailija
27/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bette Davis ainakin oli seksikäs juuri makuukamarisilmiensä takia.

Vierailija
28/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nätit huppusilmät

Vierailija
29/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bette Davis ainakin oli seksikäs juuri makuukamarisilmiensä takia.

No sillä todella oli!

Vierailija
30/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS muista maski

Ihan yhtä siperialainen säkin suomalaisena olet. En mä ole ruma vaan mulla piirteeni toimivat ja en ole tusinaämmän näköinen. Ei se ole vikani jos olet itse tylsännäköinen ja kukaan ei kiinnostu 😀 tr0lli 😄

Hiljaa kiinalainen!

Vierailija
31/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii jos on jtn japsitaustaa, kuten esim Ninja Sarasalo.

Pelkistä silmistäkö päättelet että japsitaustaa? Huvittavaa. Ei ole japsitaustaa yhtään prosenttia tällä ent. mallilla. Persoonallinen ulkonäkö ja 100% suomalaiset vanhemmat.

Vierailija
32/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä varsinaisesti kauniit, mutta mielenkiintoisen näköiset. 

Vierailija
33/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee raivoraittius

Vierailija
34/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS muista maski

Hiljaa kiinalainen!

Persjalka takaisin navettaan.

Vierailija
35/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Reneen silmistä ennen kuin kävi leikkauttamassa luomensa. Nyt näyttää vain oudolta.

Vierailija
36/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän raskaissa silmäluomissa provosoi joitain ihmisiä näin kovasti?

Vierailija
37/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nätit huppusilmät

Onpa suuri ero noissa silmissä!

Vierailija
38/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskasti sanoit, että tulisipa muotiin. Seuraavaksi laitetaan jotain täyteaineita silmänympärykseen, että luomet näyttäisivät raskailta? En edes ihmettelisi.

Koetin googlettaa noita esimerkkihenkilöitä, mutta olen tyhmä enkä ymmärrä mitä tarkoittaa raskaat silmäluomet. Olen kyllä ennenkin kuullut puhuttavan ja yksi työkaveri joskus valitteli, että kun ei osaa meikata raskaita luomiaan tms.

Sama kuin Karvinen, löydät sen jostakin lastenkirjasta.

Vierailija
39/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin Reneen silmistä ennen kuin kävi leikkauttamassa luomensa. Nyt näyttää vain oudolta.

Sama täällä. Oli ihanat silmät ja kasvot ennen kauheaa muutosta.

Vierailija
40/66 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee taas niistä kuoppavaoista silmissä joku syöpäpotilas palliatiivisessa vaiheessa mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme