Millasta Suomessa on elää ja asua 50 vuoden kuluttua?
Koetaanko Suomessa merkittäviä luonnonmullistuksia seuraavan 50 vuoden sisällä?
Joutuuko Suomi sotaan?
Onko 50 vuoden päästä jo lentäviä autoja jne...?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Valvontayhteiskunta, jossa valtio saa päättää mitä teet, milloin ja kenen kanssa. Jos et tottele, et liiku mihinkään. Kiitos tästä kuuluu koronapassin puolustelijoille jotka eivät vieläkään ymmärrä tukholmasyndroomaltaan ja denialismiltaan että ihan aina ei valtion johto halua sinun parastasi. Terveyden takia.
Taidat olla ainoa, joka enää muistaa koko koronapassia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sharia-laki takaa perinteisten arvojen noudattamisen.
Olet lapsellinen, kuten muutkin tämän ketjun foobikot.
T. Pehmud
Pehmud al-Anul
Sinulla on paha pakkomielle tuntemattomasta uhasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 50 vuoden päästä 100 varmasti kuollut. Nyt ikää on 60 vee joten en kauheasti jaksa speguloida 50 vuoden päässä olevia asioita.
Speguloida. :D
Ilmastonmuutos edennyt ja kaikki vähänkään kelpaavat metsät jo raivattu pelloiksi kuivuneen etelä Euroopan tarpeisiin.
Uskomme, että demokratia vielä voittaa Venäjällä joku päivä.
Ihmiset ovat täysin tietämättömiä, että fossiiliset polttoaineet ovat loppu 50 vuoden päästä???
Vierailija kirjoitti:
Väestö on vaihdettu on meno on kuin Afganistanissa nyt. Kansa asuu rakennusjätteistä kootuissa hökkeleissä ja lämmittelee polttamalla lantaa. Partasuumiehet ajelevat hangessa avolavoillaan ja toimivat siveyspoliisina (pilpo). Turkki hyväksyy viimein Nato-hakemuksemme.
Märkä unesi?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat täysin tietämättömiä, että fossiiliset polttoaineet ovat loppu 50 vuoden päästä???
Hiluxit kulkee vaikka friteerausöljyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvita enää energian tuottamiseen. Ne tulevat olemaan tuotteiden alkumateriaalia.
Kemistit tulevat keksimään miten vety liukenee nesteeseen hiilihapon tavoin.
Evvk. Haudassa oon silloin. T.yli 100 v
En ole silloin enää maisemissa, onneksi. Mutta hei, koittakaa pärjätä. Tsemppii!
Suomen ruokatuotanto on ajettu alas. Pellot kasvavat suurelta osin risukkoa, osa kaavoitettu asuintonteiksi. Kaupassa myydään vain ulkomailta tuotua skeidaa,
Eli onnellisia he joilla mahdollisuus viljellä ja kasvattaa oma ruokansa.
Valtaosa kantasuomalaisista yli 60v. Kaduilla tummanpuhuvaa väkeä. Ilmastonmuutos maailmalla aiheuttanut mellakoita ja nälänhätää.
Olen hyvinvoiva hopeakettu, ja edelleen ajan maasturilla.
Olkiluoto on vielä testausvaiheessa.
Somalit ja muut ihmettelee, että kukas nyt tekee rahaa toimeentuloon.
Ei, vaan kotimainen nainen.