Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tarpeeksi terve juhliin?

Vierailija
26.12.2022 |

Tänään olisi sukujuhlat jonne tulee kahdeksankymppisiä ja pieniä vauvoja. Olen ollut flunssassa viime viikon alkupuolelta asti, oli kova räkätauti tällä kertaa. Eilen vielä niistin säännöllisestimutta nyt sen on varmaan suurin piirtein kuivunut, toinen sierain on vielä vähän tukossa vaikkei sieltä mitään saa niistettyä. Jos olisi vain minusta kiinni en menis, mutta tiedän että saan kinata miehen kanssa jäänkö kotiin vai en. Mitä olette mieltä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tarpeeksi terve, mutta käytä hyvänä tekosyynä. Itse vauvan vanhempana tai 80 vuotiaan lapsena loukkaantuisin, jos menisit. Mutta en ole kumpaakaan.

Vierailija
2/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitä mieltä, että et osaa tehdä omia päätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tarpeeksi terve, mutta käytä hyvänä tekosyynä. Itse vauvan vanhempana tai 80 vuotiaan lapsena loukkaantuisin, jos menisit. Mutta en ole kumpaakaan.

No minä kyllä haluaisin mennä juhliin oikeasti. Mutta en koe olevani riittävän terve. Miehen mielestä luultavasti olen ja hän on mielestäni väärässä.

Vierailija
4/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sitä mieltä, että et osaa tehdä omia päätöksiä.

Kyllä mä osaan mutta pyrkisin tällä aloituksella lyhentämään kinaa voinko mennä vai enkö. Voin sanoa että puoli Suomea oli sitä mieltä että et voi mennä.

Vierailija
5/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet riittävän terve. Tossa vaiheessa sitä pitää jo töissäkin olla.

Vierailija
6/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mies piti mua terveenä, kun mulla oli kuumetta 38,5. Yksi oireeton päivä välissä on aika hyvä sääntö myös aikuisella. 

Vierailija
7/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tuleekin puoli suomea lyhentämään kinoja.

Vierailija
8/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet riittävän terve. Tossa vaiheessa sitä pitää jo töissäkin olla.

Joo mut töissä on pakko olla. Vanhusten ja vastasyntyneiden tartuttaminen sen sijaan olis tässä tapauksessa vapaaehtoiselta pohjalta... T. Ap

Vierailija
9/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne tuleekin puoli suomea lyhentämään kinoja.

Hyvä pointti :D

Vierailija
10/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mun mies piti mua terveenä, kun mulla oli kuumetta 38,5. Yksi oireeton päivä välissä on aika hyvä sääntö myös aikuisella. 

Määrittele oireeton. Onko oireeton jos niistää kymmeniä kertoja neonvihreää limaa. Kysyn, en vastaa.

Vierailija
11/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bailaan vaan ja känni päälle

Vierailija
12/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä nähdään, lyhenikö kina täällä. Sillävälin selaat näitä vastauksia joko sukutapaamisessa tai kotona. Pää sekasin edelleen, mennäkkö vaiko eikö mennä. Näytät suvun vanhimmalle " fiksuimman vastauksen", tai olet kotona sen yhden " TÄMÄ" vastauksen kanssa.

Vierailija
13/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele oireeton. Onko oireeton jos niistää kymmeniä kertoja neonvihreää limaa. Kysyn, en vastaa.

Ei minusta olis oireeton. 

Vierailija
14/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neonvihreä lima kuulostaa jännältä. Olisiko siitä mitään kuvaa laittaa?

Vierailija
15/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaan suhtaudutaan nykyään kuin normaali flunssaan eli kun kuume on ohi saa nähdä ihmisiä.

Vierailija
16/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neonvihreä lima kuulostaa jännältä. Olisiko siitä mitään kuvaa laittaa?

Valitettavasti ei täällä hetkellä. Niistin juuri väritöntä limaa, mutta eilen tosiaan sitä neonkeltaisenvihreää.

Vierailija
17/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko muistanut antaa pimperoa miehelles nyt viikon aikana myös?

Miten tämä liittyy sukujuhliin?

Vierailija
18/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin juttelin miehen kanssa ja nihkeetä on. Ottaa päähän olla tarinan pahis kun yrittäisin vaan suojella väkeä sairastumasta. Monella varmasti lomaviikko ensi viikolla eivätkä ole suunnitelleet makaavansa sitä sängynpohjalla. Mies suhtautuu niin kuin yrittäisin laistaa jostain. En yritä. Ap

Vierailija
19/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesikö aikoo mennä tartuttamaan?

Vierailija
20/23 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on taudin loppuvaihe menossa, joten et sä enää tautia tartuta muihin, joten voit mennä juhliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi