Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako kumppanin kehon virheet seksissä ?

Vierailija
26.12.2022 |

Esim. löysä tai kurttuinen vatsanahka, selluliitti, raskausarvet, peräpukamat, näppylät

Haittaako teitä tällaiset sinänsä normaalit, mutta usein kauneusvirheenä nähdyt asiat?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle oli kova kolaus kun entinen kumppani valitti siittimen koosta. "Onpas se pieni", "Tykkään enemmän isommasta"

En ollut aiemmin koskaan edes miettinyt asiaa... Aina ollut hyvä itsetunto mutta tuo kyllä söi miestä. Nyt tapaillut kuukauden uutta naista ja hän tulee ennen uuttavuotta kylään. Jos hän haluaa seksiä niin en tiedä miten uskallan näyttäytyä alasti. Jos hänkin pettyy niin kyllä ketuttaa...

Hyi mikä nainen. Ei välittänyt susta yhtään. Monet naiset kyllä haluaa nykyään isoa se on totta. Mutta ei kaikki. Mä ota mielummin tavallisen kokoisen jos on iso ja keskiverto vierekkäin. Sitä paitsi jos kaikki muut asiat on kunnossa koolla ei oo väliä. Elämäni kaikin puolin ihaninta seksiä sain yheltä mieheltä kellä oli pieni. Sai mut hetkessä ihan märäksi ja seksi tuntuu niin ihanalta ettei ikinä oo sellasta kokenut. Mun miehellä nyt on isoin kun kellään muulla mutta kun jos kaikki asiat ei oo kunnossa seksi on epämiellyttävää eikö kostu yhtään niinku sen yhden kanssa.

Olihan se tylysti sanottu, mutta kyllähän se peniksen koko vaikuttaa naisen nautintoon, joten ihan relevantti kriteeri valita seksikumppani. Jokainen nainen on yksilö ja myös omalta kooltaan erilainen. Mikä käy yhdelle, ei käy toiselle jne.

No jos puhutaan about keskimääräisestä koosta eli pituus 12-16cm niin kylläse on niin, että naisen omassa toosassa tai kaapeloinnissa aivoihin on vikaa jos ei seksistä nauti. Eihän se miehen syy ole jos nainen on iso ja väljä.

Ei se nyt naisenkaan vika ole jos on iso .ittuinen kunnon tamma. Hänelle on tietysti sopiva kunnon iso ori. Jänikset ei ole tammoille oikeita vastakappaleita.  Kohtaantumisogelma jos ei sopi vehkeet keskenään.  Noi vehkeiden koot ovat ominaisuuksia ei vikoja. 

Vierailija
62/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihat piilottaa klitan ja kunto ei kestä mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet on ulkonäkökeskeisiä ja arvostelevat naisten ulkonäköä. Samat miehet valittaa täällä, ettei naiset ole halukkaita ja halua seksiä. Kas kun toisten miesten naiset haluaa, eikä halut lopu.

Vierailija
64/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaa. Olen parantumaton esteetikko. Synnyttäneen roikkuvat ja tyhjät rinnat, vetelä vatsanahka ja tussahtanut tussu on pahimpia turn-offeja. Onneksi synnyttämättömiä aikuisia naisia on nykyään paljon, niin ei tarvitse tuskailla asian kanssa.

Vierailija
65/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan naiset lienee suurilta osin ylipainoisia. Siksi loukkaantuvat aina, kun joku ei tykkääkään lihavista naisista. Juosta ei jaksa ja puuskuttaa jo toisella portaalla.

Vierailija
66/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haittaa. Olen parantumaton esteetikko. Synnyttäneen roikkuvat ja tyhjät rinnat, vetelä vatsanahka ja tussahtanut tussu on pahimpia turn-offeja. Onneksi synnyttämättömiä aikuisia naisia on nykyään paljon, niin ei tarvitse tuskailla asian kanssa.

Et näytä ymmärtävän pilluista mitään. Et pystyisi erottamaan synnyttämättömän ja synnyttäneen pilluja toisistaan. Et edes tiedä kokemattomana sitä tunnettua tosiseikkaa, että monilla synnyttäneillä naisilla pillu on tiukempi ja lihaksikkaampi synnytyksen jälkeen.

Vierailija
67/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näytä ymmärtävän pilluista mitään. Et pystyisi erottamaan synnyttämättömän ja synnyttäneen pilluja toisistaan. Et edes tiedä kokemattomana sitä tunnettua tosiseikkaa, että monilla synnyttäneillä naisilla pillu on tiukempi ja lihaksikkaampi synnytyksen jälkeen.

Monestako pillusta itselläsi on kokemusta?

Vierailija
68/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten erottaa synnyttäneen ja synnyttämättömän pillun toisistaan. Tehdäänkö synnärillä joku tatuointi vai mistä sä ne erotat toisistaan?

Vierailija
69/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Riittää, kunhan pil lu on siinä peppureijän vieressä.

Vierailija
70/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa vaikka vaimo välillä valittaakin että rinnat voisi olla pystymmät. Ihanat lollot on ja mukava niitä on puristella.

Vierailija
71/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän palstan naiset lienee suurilta osin ylipainoisia. Siksi loukkaantuvat aina, kun joku ei tykkääkään lihavista naisista. Juosta ei jaksa ja puuskuttaa jo toisella portaalla.

En ole ylipainoinen mutta en tykkää että ihmisiä nimitellään rumasti.

Vierailija
72/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt mistä ne pillut erottaa toisistaan. Kun kerran näytät sen tietävän. Vai pannaanko juttu paskapuhe kansioon?

Vierailija
73/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sana ylipainoinen muka loukkaava? Kyllä menee jo aika herkäksi.

Vierailija
74/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt mistä ne pillut erottaa toisistaan. Kun kerran näytät sen tietävän. Vai pannaanko juttu paskapuhe kansioon?

Ei mistään, ei ainakaan pillun koon mukaan.

Vierailija
75/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sana ylipainoinen muka loukkaava? Kyllä menee jo aika herkäksi.

Ylipainoinen ei ole loukkaavasti sanottu, mutta viittasit myös muuhun palstan viestittelyyn ihmisten painoon liittyen. Siellä käytetään usein aika ikävää kieltä.

Vierailija
76/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on vaan niin, ett jos toista rakastaa, niin ne virheet eivät näytä virheiltä.

Vierailija
77/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on vaan niin, ett jos toista rakastaa, niin ne virheet eivät näytä virheiltä.

Monesti rakkaus kuihtuu kilojen kasvaessa. Pitäkää huolta itsestänne.

Vierailija
78/95 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Niin todellakin? Vain itse ja omilla avullamme näitä pikkumaisuuksia miettimällä, emme ikinä saavuta mitään 'ulkoista menestystä', vaan pikemminkin sen epäkypsän ihmisen ainoastaan, kuviteltua sisäistä rauhaa. Onko se kaikki pikkumaisuuksiin toisessa ihmusessä ja niihin tarttuminen sitten sen arvoista?

Ihminen hyvä, mieti nyt ensin!

Fakta! Kun on: 'Ihmisen onnellisuus ei ole riippuvainen vain jostain ja niistä (muka-vain-tietyistä?!) asennoista'. Näin se vain on. Oikeasti..

Vierailija
79/95 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Mitä hittoa siitä tulisi. Ollaan ollut yhdessa nuoresta lähtien  ja nyt eläkkeellä. Luuleeko joku, että ollaan yhtä siroja solakoita kuin alle 20v ikäisinä, No ei tod. 

Kun rakastuin vaimooni hänessä ei ollut oikein mitään yksittäistä piirrettä tai seikkaa mihin olisi rakastunut. Nätti pylly kyllä. En oikein rakkaussumussa nähnyt niitä. Ei mitään erityistä seikkaa ja kuitenkin kaikki.  Monet synnytykset jne muuttaneet kroppaa, mutten ole koskaan kiinnittänyt niihin huomiota. Ainut mikä on kiinnostanut aina ja nostanut himoja on vaimon sielu ja koko olemus.  Olisikin aika tyhmää, jos olisi mennyt ulkonäön vuoksi naimisiin. Se alkuperäinen olisi kadonnut jo vuosikausia sitten.  Toki en itsekään ole enää mikään salskea nuorimies. 

Lässyn lässyn. Vaimo lihonnut lähes 30 kg, eikä mies muka ole huomannut mitään...

Haittaakse?   Ei haittaa ei sitten mitenkään. Mitä sitten jos on pylly levinyt ja tissit kasvaneet, ei vaikuta pilluun sitten mitenkään, eikä himoon. Huonoin vaihtoehto on luiseva nainen.

Luisevan ja 30 kg ylipainoisen läskin väliin mahtuu aika monta naista. Ei ole pakko valita sitä luisevaakaan.

Sen kun valitset ulkonäön mukaan, minä valitsin minua ja kaluani  rakastavan halukkaan naisen, eikä todellakaan ole tarvinnut katua tai kärsiä seksin puutteesta koko ikänä. Toki bonuksena sain halukkaan  eläväisen tiukan pillun. Mutta todellisuudessa en minä mitään valinnut, vaan luonto ja kemiat tekivät valinnan minun puolesta. Minua vietiin kun kuoriämpäriä, enkä fiksuna pannut vastaan vaan luotin vaistooni. Koko ikäni miettinyt, että miten tämä oikein meni, mutta ilmeisesti luonnonvalinta oli voimakkaampi kuin minun tahto. Onneksi näin, koska olisin voinut ryssiä koko jutun.

Kehopositiivisuus ei ole ikinä saanut aikaan mitään hyviä värinöitä. Saatte ihan vapaasti haukkua ulkonäkökeskeiseksi. Ei se mua haittaa. Tällä palstalla pulskuutta ja ylipainoa pidetään hyvänä asiana.

Olen aina arvostanut ihmisiä, jotka huolehtivat itsestään. 30 kg ylipainoinen ei ole sellainen ihminen. Mutta onhan se ihan hyvä, että pulskillekin löytyy ottajansa. Itsekin tein nappivalinnan, eikä ole tarvinnut katua.

Sinä ilmeisesti vaihtaisit lastesi äitiä, kun hänellä olisi kroppa muuttunut ja paino kasvanut iän mukana. Rakastaisit vain hänen ulkonäköään ja  lisäkilojen tultua olisi rakkautesi loppu.  Onnea vaan valitsemallesi tielle. 

Kaikilla naisilla ei nouse paino lasten takia. Itselläni 3 lasta ja aina olen omlut ns. Mallin mitoissa paitsi juuri ennen ja heti synnytyksen jälkeen. Olen vain aina seurannut tarkkaan mitä ja kuinka paljon suuhuni tungen. Myös geenit auttavat tietysti tässä asiassa. Joten jos suurinosa naisista päästää itsensä ryhävalaaksi, on meitä kauniitakin naisia vielä täällä joilla on lapsia ja itsekuria.

Vierailija
80/95 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Aivan varmasti olet:

"

"

(totuuden kuulee jo laulusta, vuodelta 1984)

.." mikään ei ole niin kuin ennen

e s t e t i i i k k a vie ihmisen " ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi