Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istuin jamaikalaisen kaverini kanssa iltaa jouluna

Vierailija
26.12.2022 |

Jäi mietityttämään mikä perinne se on, kun hän korkkasi rommipullon, kaatoi hän ensiksi osan matolle. Sanoi vain, että se on perinne.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibian maissa on tapana muistaa kuolleita läheisiä ja kaataa huikka maahan kun avaa pullon. Sisätiloissa en ole nähnyt näin kenenkään tekevän.

Vierailija
22/27 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mun kaveri kaatoi suolaa talon jokaiseen nurkkaan (ei jouluna), tääki joku perinne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko letkeää meininkiä muuten? Mitä söitte.

Vierailija
24/27 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo mun kaveri kaatoi suolaa talon jokaiseen nurkkaan (ei jouluna), tääki joku perinne

eikä ollut jamaikalainen

Vierailija
25/27 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä liittyy pahojen henkien ulkopuolella pitämiseen.

Vierailija
26/27 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri oli säilönyt kesästä asti koivun oksia, ja kuivattanut niitä ja hakkasi sitten itseään niillä huoneessa, jossa oli takka, jonka päällä kiviä ja sitten se vielä heitti siihen kivien päälle vettä. Lähin karkuun, koska se halusi, että olisin riisunut kaikki vaatteet ja tullut istumaan sinne huoneeseen kans hakattavaksi :(. Mikä lie kultti, tuli mieleen se Dan  Brownin Davinchi koodin munkki, joka ruoski itseään. Melkein soitin poliisit, mutta se selitti että on joku perinne

Vierailija
27/27 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko letkeää meininkiä muuten? Mitä söitte.

Ihan vain istuttiin ja kuunneltiin musiikkia ja katsottiin leffaa ja syötiin sipsejä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän