Istuin jamaikalaisen kaverini kanssa iltaa jouluna
Jäi mietityttämään mikä perinne se on, kun hän korkkasi rommipullon, kaatoi hän ensiksi osan matolle. Sanoi vain, että se on perinne.
Kommentit (27)
joo mun kaveri kaatoi suolaa talon jokaiseen nurkkaan (ei jouluna), tääki joku perinne
Oliko letkeää meininkiä muuten? Mitä söitte.
Vierailija kirjoitti:
joo mun kaveri kaatoi suolaa talon jokaiseen nurkkaan (ei jouluna), tääki joku perinne
eikä ollut jamaikalainen
Vierailija kirjoitti:
Tämä liittyy pahojen henkien ulkopuolella pitämiseen.
Mun kaveri oli säilönyt kesästä asti koivun oksia, ja kuivattanut niitä ja hakkasi sitten itseään niillä huoneessa, jossa oli takka, jonka päällä kiviä ja sitten se vielä heitti siihen kivien päälle vettä. Lähin karkuun, koska se halusi, että olisin riisunut kaikki vaatteet ja tullut istumaan sinne huoneeseen kans hakattavaksi :(. Mikä lie kultti, tuli mieleen se Dan Brownin Davinchi koodin munkki, joka ruoski itseään. Melkein soitin poliisit, mutta se selitti että on joku perinne
Vierailija kirjoitti:
Oliko letkeää meininkiä muuten? Mitä söitte.
Ihan vain istuttiin ja kuunneltiin musiikkia ja katsottiin leffaa ja syötiin sipsejä.
Ap
Karibian maissa on tapana muistaa kuolleita läheisiä ja kaataa huikka maahan kun avaa pullon. Sisätiloissa en ole nähnyt näin kenenkään tekevän.