Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paluu opintoihin tämän jälkeen?

Vierailija
25.12.2022 |

Hei, kuten täällä tiettävästi on kerrottu, olen todellakin nimittänyt kurssipalautteessa nuorehkoa naispuolista yliopisto-opettajaa "likaiseksi ja halvaksi" h*oraksi samalla kun haistattelin hänelle ja toivoin hänen saavan lujaa turpiinsa. Tein tämän täysin ajattelemattomasti raivonpuuskan vallassa kun minulta kysyttiin sähköpostissa palautetta kurssista, johon olin syvästi pettynyt. Etenkin tentti oli syvä järkytys. Lisäksi kyllä pidin opettajaa asiattomana muutenkin.

Tekoni oli idioottimainen ja toivoisin saavani sen tekemättömäksi, mutta mahdollisuutta tähän ei enää ole. Tehty mikä tehty. Mitä on odotettavissa kun opiskelu jatkuu tammikuussa? Voinko saada jopa porttikiellon yliopiston alueelle tai menettää joksikin aikaa opinto-oikeuden? Entä voiko tuosta joutua rikosilmoituksen kohteeksi? Mitkä seuraukset olisivat realistisesti todennäköisiä ja mahdollisia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mikä tentissä oli vikana?

Vierailija
2/9 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tentti käsitteli kurssialueen ulkopuolisiakin asioita. Pääsin silti läpi, joten tyhmää siltä kannalta. Uusiakin aina voi. Ihan hävettää. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tentti käsitteli kurssialueen ulkopuolisiakin asioita. Pääsin silti läpi, joten tyhmää siltä kannalta. Uusiakin aina voi. Ihan hävettää. ap

Tai sitten olit vaan valmistautunut huonosti? Monesti tuollaiset reaktiot johtuvat siitä.

Vierailija
4/9 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne palautteet on todella teknisesti mahdollista yhdistää palautteenantajaan, vaikka kyselynolisi tehty nimettömänä. Tulee tod näk rikostutkknta ja syyte uhkailusta ja ainakin tähän oppiaineeseen määräaikainen opinto-oikeuden peruutus.

Vierailija
5/9 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hävettää. ap

On kyllä syytäkin.

Vierailija
6/9 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta sietäisikin menettää opinto-oikeus vähäksi aikaa ja miettiä tekosiaan.

Vierailija
7/9 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pienemmästä rikkeestä oli tullut opinto-oikeuden menettäminen vuodeksi.

Vierailija
8/9 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että parasta olisi että nyt olisit itse aloitteellinen ja yhteistyökykyinen. Pahoittelisit ja ilmaisisit tehneesi väärin, ja ymmärtäväsi, että toimintasi oli todella väärin. 

Onko sulla mielenterveydessä vikaa kun lähdet tuollaiselle tielle yhdestä kurssista ja tentistä? Ehkä kannattaisi tuoda esille myös toimintaasi vaikuttaneet tekijät ja tehdä selväksi, että käytös ei enää toistu.

Vierailija
9/9 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että parasta olisi että nyt olisit itse aloitteellinen ja yhteistyökykyinen. Pahoittelisit ja ilmaisisit tehneesi väärin, ja ymmärtäväsi, että toimintasi oli todella väärin. 

Onko sulla mielenterveydessä vikaa kun lähdet tuollaiselle tielle yhdestä kurssista ja tentistä? Ehkä kannattaisi tuoda esille myös toimintaasi vaikuttaneet tekijät ja tehdä selväksi, että käytös ei enää toistu.

Varmaan aika hyvä neuvo.

Harmi sinänsä että tällaiset normijutut kuten tappouhkaukset ja hu orittelu eivät ole nykypäivänä hyväksyttäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän