Ehkäisyrengas kokemuksia
Onko ollut hyvä?
Vaikuttaako mitenkään kuukautisiin?
Kommentit (55)
Ensi viikolla käyn yksityisellä gynellä juttelemassa asiasta.
Osaako joku sanoa, vähentääkö rengas vuotoa tai lyhentääkö vuodon kestoa. Menkat kestää jo 8 päivää ja toivoisin , että tähän saisin apua
Mulla ongelma tuo runsas vuoto, mutta kipuja ei oikeastaan lainkaan
Oli panosuhde naisen kanssa joka käytti tuollaista rengasta.
Kerran olin kullillani vetäissyt koko renkaan ulos, eikä kumpikaan huomannut!
Jälkikäteen löysin renkaan lattialta, ja ihmettelin että mikä se on :D
M36
Vaikutti mielialaan, mutta vasta lopettamisen jälkeen huomasin eron. Sitä oli jotenkin sumussa ja apea kaiken aikaa, nyt pää selkeämpi. Mutta varmaan muillakin ehkäisyllä voisi tehdä saman.
Ei tarvita minkäänlaisia ehkäisyjä, naisella on käsi, suu ja peppu, ne toimivat aivan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Oli panosuhde naisen kanssa joka käytti tuollaista rengasta.
Kerran olin kullillani vetäissyt koko renkaan ulos, eikä kumpikaan huomannut!
Jälkikäteen löysin renkaan lattialta, ja ihmettelin että mikä se on :D
M36
Legenda
Tosi hyvin sai reseptin tähän. Ihan nettilääkäristä
Joo 3 viikko rengas ja väliviikolla vuoto kun joku sitä kysyi.
Mulla kävi niin nuorena että silloinen heilastelu jätkä otti sen multa pois salaa. Anto suuseksiä ja sormetti samalla. Ähräs aika pitkään siellä "alakerrassa" ja alko sattumaankin sitten ja mietin että mitä hel vettiä nyt. Ihan kun ois ronkkinu reikää. Sitten se sano käyvänsä vessassa. En huomannu siinä mitään. Sitten halus panna. Vasta parin/ muutaman päivän kuluttua tajusin kun menkat alko ja kokeilin niin ei ollu rengas enää siellä. Ei se sieltä ennenkään ollu tullu itekseen pois ja selittää sen sen ronkkimisen siellä ja vessassa käynnin kun piti käydä hävittämässä rengas. Laitoin kyllä vihasen viestin ja että saa suksia kuuseen. Siihen kaatu se. Jätkä parka varmaan luuli että heti poksahdan paksuksi kun renkaan ottaa niin het siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Joo 3 viikko rengas ja väliviikolla vuoto kun joku sitä kysyi.
Mulla kävi niin nuorena että silloinen heilastelu jätkä otti sen multa pois salaa. Anto suuseksiä ja sormetti samalla. Ähräs aika pitkään siellä "alakerrassa" ja alko sattumaankin sitten ja mietin että mitä hel vettiä nyt. Ihan kun ois ronkkinu reikää. Sitten se sano käyvänsä vessassa. En huomannu siinä mitään. Sitten halus panna. Vasta parin/ muutaman päivän kuluttua tajusin kun menkat alko ja kokeilin niin ei ollu rengas enää siellä. Ei se sieltä ennenkään ollu tullu itekseen pois ja selittää sen sen ronkkimisen siellä ja vessassa käynnin kun piti käydä hävittämässä rengas. Laitoin kyllä vihasen viestin ja että saa suksia kuuseen. Siihen kaatu se. Jätkä parka varmaan luuli että heti poksahdan paksuksi kun renkaan ottaa niin het siinä samalla.
Aikas ukko
Aloitan viikon päästä tälläisen kun kuukautiset alkaa
Onneksi nykyään on myös näköjään puhelinvastaanotto mahdollisuus. En usko, että tarvitsee mennä edes paikanpäälle