Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisyrengas kokemuksia

Vierailija
25.12.2022 |

Onko ollut hyvä?

Vaikuttaako mitenkään kuukautisiin?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin näin miehenä sanoa ettei kannata. Seksissä ei tunnu kivalta kun penis tökkii tuota rengasta aina penetraatiossa. Kapseli tms paljon fiksumpi. Tai sitten miehelle vasektomia.

Eikä tarvi olla mikään metrimunakaan.

Vierailija
2/55 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koko ajan kutinaa ja tulehdusta alapäässä kun käytin rengasta. En voi suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni renkaan kanssa hyvin reilu puoli vuotta, joskin mies sanoi että tuntee sen seksin aikana. Rengas oli ensimmäinen ehkäisy keskimmäisen lapsen syntymän jälkeen.

Puolen vuoden jälkeen alavatsaa alkoi vihloa ja lopulta yhdistin sen renkaaseen. Selvästi emätin reagoi vierasesineeseen. Myös valkovuotoa oli enemmän kuin normaalisti.

Vaihdoin pillereihin sitten takaisin.

Vierailija
4/55 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni renkaan kanssa hyvin reilu puoli vuotta, joskin mies sanoi että tuntee sen seksin aikana. Rengas oli ensimmäinen ehkäisy keskimmäisen lapsen syntymän jälkeen.

Puolen vuoden jälkeen alavatsaa alkoi vihloa ja lopulta yhdistin sen renkaaseen. Selvästi emätin reagoi vierasesineeseen. Myös valkovuotoa oli enemmän kuin normaalisti.

Okei... Mä en jaksaisi pillereitä käyttää, kierukka ei sopinut ... Haluaisin kokeilla rengasta

Vierailija
5/55 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni myös alkuun muutaman kuukauden hyvin, mutta sitten alkoi alavatsakivut ja säännöllinen kierto muuttui epäsäännölliseksi. Lopetin renkaan käytön lääkärin neuvosta ja oireet loppui siihen. 

Vierailija
6/55 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei mitään kauhean hyviä kokemuksia äkkiseltään. Osaako kukaan sanoa , miten vaikutti kuukautisiin? Oliko vuoto vähäisempää / runsaampaa? Miten kivut

Vierailija
7/55 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesistöt ovat jo täyttyneet naishormoneista joita pojat juovat joten ei enää mitään väliä kuinka tyhmä olet ja paljonko kuset sinne lisää.

Vierailija
8/55 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista parhaiten tähän asti toiminu housujen pitäminen jalassa. Vasektomia toiseksi paras.

Vierailija
9/55 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rengasta pidetään siis aina 3 viikkoa ja kun tulee taukoviikko, tuleeko silloin menkat? Voiko tauon aikana harrastaa seksiä, vai pitääkö olla kumi jos raskautta ei haluta?

Vierailija
10/55 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kondomejakin on. Harva vaan on tainnut kokeilla. Ei yleensä käytä ensimmäisen kerran jälkeen. On epämukava miehellekin.

Vierailija
11/55 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kondomejakin on. Harva vaan on tainnut kokeilla. Ei yleensä käytä ensimmäisen kerran jälkeen. On epämukava miehellekin.

Me ollaan menty jo kauan aikaa kondomilla. Mies ei saa aikaiseksi mennä vasektomiaan (on menossa omasta tahdostaan) niin haluaisin kokeilla mahdollisesti tuota rengasta, ettei vahinkoja pääsisi käymään

Vierailija
12/55 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en haluaisi kierukkaa asentaa, jos mies saa aikaiseksi mennä vasektomiaan , niin ei tarvitse itse mennä enää käynnille poistattamaan kierukkaa

Vierailija
13/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako omalta terveysasemalta reseptin?

Vierailija
14/55 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaan ajan gynelle ja kokeilen tätä. Pillereitä en muistaisi kuitenkaan ottaa joka päivä, tässä olisi aina vain se, että pitää muistaa ottaa taukoviikoksi pois ja sitten uusi rengas. Runsaisiin kuukautisiin Toivoisin myös helpotusta

Vierailija
15/55 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nuvaring jo yli viisi vuotta. Mitään ongelmia sen kanssa ei ole ollut, toisin kuin pillereissä. Hormonit siirtyvät tasaisemmin kehoon. Ylimääräistä ehkäisyä ei tarvitse taukoviikoilla.

Vierailija
16/55 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli koko ajan kutinaa ja tulehdusta alapäässä kun käytin rengasta. En voi suositella.

Mulla oli kans silloin, kun ehkäisyrengasta käytin. Tästä tosin on varmaan jo parikymmentä vuotta. Mutta sellainen hiivakierre tuli, että koko ajan oli alapää ihan "ruvella". Hienosti ehkäisi, kun ei pystynyt seksiä harrastamaan ollenkaan.

Vierailija
17/55 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut nuvaring jo yli viisi vuotta. Mitään ongelmia sen kanssa ei ole ollut, toisin kuin pillereissä. Hormonit siirtyvät tasaisemmin kehoon. Ylimääräistä ehkäisyä ei tarvitse taukoviikoilla.

Hyvä, että löytyy hyviäkin kokemuksia.

Vierailija
18/55 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään vaikuttanut kuukautisten kipuihin ja vuodon määrään ?

Vierailija
19/55 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin näin miehenä sanoa ettei kannata. Seksissä ei tunnu kivalta kun penis tökkii tuota rengasta aina penetraatiossa. Kapseli tms paljon fiksumpi. Tai sitten miehelle vasektomia.

Eikä tarvi olla mikään metrimunakaan.

Sen voi ottaa yhdynnän ajaksi pois.

Vierailija
20/55 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei mitään kauhean hyviä kokemuksia äkkiseltään. Osaako kukaan sanoa , miten vaikutti kuukautisiin? Oliko vuoto vähäisempää / runsaampaa? Miten kivut

Käytin useamman vuoden. Ei mitään kipuja, ei vaikutusta menkkoihin. Mulle sopi täydellisesti. Lasten jälkeen miehelle tehtiin vasektomia, niin enää ei ole tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme