Mies sanoi: En mielellään puhuisi asiasta sen enempää
Onko red flag? Tapahtui yksi asia, ja hän sanoi noin heti oman puheenvuoronsa jälkeen. En ollut itse vielä ehtinyt sanoa mitään. Tuleeko tunne, että ei ole kiinnostunut minun mielipiteestä tai tunteista?
Kommentit (19)
Pitäisi avata vähän enemmän tuota tekoa, asteikolla veti turpaan - petti - unohti tuoda synttäripäivänä kukkia?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi avata vähän enemmän tuota tekoa, asteikolla veti turpaan - petti - unohti tuoda synttäripäivänä kukkia?
Johti harhaan, antoi ymmärtää että haluaisi jotain enemmän, tuli panemaan minua ja sen jälkeen lyö liinat kiinni. Sanoi että se oli vain hölmö idea.
Ap
Päätä omat rajasi ja pudä niistä kiinni. Itse harrastan kolmeen virheen taktiikkaa. Kolmesta loukkauksesta tai red flagista ulos.
- (ooh-aah, nuss, nuss)
- rakastan sinua, mennäänkö naimisiin?
- oikeastaan en halua sinun kanssasi muuta kuin seksiä lauantaisin.
- olet valehtelija ja hyväksikäyttäjä!
- en halua puhua asiasta enempää.
(Näinkö kaikki meni,ap?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johti harhaan, antoi ymmärtää että haluaisi jotain enemmän, tuli panemaan minua ja sen jälkeen lyö liinat kiinni. Sanoi että se oli vain hölmö idea.
Ap
Halusi siis vain paneskella.. jos varattu mies oli niin kosta. Itse käräytin vaimolle äijän. Nyt äijä kotiarestissa jo kolmatta vuotta🤭. Siitäpähän sai stanan munapää
Niin. Hän ei ole kiinnostunut tunteista ja mielipiteistä, etsi sitten vaan sitä ja antoi ymmärtää muuta. Pelimies? Toki siihen voi sanoa mielipiteensä, jos pääsee linjoista läpi viestillä, silti ajanhukkaa jos toisella ei leikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täh? En tiedä onko red flag sanoa ettei halua puhua jostain aiheesta enempää, mutta parisuhteen kannalta lienee kyllä melko iso red flag vetää liinat kiinni panemisen jälkeen. Mitä kyseltävää siinä enää on?
Vähemmän toksisia miehiä. Suosi ilmoituksiin ja viesteihin panostavia. Muista itsekin panostaa.
https://www.farmersdatingapp.com/
https://www.singlefarmersdating.com/
https://www.farmersonly.com/
"No mutta, sehön sopii oikein hyvin. Ei sinun tarvitse puhua. Laitan kaikki asiaan liittyvät kysymykseni tekstiviestiin ja haluan vastaukset 15 min. sisällä. Tuliko selväksi?"
Vierailija kirjoitti:
Niin. Hän ei ole kiinnostunut tunteista ja mielipiteistä, etsi sitten vaan sitä ja antoi ymmärtää muuta. Pelimies? Toki siihen voi sanoa mielipiteensä, jos pääsee linjoista läpi viestillä, silti ajanhukkaa jos toisella ei leikkaa.
Etsi vain sitä? Eli mitä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei leikkaa!?
Jos ei asioista voi edes puhua perin pohjin niin sakset kiinni jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei asioista voi edes puhua perin pohjin niin sakset kiinni jatkossa.
Pitäisikö tuosta puhua perinpohjin? Onko ok sanoa heti ettei halua puhua aiheesta enää, eli hiljentää toinen?
Ei tuossa vaikuta olevan parisuhdetta luvassakaan, joten ihan sama, onko varoitusmerkkejäkään.
Hän halusi panna. Sai panon. Ei sinulle kuulu hänen asiansa. Sinut käytettiin jo.
Kyseessä teko, josta mies tietää että se saattaa loukata tai harmittaa minua. Mies siis tässä se joka teki ikävästi minua kohtaan.
Ap