Yhdysvalloissa/Kanadassa matkustaneet! Missä päin ootte olleet?
Itse Vancouverissa, Houstonissa ja New Yorkissa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunut Vanvouver Island, B.C., sekä downtown in Atlanta, Georgia, U.S. ja nähnyt monta osavaltiota. Lempparipaikat Seattle, Chicago ja Savannah. Brittiläinen Kolumbia, Kanada, paratiisi maan päällä.
Vai että Vanvouver. Hyvä juttu, että muistit mainita Atlantan olevan Georgia US:ssä, ettei kukaan sekoita sitä esim. Puolaan.
"Downtown in Atlanta" oli myös hyvä. :D Tuolla asuneena ehkä tietäisit, että se on "downtown Atlanta".
Mutta onko kukaan käynyt Smyrnassa? Minäpä olen asunut siellä 6 kk kun olin työkeikalla Austellissa. Ja molemmat paikat ovat Georgiassa joten repikääpä siitä.
Louksi vielä tätyy sanoa että ajelin siellä ollessani Ford Tauruksella ja kävin muutaman kerran ihan Wall Martissa kaupassa.
Naurettava ketju. Jos jokainen alkaisi täällä luetella kaikkia paikkoja missä on käynyt niin mitä se ketäkin lämmittää?Mita toita teit Austellissa?
Taisi menna jauhot suuhun vaikka ihan Ford Tauruksella ajeltiin! Tietaakseni siella paaosin mustien alueella ei ole mitaan teollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukua on Kaliforniassa ja Keskilannessa, tyoni paakonttori on New Yorkissa joten siella tulee rampattua vahan liiankin kanssa.
Kerran olin vieraana Outer Bankseilla, isanta kavi hakemassa omalla koneellaan Raleigh Durhamin kentalta.
Etkö osaa ääkkösiä käyttää?
Oletko kuullut ulkomailla asuvista suomalaisista? Ulkomaisissa koneissa ja laitteissa kun ei ole ääkkösiä.
Asetuksista kun ensin lisäät suomen kielen koneesi näppäimistöön niin pystyt sieltä näytön ylävalikoimista hyppimään varsin helposti eri näppäimistöjen välillä. Näin siis ainakin Macilla ja muistaakseni Windowsilla onnistuu kanssa aivan helposti. Ja myös puhelimella. Tämänkin olen kirjoittanut jenkkikoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukua on Kaliforniassa ja Keskilannessa, tyoni paakonttori on New Yorkissa joten siella tulee rampattua vahan liiankin kanssa.
Kerran olin vieraana Outer Bankseilla, isanta kavi hakemassa omalla koneellaan Raleigh Durhamin kentalta.
Oletko kuullut ulkomailla asuvista suomalaisista? Ulkomaisissa koneissa ja laitteissa kun ei ole ääkkösiä.
Asetuksista kun ensin lisäät suomen kielen koneesi näppäimistöön niin pystyt sieltä näytön ylävalikoimista hyppimään varsin helposti eri näppäimistöjen välillä. Näin siis ainakin Macilla ja muistaakseni Windowsilla onnistuu kanssa aivan helposti. Ja myös puhelimella. Tämänkin olen kirjoittanut jenkkikoneella.
Onnistuu tietysti asetuksista ja puhelimella ja padilla jos on kosketusnäyttö, mutta kun ongelma on fyysinen näppäimistö. Ei pysty kirjoittamaan kun ei ole skandinaavisia kirjaimia. Pitäisi käyttää koodia että saa ä:n tai jotain muuta. Eikä sitä jaksa kukaan alkaa painelemaan joka kirjaimen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu tietysti asetuksista ja puhelimella ja padilla jos on kosketusnäyttö, mutta kun ongelma on fyysinen näppäimistö. Ei pysty kirjoittamaan kun ei ole skandinaavisia kirjaimia. Pitäisi käyttää koodia että saa ä:n tai jotain muuta. Eikä sitä jaksa kukaan alkaa painelemaan joka kirjaimen kohdalla.
En ole ihan varma ymmärsinkö mitä tarkoitin, mutta siis kun lisäät asetuksiin suomen kielen, niin voit käyttää ihan sitä samaa fyysistä näppäimistöä kuin ennenkin. Toki pitää muistaa millä paikkaa se ä ja ö on suominäppiksellä ja jotkut erikoismerkit ovat eri paikalla, mutta nuo oppii nopsaan (Macissa Keyboard Vieweristä voi helposti tarkistaa jos unohtuu missä suominäppäimen paikka)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne skandikirjaimet saa painamalla muita näppäimiä kun on muokannut asetukset. Esim. kun jenkkikoneella on suominäppis asetuksista käytössä niin ö tulee siitä näppäimestä mistä yleensä laitat jenkeissä kaksoispisteen.
Havaijilla käytiin häämatkalla. Sitä ennen olen käynyt New Yorkissa ja Bostonissa.
Boston + Cape Cod ja Nantucket, NYC, eteläinen Kalifornia (LA ja San Diego).
Vierailija kirjoitti:
Onko sinne lentäminen hankalaa?
Finnairilla suorat lennot ainakin New Yorkiin ja Miamiin, onko nykyään, en tiedä.
Mita toita teit Austellissa?