Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärrättehän te naiset, että jokaisen miehen unelma on isotissinen(luomu) hoikka nainen?

Vierailija
25.12.2022 |

Aivan kaikkien. Ja sitten tyydytään siihen mitä saadaan, koska ei tällaisia naisia ole kauhean paljon.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma o et isotissisillä( ei oo vielä iso välttis) yleensä läskiä hirveesti . Harvinaista o 35v synnyttänytkin isorintainen nainen kurvikas muttei läski

Vierailija
22/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku nyt kertoisi mitkä lasketaan isoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku nyt kertoisi mitkä lasketaan isoiksi.

Isot on vähintään sellaiset, ettei naista voi sekoittaa hoikkaan poikaan. Mieluummin tietysti paljon tätä isommat.

Vierailija
24/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ymmärrettehän miehet että naiset haluaa miehen jolla on 8-pack, iso, pitkä kieli, näppärät sormet, paljon rahaa ja tuuhea tukka. Ero on se ettei me naiset tyydytä sellaisiin jotka saataisiin.

Mihin tätä isoa ja pitkää kieltä tarvitaan?

Häpykieleksi.

Vierailija
25/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheksi lasketaan vaan ne joilla on iso muna ja paksu lompakko

Vierailija
26/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoiksi lasketaan nykyään G ja H. Ennen ne oli D, mutta brittiläiset rintaliivivalmistajat hyökkäsivät väliin.

Vierailija
27/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin vientiä riittää. Kuppi luomua 95k, painoa 93, bmi 31, tulee näistä tisseistä. Äiti ihminen oon, alta 30v. Ei mene baareissa kauaa, kun mies tulee jututtaa...

Vierailija
28/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöjä. Kyllä A-E riittää oikein hyvin.

Vierailija
29/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan noin mene. Muodokas peppuinen ja silti muuten hoikka nainen. Vaaleat pitkät hiukset ja kaunis kasvoistaan. Käteen sopivat rinnat ja suht pitkä. Siinä on nainen jonka tunnen ja tiedän että saa kenet haluaa. Muut naiset jää aina kakkoseksi tälle naiselle. Ja parasta tässä on se, että kokemusta on monen vuoden otannasta joten voin siis yleistää. Ja juu, on meillä muillakin miehet, mutta heitä ei ole tämä nainen halunnut ja selvästi huomannut kuka niissä omankin miehen päiväunissa usein pyörii.

Vierailija
30/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan noin mene. Muodokas peppuinen ja silti muuten hoikka nainen. Vaaleat pitkät hiukset ja kaunis kasvoistaan. Käteen sopivat rinnat ja suht pitkä. Siinä on nainen jonka tunnen ja tiedän että saa kenet haluaa. Muut naiset jää aina kakkoseksi tälle naiselle. Ja parasta tässä on se, että kokemusta on monen vuoden otannasta joten voin siis yleistää. Ja juu, on meillä muillakin miehet, mutta heitä ei ole tämä nainen halunnut ja selvästi huomannut kuka niissä omankin miehen päiväunissa usein pyörii.

Onkohan meillä yhteinen ystävätär? Kovinkin samanlaiselta kuulostaa tuo nainen jonka kuvailit kuin minun hyvä ystäväni.

Vierailija
31/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoksi lasketaan yli 17 cm ja vuositulot mielellään yli 80k. Kaikki muu on naiselle tyytymistä.

Vierailija
32/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan isoiksi tisseiksi? Saako ne roikkua? Kuinka paljon max? Miten hoikka tarkemmin määritellään?

C-D kupit. Ei saa. Erottuvat vatsalihakset.

Vierailija
33/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rinnanympärystä 127, vyötärö 91 ja silti aika hyvin saan miehiltä huomiota. Hoikasta siis kaukana...

Vierailija
34/41 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat on lapsia ja lapsenmielisiä varten. Normaali vartalo, pyöreät pakarat ja enintään keskikokoiset rinnat on paras yhdistelmä.

Vierailija
35/41 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan isoiksi tisseiksi? Saako ne roikkua? Kuinka paljon max? Miten hoikka tarkemmin määritellään?

C-D kupit. Ei saa. Erottuvat vatsalihakset.

Siis onko mun pikkuiset C70-tissit jonkun mielestä isot😀?

Vierailija
36/41 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen koolla ei ole suurta merkitystä. Pidän eniten pyöreistä ja pehmeistä muodoista mutta ei minulla mitään hoikkiakaan vastaan ole.

Vierailija
37/41 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole, joten puhu ihan omasta puolestasi vaan.

Vierailija
38/41 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen isoilla rinnoilla näyttää kyllä poikkeuksetta kivalta. Isot rinnat ovat toki nätit, vaikka olisi painoa vähän enemmänkin.

Vierailija
39/41 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin vientiä riittää. Kuppi luomua 95k, painoa 93, bmi 31, tulee näistä tisseistä. Äiti ihminen oon, alta 30v. Ei mene baareissa kauaa, kun mies tulee jututtaa...

Tulisin taatusti kanssasi juttelemaan vaikkapa säästä.

Vierailija
40/41 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit ei ole kiinnostaneet koskaan, mutta naisellinen lantio, siinä vasta jotain.