Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltämättä vituttaa olen ollut kuukauden juomatta

Vierailija
25.12.2022 |

Enkä ole laihtunut yhtään, päinvastoin

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joit liian vähän, kunnolla jos tinttaa hapanta niin laihtuu aina.

Vierailija
2/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join 150 kaljaa kuussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihtunut minäkään koska tulee syötyä enemmän. Tai täytyisi olla pidemmän aikaa juomatta jotta tulosta alkaisi tulla, vuosi kenties. 

Vierailija
4/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin tosi paljon kun lopetin juomisen. Toki 1kk on aika lyhyt aika muuttaa rutiinejaan. Mutta tuon kuukauden jälkeen jos lähtee pikkuisen enemmän ulos ihan kävelemään tekee se jo isoja pitkässä juoksussa.

Pystyin helposti juomaan illassa 0,7l vodkaa ja muutamia oluita. Tuossa vodkapullossa itsessään on jo 1600kcal ja peruskulutukseni päivässä on 2500kcal. Eli söin varmastin tuon verran päivässä, mutta sen lisäksi vielä join toisen samanmoisen. Jos siis alkoholin jättää pois ja lisää hiukan liikuntaa niin kyllä ne kilot siitä lähtee. Mutta jos joka päivä vetää vaan hamppareita ja pizzaa niin ei se paino siitä kyllä pois itsekseen mene.

Vierailija
5/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laihtunut minäkään koska tulee syötyä enemmän. Tai täytyisi olla pidemmän aikaa juomatta jotta tulosta alkaisi tulla, vuosi kenties. 

Kauanko olit? Yritän olla nyt puoli vuotta ja sen jälkeen juoda paljon vähemmän.

Ap

Vierailija
6/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se laihduta jos lopettaa juomisen. Ruokavalio laihduttaa. Minäkin join ennen sokerisia limuja ja lopetin ne ja luulin että laihdun helposti 10 kg. En laihtunut. Muutin sitten ruokavalioo. Syön enemmän hedelmiä ja kanaa ja riisiä. Lopetin jauhelihan , makaroonin, lasagnen syömisen ja laihduin sitten vasta 10 kg.

Vierailija
7/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduin tosi paljon kun lopetin juomisen. Toki 1kk on aika lyhyt aika muuttaa rutiinejaan. Mutta tuon kuukauden jälkeen jos lähtee pikkuisen enemmän ulos ihan kävelemään tekee se jo isoja pitkässä juoksussa.

Pystyin helposti juomaan illassa 0,7l vodkaa ja muutamia oluita. Tuossa vodkapullossa itsessään on jo 1600kcal ja peruskulutukseni päivässä on 2500kcal. Eli söin varmastin tuon verran päivässä, mutta sen lisäksi vielä join toisen samanmoisen. Jos siis alkoholin jättää pois ja lisää hiukan liikuntaa niin kyllä ne kilot siitä lähtee. Mutta jos joka päivä vetää vaan hamppareita ja pizzaa niin ei se paino siitä kyllä pois itsekseen mene.

Kauan olit sitten juomatta. Joo mulla määrät ihan samanlaiset ja saattoi olla putkiakin. Liikuntaakin harrastin ja harrastan.

Ap

Vierailija
8/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo enemmän urpo!

Vierailija
9/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen nyt juonut kuukauden. Käynyt baareissa ja tutustunut ihmisiin. Nauttinut. Vaikeaa vastustaa nytkin olis ilmaiskonsertti 10 m päässä ja arvon. Upeita naisia täynnä, ei Suomi.

Vierailija
10/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et laihdu noin nopeasti. Elimistö etsii tasapainoa vielä. Todennäköisesti laihdut seuraavan puolen vuoden tai vuoden aikana. Paitsi jos alat syömään epäterveellisesti etkä liiku yhtään.

Vierailija
11/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kevyesti lähtee vähintään 1kg/viikko kun lopettaa päivittäisen juomisen ja samalla jättää iltasyönnit kokonaan pois. Toissa talvena olin 8kk lähes tipattomalla, ja laihduin n. 10 kg. Enemmänkin olisi lähtenyt jos olisi yrittänyt. Tuo oli sen verran pitkä aika että siihen mahtui jo karkeilla herkuttelua ja muuta. 

Parin kuukauden setin voi vetää ihan nollalinjalla kaikkien herkkkujen suhteen, ja saa helposti muutaman kilon rasvaa pois.

Vierailija
12/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut kokonaan juomatta reilut 2,5 vuotta, mutta mikään ei ole muuttunut paremmaksi, vaikka kaikenlaista "luvattiin". Viiniä kului useampi litra viikossa. Krapulaa ei ollut koskaan, eikä terveydessäkään ollut vikaa. Ehkä olisi pitänyt olla rapakunnossa, jotta muutoksia olisi syntynyt.

Vierailija
13/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut kokonaan juomatta reilut 2,5 vuotta, mutta mikään ei ole muuttunut paremmaksi, vaikka kaikenlaista "luvattiin". Viiniä kului useampi litra viikossa. Krapulaa ei ollut koskaan, eikä terveydessäkään ollut vikaa. Ehkä olisi pitänyt olla rapakunnossa, jotta muutoksia olisi syntynyt.

Riippuu iästä. Niin kauan kun ikä alkaa kakkosella niin ihan sama mitä syö ja juo, ei tartu. Kyllä ne minullakin alkoi kilot tulemaan vasta 35 v. paikkeilla. Nyt näkee tulokset jo viikossa kun lopettaa juomisen.

Vierailija
14/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu iästä. Niin kauan kun ikä alkaa kakkosella niin ihan sama mitä syö ja juo, ei tartu. Kyllä ne minullakin alkoi kilot tulemaan vasta 35 v. paikkeilla. Nyt näkee tulokset jo viikossa kun lopettaa juomisen.

No, minä olin jo viisissäkymmenissä.

Vierailija
15/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi on lyhyt aika. Ihan sama juttu, jos jätän herkut kokonaan pois. Paino ei putoa kuukauteen yhtään ja sen jälkeen pudotus on erittäin hidasta. Mutta jos alan taas syödä, lihon parissa viikossa takaisin sen mitä laihduin 2 kuukaudessa. Elimistö pitää tiukasti kiinni saavutetusta painosta.

Juomattomuus vaikuttaa unenlaatuun parantavasti sekä muuhun terveyteesi. Paino tulee alas myöhemmin ja kun mielesi tottuu alkoholittomaan elämään, uskon että mielialasikin paranee. Alkoholilla on paljon haittavaikutuksia, mutta kun sitä käyttää jostain syystä, siitä kokee olevan hyötyä. Tsemppiä alkoholittomaan elämään! Kyllä ne hyvät vaikutukset vielä tulee näkyväksi.

Vierailija
16/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän se on sama taas juoda, jos kerta ei mitään terveysvaikutuksia ole. Turha sitä on turhanpäiten kituuttaa kuivin suin.

Vierailija
17/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän se on sama taas juoda, jos kerta ei mitään terveysvaikutuksia ole. Turha sitä on turhanpäiten kituuttaa kuivin suin.

Havaitsenko hieman ontuvaa sarkasmin häivää?

Kyllä minua harmittaa se, että joka puolella valistetaan ja kerrotaan, että juomisen lopettaminen tuo mukanaan valtavasti absoluuttista hyvää. Ei se välttämättä tuo. 

Vierailija
18/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juominen lihotakaan, paitsi joku sokeriliemicocktailien jatkuva huikkailu.

Vierailija
19/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi itse olen ollut juomatta 1972 lähtien

Vierailija
20/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Havaitsenko hieman ontuvaa sarkasmin häivää?

Kyllä minua harmittaa se, että joka puolella valistetaan ja kerrotaan, että juomisen lopettaminen tuo mukanaan valtavasti absoluuttista hyvää. Ei se välttämättä tuo. 

Tämä (17). Vaikka ollut isokin kulutus (viikossa yli 100 annosta tyyliin), pari kuukautta nollilla tahdonvoimalla, niin ei silti jää rahaa säästöön, en nuku paremmin, en ole laihtunut eikä ulkonäkö muutenkaan parantunut, maksa-arvot suunnilleen yhtä matalat kuin juodessakin, unirytmissä ei muutoksia, kukaan ei kiittele, perhe-elämä tai sosiaalinen elämä ei ole kohentunut... usein jonkin paheen poisjättäminen korvautuu jollakin muulla, esim. mässyä ja muita herkkuja menee. Tämä estänee sen laihtumisen ja rahankin säästämisen. Ennen ei mennyt mässyä eivätkä iltaherkuttelut kiinnostaneet, sitä vaan joi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan