Himskatin vaihdevuodet ja Primolut
Edellisistä kuukautisista on taas viitisen kuukautta ja kuumia aaltoja ilmestynyt. Viimeksi hanat aukesi voimalla samanlaisen tauon jälkeen ja jouduin syömään Primolutia ja Caprilonia. Nyt pitäisi syödä Primolutia kuulemma koko ajan, mutta olo oli aivan peestä. Onko Primolutille mitään pehmeämpää vaihtoehtoa esim. luontaistuotepuolelta?
Kommentit (5)
Mun oloni on mitä mainioin. Ikää 57, edelliset kuukautiset oli syyskuussa ja uusi ihmissuhde alullaan. Käymme sukupuolitautitesteissä että voimme aloittaa puhtaalta pöydältä.
Mitään oireita ei ole, panettaa vaan ihan hirveästi ja se mies on ollut ilman 7 vuotta. Minua nuorempi, 53.
Veikkaan että sen ryminän jälkeen saattaa olla hiivakuurin paikka.
En irvaile teille vaan kirjoitin tämän lähinnä kertoakseni palstan miesvauvoille, että ikänaiset ja -miehet tekevät riemulla ja ryminällä sitä mitä te ette. Hyvää joulua!
(Janiitä infernaalisia menkkoja odotellessa osanottoni, tyttelit. Onneksi on lääkkeitä)
Vierailija kirjoitti:
Miksi koko ajan? Minä syön vain 10 päivää 5-6 viikon välein. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että silloin olo on ihan peestä.
Ei siis ihan tauotta, vaan 10pv putkeen ja sitten joku pieni tauko ja taas. Mutta siis säännöllisesti. Ei sitten yhtään huvittais, se 10pv on ihan järkkyä aikaa mielelle... Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun oloni on mitä mainioin. Ikää 57, edelliset kuukautiset oli syyskuussa ja uusi ihmissuhde alullaan. Käymme sukupuolitautitesteissä että voimme aloittaa puhtaalta pöydältä.
Mitään oireita ei ole, panettaa vaan ihan hirveästi ja se mies on ollut ilman 7 vuotta. Minua nuorempi, 53.
Veikkaan että sen ryminän jälkeen saattaa olla hiivakuurin paikka.
En irvaile teille vaan kirjoitin tämän lähinnä kertoakseni palstan miesvauvoille, että ikänaiset ja -miehet tekevät riemulla ja ryminällä sitä mitä te ette. Hyvää joulua!
(Janiitä infernaalisia menkkoja odotellessa osanottoni, tyttelit. Onneksi on lääkkeitä)
Jos seitsemän vuotta on edellisestä kerrasta aikaa ja sitten vielä panttaillaan testituloksia odotellessa, niin en osaa kyllä kauhean kateellinen, vaikka olisi millainen riemu ja ryminä edessä.
Enkä ole miesvauva vaan keski-ikäinen nainen.
+1 Primolut - https://hespac.com/primolutfi.htm juuri siirsin kuukautisia 10 päivää, eli otin 1 tabletin 3 kertaa päivässä ja minulla ei ollut mitään sivuvaikutuksia.
Miksi koko ajan? Minä syön vain 10 päivää 5-6 viikon välein. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että silloin olo on ihan peestä.