Varatusta tykkääminen
Miksi täältä poistettiin ketju, jossa kerroin yrittäväni päästä eroon varattuun kohdistuvista kielletyistä tunteista? Miksi tästä aiheesta ei saa keskustella? Luulisi, että se olisi kaikkien osapuolten etu saada vinkkejä miten tällaiset ongelmat saa kuriin.
Kommentit (955)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisesta pääsee eroon vähitellen. Eikun kunnolla jysähtää, rakastuu, sitä vastaan ei voi eikä kannata tapella. Oli varattu tai ei, elämän rakkaus vaan jysähtää. Revit itsesi rikki jos väkisin tuhat sitä. Tuhat vain elämäsi ja itsesi. Pelkkää itsekkyyttäsi. Et arvosta elämän suuria asioita.
Pitikö sanomasi:
Revit itsesi rikki, jos väkisin tuhoat sitä. Tuhoat vian elämäsi ja itsesi.
?
Joo. Mutta ei vian elämäsi vaan vain elämäsi ja itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla kenenkään suhteen ja perheen rikkoja.
Ei tarvitse rikkoa. Voi rakastaa ja kohdella toista rakastavasti ilman perheen hajottamista. Voi rakastaa hiljaisesti toista kunnioittaen. Se miten toista kohtelee, kertoo rakastatko oikeasti vai et.
Rakkautta on monenlaista. Romanttiseen ja eroottiseen rakkauteen kuuluu yleensä tarve olla toisen kanssa rakkaussuhteessa. Se hurskas ja pyyteetön kaukaa rakastaminen on jotain muuta, ehkä ystävänrakkautta, välittämistä, ihailua tms. Ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla pääset eroon noista tunteista, kun etsit jonkun vapaan kivan naisen, tapailette usein ja teette asioita yhdessä. Ei jää aikaa turhalle haihattelulle ja tunteet oikeaa naisystävää kohtaan vahvistuu.
Oletko hullu? Se toinen on vain korvike. Ei tunteet siten vain syty tai vahvistus olemalla toisen kanssa. Silloin vain rikkoo itsensä, sen toisen ja sen rakkauden kun pilaa. Ei keneen vaan rakastu vaikka yrittäisi olla parisuhteessa. Et tiedä elämästä ja tunteista mitään. Olet arvoton paskanmyyjä.
Tämä. Ei minua kiinnosta mitään laastaria tähän soppaan enää sotkea. Se olisi epärehellistä paitsi häntä kohtaan myös minua itseäni kohtaan.
-Ap
Miten aiot ap jatkossa hoitaa tuon tuttavamiehen näkemiset? Aiotko vältellä kahdenkeskisiä kohtaamisia hänen kanssaan jatkossa?
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot ap jatkossa hoitaa tuon tuttavamiehen näkemiset? Aiotko vältellä kahdenkeskisiä kohtaamisia hänen kanssaan jatkossa?
Veikkaan, että hän välttelee niitä nyt itse. Ja minä haluaisin sanoa, että minäkin välttelisin, mutta luultavasti se olisi räikeä vale. Koska minä olen juuri niin säälittävä idiootti.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että hän välttelee niitä nyt itse. Ja minä haluaisin sanoa, että minäkin välttelisin, mutta luultavasti se olisi räikeä vale. Koska minä olen juuri niin säälittävä idiootti.
-Ap
Lähettelettekö edelleen viestejä? Miksi?
Varatut ovat mulle totaalinen no no. Miksi sotkea itsensä vapaa-ehtoisesti muiden asioihin? Vapaita ihmisiä on maailmassa miljoonittain. Vapailla on enemmän aikaakin kuin varatuilla.
Miksi olet lähtenyt tuohon suohon?
Jos olisit löytänyt vapaan miehen, ajattele miten erilaista elämäsi olisi nyt.
Onneksi oma mieheni on niin rehellinen ja suoraselkäinen, ettei lähde tuollaisten ap:n kaltaisten matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet lähtenyt tuohon suohon?
Olin rakastunut hölmö.
-Ap
Eli kyseessä on tuttava tai kaverimies, koska näitä ap ei kommentoi millään lailla. Kumminkin joku sellainen, jonka kanssa on ollut tekemisissä ehkä perheittäin (oman miehen ja kyseisen miehen vaimon kanssa) tai sitten muiden silmissä tekemisissä kahdestaankin ihan "vain kavereina". Koska ap on ollut ihastunut mieheen monta vuotta, se puhuu kaverin/kaveripariskunnan puolesta myös. Samoin se, että on paljon menetettävää molemmilla (yhteiset ystävät) jos suhde paljastuu.
Varsinainen kaveri ap onkin, rikkoisi huoletta kaverinsa parisuhteen koska sattuu nyt vaan haluamaan miehen itselleen tai ainakin haluaa katsoa kyseisen kortin loppuun. Lähettelee miehen kanssa viestejä, ilmeisesti vieläkin vaikka mies on vetäytynyt ja haluaa jäädä nykyiseen parisuhteeseensa.
Jos ap haluaisi oikeasti kuolettaa tunteensa, hän jättäisi yhteydenpidon ja vetäytyisi takavasemmalle. Luulen silti, ettei ap aio toimia näin. Koska elämä on ja hän nyt vaan on niin rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Eli kyseessä on tuttava tai kaverimies, koska näitä ap ei kommentoi millään lailla. Kumminkin joku sellainen, jonka kanssa on ollut tekemisissä ehkä perheittäin (oman miehen ja kyseisen miehen vaimon kanssa) tai sitten muiden silmissä tekemisissä kahdestaankin ihan "vain kavereina". Koska ap on ollut ihastunut mieheen monta vuotta, se puhuu kaverin/kaveripariskunnan puolesta myös. Samoin se, että on paljon menetettävää molemmilla (yhteiset ystävät) jos suhde paljastuu.
Varsinainen kaveri ap onkin, rikkoisi huoletta kaverinsa parisuhteen koska sattuu nyt vaan haluamaan miehen itselleen tai ainakin haluaa katsoa kyseisen kortin loppuun. Lähettelee miehen kanssa viestejä, ilmeisesti vieläkin vaikka mies on vetäytynyt ja haluaa jäädä nykyiseen parisuhteeseensa.
Jos ap haluaisi oikeasti kuolettaa tunteensa, hän jättäisi yhteydenpidon ja vetäytyisi takavasemmalle. Luulen silti, ettei ap aio toimia näin. Koska elämä on ja hän nyt vaan on niin rakastunut.
Tämä on kyllä mielenkiintoinen kommentti. Ensin keksit ihan itse tarinan, ja sitten alat sen keksimäsi sadun perusteella määrittelemään millaisia ihmisiä sen hahmot ovat. Eipä siinä mitään, kyllähän sitä maailmaan tarinoita mahtuu.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä mielenkiintoinen kommentti. Ensin keksit ihan itse tarinan, ja sitten alat sen keksimäsi sadun perusteella määrittelemään millaisia ihmisiä sen hahmot ovat. Eipä siinä mitään, kyllähän sitä maailmaan tarinoita mahtuu.
-Ap
Kunhan spekuloin ihan itse antamillasi tiedoilla. Eikö näitä olekaan enää viihdyttävä lukea kuten aiemmin? Liippasiko liian läheltä?
Mä olin ihastunut varattuun mieheen, en tosin kovin palavasti. Hommat eteni kuitenkin siihen pisteeseen, että käytiin pari kertaa syömässä, suudeltiin ja semmoista. Sitten se totuus löi päin näköä, kun mies alkoi puhua hotellihuoneista ja selitellä, mitä kaikkea minun pitäisi sanoa tai tehdä, ettei jäätäisi kiinni.
Miksi minä, sinkkunainen, tekisin elämästäni tahallani niin vaikeaa, kun vapaitakin miehiä on? Into, ihastus ja arvostuskin kuoli realismin tieltä.
Edelleen mies laittelee viestejä, mutta olen vetänyt rajan. Kaveruutta enempää ei ole eikä tule.
Se siis auttoi ainakin minua: sain mitä halusin vain tajutakseni, etten halua koko kuviota enkä niin kaksinaamaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Kunhan spekuloin ihan itse antamillasi tiedoilla. Eikö näitä olekaan enää viihdyttävä lukea kuten aiemmin? Liippasiko liian läheltä?
Missä minä sanoin, ettei ole viihdyttävää lukea?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Missä minä sanoin, ettei ole viihdyttävää lukea?
-Ap
Et sanonutkaan missään, etteikö sinun olisi viihdyttävä lukea spekulointeja.
Siis siksi ihmiset täällä spekuloi, sillä annat vain tiedon murusia.
Ihmisillä on taipumus täytellä sitten itse tarinan aukot omalla mielikuvituksellaan.
Jos olisit vain kertonut koko kuvion miten se on, niin olisit varmasti saanut hyviä neuvoja eikä ihmiset spekuloisi ties millaisilla kuvioilla.
On sitä paitsi äärestä epätodennäköistä, että joku sut tunteva muka ketjuu lukisi ja vielä tunnistaisi, sillä täällä käy kymmeniä tuhansia lukijoita, Suomeen mahtuu sama määrä vastaavia tarinoita ja vielä se, että tämähän on salassa muilta.
Tästä tietää vain sinä ja se mies. Niin miten voisit paljastua? Tiedätkö siis varmuudella, että mies lukee tätä palstaa?!
Selvästi on juuri kyseessä joku ystäväpariskunta ja AP:n ystävä jota on käytetty hyväksi samalla tässä. Ja epäilenpä että lapsia saattaa olla kuviossa myös. Onkohan AP yrittänyt saada ystävänsä mielen muuttumaan miehen suhteen että saisi sen itselleen. AP ihmisenä vaikuttaa miten se nyt sanotaan, lievästi sanottuna itsekkäältä mutta aika narsistiselta.. viitaten myös tuohon kun suuttuu näistä osasta kommentista mitkä taisi osua oikeaan sekä näyttely täällä tuntemattomienkin kesken parempaa kuin todellisuudessa, mitäköhän näyttelyä se on tosi elämässä.. Kyllä ihmiset alkaa spekuloimaan jos ei kerro tarinan oikeaa laitaa.
Oletko hullu? Se toinen on vain korvike. Ei tunteet siten vain syty tai vahvistus olemalla toisen kanssa. Silloin vain rikkoo itsensä, sen toisen ja sen rakkauden kun pilaa. Ei keneen vaan rakastu vaikka yrittäisi olla parisuhteessa. Et tiedä elämästä ja tunteista mitään. Olet arvoton paskanmyyjä.