Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatusta tykkääminen

Vierailija
25.12.2022 |

Miksi täältä poistettiin ketju, jossa kerroin yrittäväni päästä eroon varattuun kohdistuvista kielletyistä tunteista? Miksi tästä aiheesta ei saa keskustella? Luulisi, että se olisi kaikkien osapuolten etu saada vinkkejä miten tällaiset ongelmat saa kuriin.

Kommentit (955)

Vierailija
281/955 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppppppp

Vierailija
282/955 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä ei ole parempaa tekemistä kuin käydä jatkuvasti alapeukuttamassa ketjun kommentit. :D

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/955 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
284/955 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
285/955 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä jätät sen ihastuksen niin huomaat myöhemmin että teit oikean ratkaisun ja voit ihmetellä miten sokea rakkaus voikaan olla. On mulla kokemusta tällaisesta. Olen nyt paljon tyytyväisempi, koska tuollainen ristiriita elämässä aiheuttaa hirmuista stressiä, Pahimmillaan menee yöunet. Muistelen silti joskus edelleen häntä. Mutta vain kauniina muistona. Koeta aloittaja päästä jotenkin yli tästä. Myöhemmin olet onnellinen.

Vierailija
286/955 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin.

Vierailija
287/955 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten tunteista pääsee eroon, kun löydät faktaa sille, ettet ole hänelle ainoa.

Siis ainoa sivuhoito.

Vierailija
288/955 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä jätät sen ihastuksen niin huomaat myöhemmin että teit oikean ratkaisun ja voit ihmetellä miten sokea rakkaus voikaan olla. On mulla kokemusta tällaisesta. Olen nyt paljon tyytyväisempi, koska tuollainen ristiriita elämässä aiheuttaa hirmuista stressiä, Pahimmillaan menee yöunet. Muistelen silti joskus edelleen häntä. Mutta vain kauniina muistona. Koeta aloittaja päästä jotenkin yli tästä. Myöhemmin olet onnellinen.

Näin se varmasti menee, kiitos tästä. :) Eiköhän aika haalista.

-Ap

Vierailija
289/955 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoiten tunteista pääsee eroon, kun löydät faktaa sille, ettet ole hänelle ainoa.

Siis ainoa sivuhoito.

Kokemuksesta kerron että tämä keino ei auta yhtään mitään. Ihastuin töissä mieheen ja hän minuun. Olemme molemmat perheellisiä. Alkoi jonkinlainen suhde. Tapailu oli hankalaa, koska molemmat varattuja mutta harvakseltaan jossain näimme ja viestittelimme. Tunne oli huumaava ja mies vannoi rakkauttaan. Jossain vaiheessa työpaikan kesälissu alkoi avautumaan minulle, miten ihana tämä mies on ja heillä on sutinaa. Mun maailmalta putosi pohja, voin todella pahoin. Ne heidän puhelimien viestien piippaukset töissä, salaperäiset hymyt viestiä lukiessa, ne kaikki oli liikaa vierestä seurata. En pystynyt töissä olemaan kummankaan lähellä, sydän hakkasi ja oksetti koko ajan. Yritin laittaa välit poikki mieheen. Hän ei ymmärtänyt yhtään miksi, en pystynyt kertomaan että tiedän hänestä ja tästä naisesta koska sehän oli salaisuus. Mies pommitti ja pommitti ja pommitti. Suhde siihen toiseen kuivui pois ja mies vannoi mulle rakkauttaan, haluaa vain minut (mutta ei ole silti eronnut;) Yritin pysyä kovana ihan tosissani. En onnistunut ja mies luikerteli tiensä takaisin mun sydämeen ja ajatuksiin :,(

Vierailija
290/955 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ainoa sivuhoito.

Kokemuksesta kerron että tämä keino ei auta yhtään mitään. Ihastuin töissä mieheen ja hän minuun. Olemme molemmat perheellisiä. Alkoi jonkinlainen suhde. Tapailu oli hankalaa, koska molemmat varattuja mutta harvakseltaan jossain näimme ja viestittelimme. Tunne oli huumaava ja mies vannoi rakkauttaan. Jossain vaiheessa työpaikan kesälissu alkoi avautumaan minulle, miten ihana tämä mies on ja heillä on sutinaa. Mun maailmalta putosi pohja, voin todella pahoin. Ne heidän puhelimien viestien piippaukset töissä, salaperäiset hymyt viestiä lukiessa, ne kaikki oli liikaa vierestä seurata. En pystynyt töissä olemaan kummankaan lähellä, sydän hakkasi ja oksetti koko ajan. Yritin laittaa välit poikki mieheen. Hän ei ymmärtänyt yhtään miksi, en pystynyt kertomaan että tiedän hänestä ja tästä naisesta koska sehän oli salaisuus. Mies pommitti ja pommitti ja pommitti. Suhde siihen toiseen kuivui pois ja mies vannoi mulle rakkauttaan, haluaa vain minut (mutta ei ole silti eronnut;) Yritin pysyä kovana ihan tosissani. En onnistunut ja mies luikerteli tiensä takaisin mun sydämeen ja ajatuksiin :,(

Minulla luultavasti auttaisi. Mutta minulla on melko pätevät syyt olettaa, ettei tässä tapauksessa niitä muita syrjähyppyjä ole ollut. Varmahan ei tietenkään voi olla.

Ja olen todella pahoillani tilanteestasi. Tuo on todella paha, kun tulee noita katteettomia rakkaudenjulistuksia ja itse tekee mieli niitä uskoa. Minulla ei onneksi ole niin paha tilanne. Pikemminkin päinvastoin, nyt se taisi ghostata minut. Parasta varmasti niin.

Vierailija
291/955 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ainoa sivuhoito.

Minulla luultavasti auttaisi. Mutta minulla on melko pätevät syyt olettaa, ettei tässä tapauksessa niitä muita syrjähyppyjä ole ollut. Varmahan ei tietenkään voi olla.

Ja olen todella pahoillani tilanteestasi. Tuo on todella paha, kun tulee noita katteettomia rakkaudenjulistuksia ja itse tekee mieli niitä uskoa. Minulla ei onneksi ole niin paha tilanne. Pikemminkin päinvastoin, nyt se taisi ghostata minut. Parasta varmasti niin.

Tämä oli siis Ap.

Vierailija
292/955 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

All I know

All I know

Your love is a losing game

Vierailija
293/955 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

All I know

All I know

Your love is a losing game

Ja meni vielä väärin. :D Siis:

Loving you is a losing game

Vierailija
294/955 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ainoa sivuhoito.

Jäljet se jätti sydämeen ja paljon kysymyksiä. Mitä jos tuo toinen suhde olisikin jatkunut, olisiko minut heitetty yli laidan? Vannotaanko minulle rakkautta siksi, että sitä toista ei saanutkaan vai siksi että rakastaa? Miksi se toinen suhde edes päättyi?

Näitä kysymyksiä pyörittelen varmasti vielä kauan. Tuosta tapauksestakin on jo neljä vuotta ja vieläkin se kummittelee. Rakastan kuitenkin ihan tajuttomasti tätä miestä vaikka luottamus on vähän niin ja näin.

-tuo ylläolevan kokemuksen kirjoittanut

Vierailija
295/955 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ainoa sivuhoito.

Jäljet se jätti sydämeen ja paljon kysymyksiä. Mitä jos tuo toinen suhde olisikin jatkunut, olisiko minut heitetty yli laidan? Vannotaanko minulle rakkautta siksi, että sitä toista ei saanutkaan vai siksi että rakastaa? Miksi se toinen suhde edes päättyi?

Näitä kysymyksiä pyörittelen varmasti vielä kauan. Tuosta tapauksestakin on jo neljä vuotta ja vieläkin se kummittelee. Rakastan kuitenkin ihan tajuttomasti tätä miestä vaikka luottamus on vähän niin ja näin.

-tuo ylläolevan kokemuksen kirjoittanut

Jos rakastaisi, jättäisi vaimonsa. Simple as that. Rakkaudentunnustuksilla voi pyyhkiä hanuria jos ei ne johda konkreettisiin tekoihin. Rakkaus ei ole tyhjiä puheita vaan sitä, että halutaan jakaa elämä toisen kanssa ja ollaan sen eteen valmiita tekemään myös vaikeita valintoja ja sietämään epämukavuutta. Pitäisi yleensäkin kuunnella tekoja enemmän kuin sanoja. Toki tämän opettelu itselläkin vasta ihan alkumetreillä.

-Ap

Vierailija
296/955 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvin rankkaa ihastua varattuun.

Älä tee sitä sit.

Vierailija
297/955 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastaisi, jättäisi vaimonsa. Simple as that.

Ei asiat perheellisten aikuisten maailmassa ole noin yksinkertaisia. Harva haluaa tehdä hallaa jälkikasvulleen. Tiedän monia pareja jotka ovat sopineet kasvattavansa lapset aikuisiksi ja sitten eroavat, ettei lapsista tehdä väkisin vuoroviikkolapsia jos päällisinpuolin kotona on kaikki hyvin eikä ole väkivaltaa, huutoriitoja, ryyppäämistä tms.

Vierailija
298/955 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei asiat perheellisten aikuisten maailmassa ole noin yksinkertaisia. Harva haluaa tehdä hallaa jälkikasvulleen. Tiedän monia pareja jotka ovat sopineet kasvattavansa lapset aikuisiksi ja sitten eroavat, ettei lapsista tehdä väkisin vuoroviikkolapsia jos päällisinpuolin kotona on kaikki hyvin eikä ole väkivaltaa, huutoriitoja, ryyppäämistä tms.

Jos ihmisellä on tällainen diili, niin eikö siitä olisi reilua puhua avoimesti? Sekä puolison että sivusuhteen kanssa?

Vierailija
299/955 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisellä on tällainen diili, niin eikö siitä olisi reilua puhua avoimesti? Sekä puolison että sivusuhteen kanssa?

Juuri tämä. Jotenkin en näe, että nämä vuositolkulla sivusuhdetta epämääräisillä lupauksilla koukussa roikottavat ovat niitä, jotka ovat rehdisti sopineet kasvattavansa lapset kämppiksinä ja eroavansa heti kun nuorin lähtee pesästä. Sellaisesta järjestelystä olisi helppo kertoa sivusuhteelle. Tiedän tapauksia, joissa molemmilla on ollut uusi jo vuosia kuvioissa ja kaikki osapuolet tietäneet homman nimen. Se on täysin eri kuvio.

-Ap

Vierailija
300/955 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä, jotka ovat aina vannoneet etteivät koskaan eroa lasten ollessa pieniä tai ollenkaan, mutta sitten tuleekin vastaan joku joka iskee niin kovaa ettei sitä vaan pysty ohittamaan. Ei ole enää mitään vaihtoehtoja. Rakastaa ja haluaa ihmistä niin paljon, ettei kertakaikkiaan pysty olemaan toisen kanssa. Tuntuu sietämättömän pahalta mennä illalla jonkin toisen viereen nukkumaan. Mies, joka ei jätä kumppaniaan ei rakasta toista naista tällä tavalla. Saattaa rakastaa kakkosta enemmän kuin vaimoaan, mutta ei oikeasti rakastaa kumpaakaan.

Toiseksi, siinäkin tapauksessa että mies puhuisi totta ja rakastaisi sivusuhdettaan, niin onko sillä rakkaudella lopulta väliä jos mies ei ole valmis lähtemään? Rakkaus pelkkänä tunteena, ilman tekoja ei lopulta ole minkään arvoinen. Sama lopputulos kuin sillä ettei rakasta - rakkauden kohde on onneton ja yksin. Sanoisin melkeinpä niin päin, että jos ei ole valmis lähtemään, niin seuraavaksi suurin rakkauden teko sitä kakkosnaista kohtaan olisi päästää se irti. Lopettaa koko juttu. Roikottaminen ei ole rakkautta.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi