Varatusta tykkääminen
Miksi täältä poistettiin ketju, jossa kerroin yrittäväni päästä eroon varattuun kohdistuvista kielletyistä tunteista? Miksi tästä aiheesta ei saa keskustella? Luulisi, että se olisi kaikkien osapuolten etu saada vinkkejä miten tällaiset ongelmat saa kuriin.
Kommentit (955)
Koko ketjun huolella ja ajatuksella lukeneena voisin olla tuo tarinan vaimo.
Se tarinan tietämätön osapuoli.
Se jolle tämä tarina alkaa paljastua.
Saatoit tahtomattasi paljastaa itsesi, "harhautuksistasi" huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Se jolle tämä tarina alkaa paljastua.Saatoit tahtomattasi paljastaa itsesi, "harhautuksistasi" huolimatta.
:D
Tiesitkö, että tänne palstalle kirjoittaa kymmeniä tuhansia eri ihmisiä ja Suomessa on lähes 6 miljoonaa ihmistä, satoja tuhansia parisuhteita.
On äärettömän epätodennäköistä, että sinä olisit tuo tietämätön vaimo :D
Epäiletkö siis, että miehesi on selän takanasi tuollainen häntäheikki?
Vierailija kirjoitti:
Se jolle tämä tarina alkaa paljastua.Saatoit tahtomattasi paljastaa itsesi, "harhautuksistasi" huolimatta.
Mä todellakin toivon niin!
Avaa jo silmät ja ota asioista selvää!
Vierailija kirjoitti:
Pidän tätä kyllä äärimmäisen epätodennäköisenä, mutta toivottavasti tilanteesi selviää.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa kuluttaa elämänsä haikailemalla varattua, jolle itse on ikuinen varanumero?
En minä ainakaan, antaa olla.
-Ap
Mäkin olen kyllästynyt olemaan kakkonen.
Ei kiitos enää, salarakkaana olo on itseasiassa aivan perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa jo silmät ja ota asioista selvää!
Arvaa yritänkö? Anna joku vinkki miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa jo silmät ja ota asioista selvää!Arvaa yritänkö? Anna joku vinkki miten?
Seuraa someliikennettä. Uusia kavereita? Tykkäyksiä?
Outoja paikallaoloaikoja? Onko jotain uusia tuttuja joiden kanssa oudosti aina samaan aikaan paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa jo silmät ja ota asioista selvää!Arvaa yritänkö? Anna joku vinkki miten?
Kysy? Ei välttämättä myönnä, riippuu ihmisestä, mutta reaktiosta voi ehkä päätellä jotain.
-Ap
Miksi pitäisit ykkösenä ihmistä, joka ei pidä sua ykkösenä?
Vierailija kirjoitti:
En minä missä nimessä pitäisikään jos tietäisin.
Olen kysynyt. Ei myönnä. Kyllä sen näkee kun toinen valehtelee. Huomaa, tuntee ja kokee.
Saa asian kuulostamaan minun epävarmuudeltani.
Inhottavin tunne on se, kun et tunnu olevan "riittävä" tai "tarpeeksi" ja olo on kuin olisit varavalinta, kakkonen, joku, johon vain tyydytään. Se tuntuu todella ahdistavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt. Ei myönnä. Kyllä sen näkee kun toinen valehtelee. Huomaa, tuntee ja kokee.
Saa asian kuulostamaan minun epävarmuudeltani.
Ystäväni ex ei tunnustanut, vaikka asiasta löytyi videotodiste. Tapauksesta 20 vuotta eikä edelleenkään ole myöntänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa asian kuulostamaan minun epävarmuudeltani.Ystäväni ex ei tunnustanut, vaikka asiasta löytyi videotodiste. Tapauksesta 20 vuotta eikä edelleenkään ole myöntänyt.
Joo, näitä löytyy. Suurin osa ei tunnusta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavin tunne on se, kun et tunnu olevan "riittävä" tai "tarpeeksi" ja olo on kuin olisit varavalinta, kakkonen, joku, johon vain tyydytään. Se tuntuu todella ahdistavalta.
Ja entäs se kelpaamattomuuden huippu, kun ei riitä edes kakkoseksi. Tekee hurjan hyvää hylkäystrauman kanssa tappelevalle. Toki tässä tilanteessa syyllistä saa etsiä ihan peilistä, ei siinä mitään. Tosin en minä pelkästään itseni takia yritä näitä asioita ratkaista. Vaan siksi, etten jatkossa vedä muita ihmisiä mukaan tähän tunnevammaiseen sekoiluuni.
Emotionaalisesti itsetuhoinen olen ollut aina, mutta tämä on kyllä ensimmäinen kerta kun minun touhullani uhkaa olla tämän tason sivullisia uhreja. Yleensä minä en satuta muita ihmisiä, kunhan vaan kerjään itse turpiini.
-Ap
Itseä on hivenen naurattanut tuo kesälissu kohta😂 olet varmasti ollut meillä töissä.
Kuvio oli huvittava, aika hyvin nähtävissä ja kyllä teistä kolmesta on muutama vitsi töissä pyörinyt.
Ja tahoillaan ilmeisesti naimisissa edelleen 😳
Jv kirjoitti:
Itseä on hivenen naurattanut tuo kesälissu kohta😂 olet varmasti ollut meillä töissä.
Kuvio oli huvittava, aika hyvin nähtävissä ja kyllä teistä kolmesta on muutama vitsi töissä pyörinyt.Ja tahoillaan ilmeisesti naimisissa edelleen 😳
Minä kirjoitin tuon kesälissujutun ja tulin hyvin surulliseksi siitä, että olet tilanteellemme naureskellut ja vääntänyt vitsiä. Siis todellisten ihmisten elämäntilanteesta. Miten voi maailmassa olla jotain noin häijyä?
Toivottavasti nukut yösi hyvin.
Ai niin. En ole koskaan vaihtanut työpaikkaa. Yksi meistä kolmesta löysi elämänsä rakkauden, yksi erosi ja yksi on edelleen naimisissa. Mutta kuka on kukin, en kerro. Muista päivittää nämä työpaikan juorulaumalle;)
upppp