Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mikä ulkonäössä on sellanen mitä katsot ensimmäisenä?

Vierailija
25.12.2022 |

Minulle kasvot ja sitten tissit ja perse.

Tämän ketjun innoitti tasa-arvo ja
https://www.vauva.fi/keskustelu/4940422/naiset-mika-ulkonaossa-sellanen…

Kommentit (362)

Vierailija
21/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ketjussa 40 kommenttia eikä yhtään herjaa miesten puolelta. Tässä ketjussa 22 kommenttia joista naisten kirjoittamia asiattomuuksia 6kpl.

Vierailija
22/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä tukka? Minkälainen tukka kiinnostaa? Pitkä, keskipituinen, lyhyt, tumma, brunetti, punapää, vaaleaverikkö, suorahiuksinen, lainetukka vaiko kikkarapää? Pitääkö olla laittamattoman vaik paljon ja kovalla vaivalla laitetun näköinen kampaus?

Laitettu tukka. Kertoo että on naisellinen ja sivistynyt eikä mikään luolanainen. Herää vaan kysymys haluaako arjessa poistua sohvan mukavuus alueelta lainkaan kun ei näe hieman vaivaa pienissäkään asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heleä ääni mutta ei naura julkisesti.

olet muslimi

24/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin suuret rinnat ja oikein leveä takapuoli ovat mielestäni kauniita ulkoisia ominaisuuksia naisessa. Naamalla ei ole niin väliä, kunhan on muuten mukava luonne. Saa olla pömppövatsaa ja selluliittia myöskin sopivasti! Paksut reidetkin ovat viehkeän valloittava ja söpö naisellinen piirre.

Eli tiivistettynä uhkean muhkea thick-vartaloinen kaunokainen, jolle voisi kukkaseppeleen laskea päähän kesäisellä niityllä aamukasteen aikaan!

Vierailija
25/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ensin katse skannaa vartalon mittasuhteet, "ääriviivat", sitten hiukset, kasvot, sitten rinnat, vyötärön, perseen, sääret, siitä sitten yksityiskohtiin kuten suun, silmät, nenän, sormet, kengät, vaatteet.

Vierailija
26/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heleä ääni mutta ei naura julkisesti.

olet muslimi

En ole. Mutta sinä tykkäät sellaisesta kaikuvasta noita-akkamaisesta räkäsestä naurusta joka kääntää kaikkien katseen?

Vierailija
27/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Hyvin suuret rinnat ja oikein leveä takapuoli ovat mielestäni kauniita ulkoisia ominaisuuksia naisessa. Naamalla ei ole niin väliä, kunhan on muuten mukava luonne. Saa olla pömppövatsaa ja selluliittia myöskin sopivasti! Paksut reidetkin ovat viehkeän valloittava ja söpö naisellinen piirre.

Eli tiivistettynä uhkean muhkea thick-vartaloinen kaunokainen, jolle voisi kukkaseppeleen laskea päähän kesäisellä niityllä aamukasteen aikaan!

Siellä niityllä voi paeta arjen murheita sukeltamalla niiden lämpösten rintojen väliin.

Vierailija
28/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat ja lihaksikkaat käsivarret, namskis

Vierailija
29/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset (pitää olla naisellisen pitkät hiukset) (sorry, feministit)

Maha (onko läski vai normaali nainen)

Nämä on ne kaksi ensimmäistä asiaa, joihin kiinnitän huomiota. M27

Koen olevani feministi. Pitkähiuksisuuteni johtuu vähävaraisuudestani. Ei ole varaa muuta kuin pestä mäntysuovalla ja antaa kasvaa. Kerran vuodessa käyn leikkauttamassa kampaajalla latvija. Ihan luomurotanväri on hiuksissa.

Ah, feministi saa olla, jos ajaa tasa-arvoa eli esim. haluaa pakottaa naiset asepalvelukseen vankeuden uhalla. Mutta jos haluaa vain aborttioikeuksia naisille ja tehdä perättömiä ahdistelusyytöksiä miehistä, niin sitten se on ciao. M27

Mun feminismini ei kyllä aja yhtään mitään, se vain on. Henkilökohtainen ajattelu- ja asennemaailma, ei sen kummempaa. Ja ihan on pitkät kauniit hiuksetkin mulla, hillitysti meikkiä, kapea uuma, hame ja korkkarit. Mutta myös tyttöystävä.

Vierailija
30/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä tukka? Minkälainen tukka kiinnostaa? Pitkä, keskipituinen, lyhyt, tumma, brunetti, punapää, vaaleaverikkö, suorahiuksinen, lainetukka vaiko kikkarapää? Pitääkö olla laittamattoman vaik paljon ja kovalla vaivalla laitetun näköinen kampaus?

Kyllä nimenomaan kaikki nuo ja erityisesti eri tavoin sidotut hiukset, palmikot, letit, poninhännät, nutturat, minninkorvat, jne, jne. Sekä laittamaton että laitettu, vaikka maaliin tulevan maratoonarin hiestä märkä sotkuinen pehko.

Vierailija
31/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan on transnainen. Muulla ei ole väliä. Transsit on niitä näyttävämpiä

Niin ja niillä on kikkeli, ja sehän se on tärkeintä.

Vierailija
32/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka vyötärö

M49

Vierailija
33/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hoikat sääret, pitkä ja hoikka muuutenkin, saappaat, hymy...

Vierailija
34/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset (pitää olla naisellisen pitkät hiukset) (sorry, feministit)

Maha (onko läski vai normaali nainen)

Nämä on ne kaksi ensimmäistä asiaa, joihin kiinnitän huomiota. M27

Mitähän ihmettä hiusten pituus feminismiin liittyy? Varmaan et ole ikänäsi yhdenkään feministin kanssa edes jutellut.

T. Pitkähiuksinen feministi, joka meikkaa ja tykkää mekoista ja miehistä

Vierailija
35/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naisen hymy! Ikää on mulla jo 57v.,, mut vieläkin lankeen siihen! :) "Oon vieläkin kuini pikkupoika" :)

Mietinny sitä, että parasta mun elämässä ollu/on, et saa naisen nauramaan, ilman alkoholia (tai muita kemikaaleja).

Vierailija
36/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että on hoikka. Muut piirteet on sitten vaan plussaa kuten pitkät kintut.

Vierailija
37/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla:

tatuoiteja

irtoripset

paksut meikit

törötissit, isot

iso saliperse

Tyhjä katse

IG täynnä pepu-tisu-keikistelykuvia

törröhuulet

Värjätty tukka ja irtolisäkkeet

nauraa kaikille jutuille

Tiukat housut ja tisut esillä

posliini

avaruusolio look-alike, kauneusleikkausten takia

Vierailija
38/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Litteä vatsa on seksikkäintä naisessa 👍

Se on myös aika epäluonnollista koska kohtu tekee naiselle kummun vatsan kohdalle. Niillä on litteä vatsa mahdollinen joilla kohtu on kallistunut taaksepäin. Jos on eteenpäin kallistunut niin on aina kumpu oli miten hoikka tahansa. Kohdun päällä myös kuuluu olla hieman rasvaa suojaamassa sitä.

Kohdusta ei tule kumpua vatsalle. Anatomian oppikirja käsiin ja katso sieltä missä kohtu sijaitsee.

Aijaa, mulle on jouduttu tekemään kohdunpoisto ja vatsani on aina ollut suht litteä. Poiston jälkeen mulla on alavatsa kuopalla, että kyllä se kohtu todellakin kropassa näkyy. Lähipiirissä neljällä muullakin naisella sama ja kaikilla vatsa kuopalla.

Vierailija
39/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kohtu juttu järkytti minua 😨😭 hrrrr, hirveää! Nainen olen kuitenkin itsekin

Vierailija
40/362 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit sensuellit omat huulet saavat aina huomiota.

Sen sijaan irvokkaat pellehuulet, jotka VALHEIN saatu aikaan, eivät kuin työnnä pois ja aiheuttavat inhoa,

Miten niillä syödään ja nautitaan?

Miten niillä käydään hammaslääkärillä?

Miten niillä imetään, nuollaan ja syödään sekä nautitaan ruoasta!

Nyt se on aina niin vaivalloisen ja surullisen näköistä.

Jättimuhkurahuulet hönöttävät ruokakuvissa roikkuvana leivoksen päällä.

Kukaan ei teille opettanut suhteellisuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän