HS: Ukrainalainen Lena pakeni Suomeen: "Haluaisin suomalaisen miehen"
"Jos uusi rakkaus joskus vielä löytyy, Lena ei toivo ukrainalaista miestä.
Naisen osa Ukrainassa ei ole kovin hyvä. Miehet olettavat, että naiset käyvät töissä ja ansaitsevat rahaa, mutta sen lisäksi naiset tekevät kaikki kotityöt. Suomessa miehet auttavat lasten ja kodin kanssa enemmän.
Monesti suomalaisilta naisilta jää huomaamatta miten laadukkaita me suomalaiset miehet olemme😔 mutta kiva kun saadaan kehuja ukrainalaisilta.🤗
Kommentit (23)
Suomalaiset miehet on samanlaisia.
Slaavilainen nainen tietää tosimiehen.
Osaa suomalaismiehistä tekee kotitöitä kuten kuuluu. Osa mukamas tekee, mutta oikeasti eivät tee van jättävät ne vaimolle/tyttöystävälle. Eivät myöskään kehu ja arvosta naistaan joka työt tekee, koska luulevat itsekin tekevänsä kotitöitä ja sitä paitsi pitävät niitä ihan turhana ja typeränä muutenkin.
Muunnellut otsikko taas. Mutta Hesarin juttu löytyy täältä, ainakin sitaatti on oikea jos ei muuta:
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009257457.html
Lenan kanssa tulee sitten kaupassa mukana ukrainalainen alakouluikäinen lapsi.
Kehuja on aina kiva saada.
Mulla on jotenkin älyttömän ihana ja kiltti suomalainen mies, joka tekisi vuokseni melkein mitä vain. 😊
En tiedä miten oon ansainnut tuollaisen ihanuuden.
(Ettei nyt ihan pelkäksi kehumiseksi menisi, niin : miinuspuolena on ajoittainen runsaahko alkoholin käyttö. Mutta emme asu yhdessä, niin se ei haittaa niin paljoa.)
Haha joo suomalainen mies on oikea helmi...
Vierailija kirjoitti:
Kehuja on aina kiva saada.
Mulla on jotenkin älyttömän ihana ja kiltti suomalainen mies, joka tekisi vuokseni melkein mitä vain. 😊
En tiedä miten oon ansainnut tuollaisen ihanuuden.
(Ettei nyt ihan pelkäksi kehumiseksi menisi, niin : miinuspuolena on ajoittainen runsaahko alkoholin käyttö. Mutta emme asu yhdessä, niin se ei haittaa niin paljoa.)
Älä hyvä jumala ihmeessä muuta tämän "ihanuuden" kanssa yhteen. Alkoholistit ovat kamalia asuinkavereita.
Itse en ainakaan halua miehestä pelkkää kotitöidentekijää ja lapsenkaitsijaa, vaan pitäisi olla kiehtova ja puoleensavetävä ihmisenä.
Nätti, hoikka nainen. Varmasti löytää itselleen suomalaisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vois kokeilla näitä ukrainalaisia naisia miten on, niitäkin on nyt paljon täälläkin huomannubet ettii seuraa monista sovelluksista. Ulkonäköä on lähes kaikilla kun ei ole lihavia
Onko heitä muissakin sovelluksissa kuin Tinderissä? Tinderiä ei nimittäin mulla ole eikä tule.
Suosittelen ukrainalaisia naisia. Olen itse treffaillut puoli vuotta tp-hakijana tullutta naista, on jo töissä ja asuu vuokralla. Kaunis ja mukava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karu totuus edessä *tirsk*🤭
Suomalainen nainen on kaikenpuolin tirsk.. Tissit eriparia. Lihavia ja todella epämielyttävä luonne.
Älä unohda sitä erinoimaista pitkää ja tuuheaa hiuslaatua ja ikääntymistä kestävää ihoa joka ei ryppyynny jo 30 vuotiaana *tirsk*
Onhan ukrainalainen parempi kuin suomi nainen joten tuo nainen ei kauaa ole sinkku.
Taitaa kaikki kodinhoitoon kykenevät miehet olla vähissä.
Miehen pitää olla mies eikä akkamainen hinuri
Terveisin persu iita
Sori Leena, mutta suomalaiset miehet on ihan samanlaisia juntteja.
Älä odota liikaa suomalaiselta mieheltä.
Kivahan se on, jos kysyntä ja tarjonta kohtaavat. Itseäni eivät enää miehet kiinnosta, olivat sitten minkä maalaisia tahansa. Yksin eläminen on niin vapaata ja ongelmatonta.