Mies osti taas surkean joululahjan
Villasukat ja lahjakortin kosmetologille. Ei mitään henkilökohtaista taaskaan, tuntuu ettei se tunne mua yhtään. Suhteen alussa edes yritti vielä.
Kommentit (70)
Miehet ei osaa ostaa hyviä lahjoja. No isäni osaa kyllä, oma mieheni ei. Kerron aina suoraan mitä haluan tai tarvitsen.
Mä en saanut mitään. Mutta on se ollut mulle kiltti muuten koko vuoden.
Moni ei edes muista, lopeta valitus. Typerää.
Mä olin ilonen taas kun sain perinteiset villasukat. Heti meni jalkaan. Miksi rikkoa perinteitä, kun yhdessäolon aikana joka joulu saan villasukat. Sit sain ystävältäkin yks vuos villasukat. Lapsetkin kun saa, mä omin nekin. 😃
Surkealle mui . . . eiku vaimolle, surkeat joululahjat!
Minä en saanut lahjaa keneltäkään, en edes joulutoivotuksia. Siltikään ei harmita.
Nyt heti taksilla turvakotiin ja sieltä ilmoitat puhelimitse erosta.
Kopsaan ja liitän toiseen keskusteluun laittamani, koska samat fiilikset täälläkin:
Sain pienen käsirasvan ja palasaippuan sekä minikokoisen korurasian (ehdin hetken jo innostua että siellä olisi jotain sisällä, riipus tai korvakorut tms, mutta se oli tyhjä.)
Noh, en ollut toivonut mitään, joten eipä kait pidä valittaa. Olisin silti toivonut että mies olisi jaksanut edes pikkuisen miettiä jotain henkilökohtaisempaa, vaikka ei olisi rahaa ollutkaan valmis laittamaan. Kortissa sentään oli yksi suosikkieläimistäni ja teksti kortin takana oli kaunis, kuin lyhyt rakkauskirje. Sen säästän, nuo muut taidan laittaa jonnekin laatikon pohjalle vähäksi aikaa ja sitten heittää kaikessa hiljaisuudessa pois.
Oliko Ap osannut ostaa miehelle kuulokkeet jos mies ei olisi kertonut toiveestaan ?
Vierailija kirjoitti:
No mikä olisi henkilökohtaista?
Laihdutuslääke
Minä haluan kultaa erilaisina koruina ja ihan kivasti niitä on kertynytkin, tosin 3 eri mieheltä (yhdeltä kerrallaan).
Lomamatkat mies ostaa sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Iso musta dildo vain henkilökohtaiseen käyttöön?
Minulle on tullut juuri tällainen, huoh.... mies oli siitä kovinkin innoissaan.
Yhä useampi nainen on innostunut valkaisemaan peräaukkonsa. Cosmopolitan-lehden mukaan kylpylät ja kauneushoitolat markkinoivat palvelua, jossa peräaukon alueelle levitetään valkaisevaa happoa. Aine poistaa mahdolliset läiskät, tahrat sekä tummentumat ja jättää takamuksen puhtoisen väriseksi.
lahjakortti kosmetogille on loukkaus, ihan kamala lahja!
Vierailija kirjoitti:
lahjakortti kosmetogille on loukkaus, ihan kamala lahja!
Ja sitä paitsi hankala realisoida, kun kosmetologi jo sai rahat. Aikoja ei kuulemma meinaa korttilaiselle löytyä millään.
Vierailija kirjoitti:
Yhä useampi nainen on innostunut valkaisemaan peräaukkonsa. Cosmopolitan-lehden mukaan kylpylät ja kauneushoitolat markkinoivat palvelua, jossa peräaukon alueelle levitetään valkaisevaa happoa. Aine poistaa mahdolliset läiskät, tahrat sekä tummentumat ja jättää takamuksen puhtoisen väriseksi.
Tuohan kuulostaa hyvältä synttärilahjalta tyttöystävälleni. No toki jotain muutakin pitää olla vaikka shampanjaa ja suklaata/kukkia.
Äiti vei siskon ja minut tädille jouluksi.
Vietti itse joulun alkoholisti miehensä kanssa.
Minä ostin vähistä rahoista aina yhden lahjan siskolle.
Tädin lapsi sai kymmeniä paketteja.
Häpesin siskon ja itseni puolesta.
En saanut itse mitään lahjaa.
Kun sisko oli vähän vanhempi ..aloin viettää joulut yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä olisi henkilökohtaista?
No vaikka joku kirja, jonka olisi valinnut mua varten tai yhteinen lomamatka paikkaan, joka olisi valittu mun maun mukaan. ap
Eli kunhan se on vain kallista. Minä ostin suklaarasian vaimolle.
Käyt vahauttamassa vittukarvasi sillä lahjakortilla ja tukit turpasi, okei.