Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies osti taas surkean joululahjan

Vierailija
24.12.2022 |

Villasukat ja lahjakortin kosmetologille. Ei mitään henkilökohtaista taaskaan, tuntuu ettei se tunne mua yhtään. Suhteen alussa edes yritti vielä.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti vei siskon ja minut tädille jouluksi.

Vietti itse joulun alkoholisti miehensä kanssa.

Minä ostin vähistä rahoista aina yhden lahjan siskolle.

Tädin lapsi sai kymmeniä paketteja.

Häpesin siskon ja itseni puolesta.

En saanut itse mitään lahjaa.

Kun sisko oli vähän vanhempi ..aloin viettää joulut yksin.

Käyt vahauttamassa vittukarvasi sillä lahjakortilla ja tukit turpasi, okei

Vierailija
62/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti. Tuo oli hyvä lahja. Oli sentään hankkinut jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Olinko eka?

Vierailija
64/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana mies! otttaisin lahjaksi villasukat vaihdetaanko miehiä, mun sopis sulle oikein hyvin kun arvostaisit yhtä paljon.

t. mies

Vierailija
65/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ostaa minulle arkea helpottavia asioita. Olenkin jo saanut kyllikseni kaiken maailman hepeneistä, koruista ja hajuvesistä edellisissä suhteissa, joissa p**kapuhetta ja "kaikkien naisten makuun olevia" lahjoja riitti. Minuahan ei lokeroida eikä standardisoida.

Vierailija
66/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana ostaa lomamatka toisillemme lahjaksi. Eli jouluaattona yhdessä valitaan kohde ja varataan yhteinen matka. Matka maksetaan puoliksi ajatuksella, että minä maksan miehen mat-

kan ja mies minun matkan.

Olisin tosi vaivaantunut, jos mies yksin olisi maksanut jonkin lomamatkan meille lahjaksi minä hankkinut jotkin nolot korvalaput miehelle.

Vierailija
67/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaa onnellisia lahjoista .oli mitä oli, Itse en kyllä tykännyt kun sain yksi joulu käytetyt kiuaskivet .                      Ei huumori riittänyt

No kyllä joku raja pitäisi olla.

Jos nyt ei erikseen sovita, että hankitaankin huumorilahjat.

Englannin kuninkaallisillahan on ollut tällainen perinne
...

Eipäs muuten ole.

Heillä on viisi puntaa käytettävissä kunkin lahjaan. Sillä kun ei kummosia saa, niin osasta tulee väkisinkin "huumorilahjoja". esim veskipöntön suojuksia, kengän suojuksia, vekkari...

Tämä viiden punnan sääntö oli Elisabetin juttu, että nythän heillä saattaa olla joku muu käytäntö.

Vierailija
68/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelle kirjan ja itselleni villasukat joulumyyjäisistä. Siinä meidän lahjat. Mies on jo lukenut kirjan ja mun sukat lämmittää jalkoja edelleen. Lahjat eivät ole meille rakkauden tai minkään muunkaan mittareita. Hankitaan mitä tarvitaan kun sen aika on.

Vierailija
69/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö paitulit ole enää in? Ennen miehet osti jouluksi emännälle suloisen paitulin ja äiteenpäivänä muorille lämpimän paitulin.

Vierailija
70/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä olisi henkilökohtaista?

No vaikka joku kirja, jonka olisi valinnut mua varten tai yhteinen lomamatka paikkaan, joka olisi valittu mun maun mukaan. ap

Sitten olisi ollut kuitenkin väärä kirja ja lomapaikkakin joku, jossa mies on jo yksin käynyt tai muuten väärin arvattu maku. Oletko myöskään selvillä millä fiiliksellä mies on? Tässä on pari koronavuotta ja nyt omituisen kuormittava lähi/etätyövuosi takana sotineen, niin ei välttämättä ole edes kauheaa joulufiilistä. Silti sait jotain.  Sukat on aika henkilökohtaiset, tuskin niitä kukaan muu käyttää, samoin kosmetologin kortti. Joko pitää ajatukset lukea, että AP:kin saa juuri oikeanlahjan? Jos on niin tarkkaa, niin ilmoita ukollesi lahjalista hyvissä ajoin ennen joulua, mistä hän voi valita juuri sen henkilökohtaisen lahjan, joka sinua innostaa.