Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän miehenne tekee tällä hetkellä?

Vierailija
24.12.2022 |

Entä lapset ja ikä?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisi juuri keittiössä ja nyt Se pieru imeltyy perunalaatikkoon.

Vierailija
22/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni just päiväunille. Ei käytä alkoa, mutta aikaisin herääminen ja jouluruoka väsyttivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On just ajamassa meitä ulos hankeen.

Vierailija
24/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni pubiin. On siellä varmaan vieläkin, jos ei ole joutunut putkaan.

Vierailija
25/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kaikki naiset halusivat kuulla.

"Onneksi meidän Arto ei kaljoittele jouluna eikä muulloinkaan."

Vierailija
26/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa sohvalla ja ilmaa tulee runsaasti takapäästä.

Vierailija
27/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palstamammoilla ole miehiä, koska he ovat katkeria, miehiä vihaavia ja puutteessa olevia 150kg painavia vanhoja piikoja.

Vierailija
28/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örisee sohvalla jotakin käsiiämätöntä. Iso viskipullo on vierellä melkein juotuna.

Vierailija
29/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies eli suhteni on makaa haudassa 1vuotta tulee täyteen 03/2023

Vierailija
30/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sovittelee juuri päälleen uusia niittikoristeisia nahkahenkseleitä, jotka annoin lahjaksi, nautiskelee samalla punaviiniä. Kohta tämä poika saa kyytiä!

Vierailija
31/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vetää mm. kokaa ja polttaa sikaria sohvalla istuen. Lapset (5v, 8v, 10v) katselevat tv:tä sohvalla. Myös kokaiini maistuu lapsille.

Vierailija
32/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilee sängyllä ja hohottelee, kuulostaa katsovan kännykällä just for laughs gags -videoita.

Vierailija
33/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää tiskikonetta

Vierailija
34/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Jonnekin lähti ajelemaan raittiiseen ilmaan. On koko ajan pahalla päällä ja passiivisagressiivinen. Muuten on ollut ihan mukava aatto. Välillä vaan mies ärsyyntyy milloin mistäkin kuten siitä, että lapset eivät halunneet lähteä extempore 400 km ajelulle... aresteja ja rangaistuksia paukutellut. Kuunnellut sitten örinäheviä niin kovalla, että korvat särkyy. Miehen päivä mennyt myös pilalle koska täpötäysi pesukone ei pessyt astioita ekalla kerralla kokonaan puhtaaksi. Ilmeisesti tähän olisi auttanut jos olisin jotenkin oikealla tavalla innosta pakahtuen täyttänyt asuntolainalaskureita hänen kanssaan. Joku nyt taas ärsyttää ja mun pitäisi arvata, että mikä. Varmaan tietysti minä kun en ole tehnyt jotain niinkuin mies tahtoo. Joo todellakin masentava tilanne, täytyykö nyt sitten kuitenkin erota... ja ei ole kuulunut takaisin vaikka sanoi, että käy vartin ajelulla. Lapset leikkii tohkeissaan täällä ja minä oon vaan vähän helpottunut että lähti pois.

Vierailija
35/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolee omaa persereikäänsä tuossa vieressäni lattialla.

Vierailija
36/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen töistä tulevaksi. Pöytä on katettu, ruoka valmiina odottamassa leivinuunissa.

Vierailija
37/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo Fast & Furious-leffoja. Minä rötkötän sohvalla kissojen kanssa.

Vierailija
38/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa Nintendoa ja lapsi kiukkuaa, kun sen piti olla hänen lahjansa.

Vierailija
39/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Jonnekin lähti ajelemaan raittiiseen ilmaan. On koko ajan pahalla päällä ja passiivisagressiivinen. Muuten on ollut ihan mukava aatto. Välillä vaan mies ärsyyntyy milloin mistäkin kuten siitä, että lapset eivät halunneet lähteä extempore 400 km ajelulle... aresteja ja rangaistuksia paukutellut. Kuunnellut sitten örinäheviä niin kovalla, että korvat särkyy. Miehen päivä mennyt myös pilalle koska täpötäysi pesukone ei pessyt astioita ekalla kerralla kokonaan puhtaaksi. Ilmeisesti tähän olisi auttanut jos olisin jotenkin oikealla tavalla innosta pakahtuen täyttänyt asuntolainalaskureita hänen kanssaan. Joku nyt taas ärsyttää ja mun pitäisi arvata, että mikä. Varmaan tietysti minä kun en ole tehnyt jotain niinkuin mies tahtoo. Joo todellakin masentava tilanne, täytyykö nyt sitten kuitenkin erota... ja ei ole kuulunut takaisin vaikka sanoi, että käy vartin ajelulla. Lapset leikkii tohkeissaan täällä ja minä oon vaan vähän helpottunut että lähti pois.

Mikä tämä miesten mököttämis-ilmiö oikein on? Tuntuu, että joka toinen on tuollainen.

Vierailija
40/71 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoaa 1200-osaista legoa, jonka annoin joululahjaksi. Itse istun sohvalla ja koira anelee herkkuja sohvapöydältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi