Mitä teidän miehenne tekee tällä hetkellä?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Jonnekin lähti ajelemaan raittiiseen ilmaan. On koko ajan pahalla päällä ja passiivisagressiivinen. Muuten on ollut ihan mukava aatto. Välillä vaan mies ärsyyntyy milloin mistäkin kuten siitä, että lapset eivät halunneet lähteä extempore 400 km ajelulle... aresteja ja rangaistuksia paukutellut. Kuunnellut sitten örinäheviä niin kovalla, että korvat särkyy. Miehen päivä mennyt myös pilalle koska täpötäysi pesukone ei pessyt astioita ekalla kerralla kokonaan puhtaaksi. Ilmeisesti tähän olisi auttanut jos olisin jotenkin oikealla tavalla innosta pakahtuen täyttänyt asuntolainalaskureita hänen kanssaan. Joku nyt taas ärsyttää ja mun pitäisi arvata, että mikä. Varmaan tietysti minä kun en ole tehnyt jotain niinkuin mies tahtoo. Joo todellakin masentava tilanne, täytyykö nyt sitten kuitenkin erota... ja ei ole kuulunut takaisin vaikka sanoi, että käy vartin ajelulla. Lapset leikkii tohkeissaan täällä ja minä oon vaan vähän helpottunut että lähti pois.
Mikä tämä miesten mököttämis-ilmiö oikein on? Tuntuu, että joka toinen on tuollainen.
Ne ovat nämä vauvapalstan tarinankertojat.
Leikkii koiran kanssa telkkarin katselun ohessa, muksut pelaa puhelimilla.
Juo olutta ja katsoo telkkua. Luultavasti viinapullon on myös avannut.
Päivä vietetty ja kuljettu mun sukulaisilla (hän oli kuskina ja minä nautin muutaman lasin alkoholia) niin loppuillan saa viettää omassa rauhassaan.
Huomenna sitten vietetään meidän kesken joulua kuten haluamme.
Lapsia ei ole.
Äsken soitti ja sanoi, että kiirettä piisaa. Hälytyksiä tullut aika paljon pitkin päivää ja iltaa. Eivät ole työkavereiden kanssa ehtineet rauhoittumaan yhteisen aterian ympärille. Mies on siis palomies.
Mies lataa astianpesukonetta. Tytär saunassa poikaystävänsä kanssa. Poika katsoo tv:tä.
Vierailija kirjoitti:
Lähti äsken töihin ja otti kaksi lasta (5v) mukaan, minä jäin kuopuksen kanssa tupatöihin. Vaari hakee lapset tunnin kuluttua kotiin, syödään välipalaa (suomennos: aikuisille kahvia ja joulutorttuja, lapsille piparkakkuja ja omenalohkoja) ja sitten mummi ja vaari lähtevät kotiinsa, meillä alkaa joulupukinodotus.
Ai valehtelette toisille silmät kirkkaina?
Istuu sohvalla ja pelaa Nintendoa.
Mun mies makaa tossa sohvalla ja katsoo tv:tä.
Mun salarakas on juuri vienyt lapset äidilleen ja alkaa lämmitellä saunaa, alkaa kohta sieltä viestitellä mulle😊
Mies on olohuoneessa sohvalla ja katsoo tv;tä.
Pakkaa meille vaatteita ja muuta tavaraa matkalaukkuihin ja puhisee. Ollaan huomenna lähdössä 2 viikon kaukomatkalle.
Ap, just nyt mieheni leikkii, eli rakentaa uusilla joululahjaksi ostetuills legoilla, neljä ja kuusivuotiaiden lastemme kanssa.
Pappa hyörii siellä hyörii päällepäsmärinä, konjakkilasin kanssa,vaikka ei itse koskaan lapsuudessaan, omistanut ainoatakaa legopalikkaa.
Itse olen nyt selvinnyt joulun juhla-aterian valmisteluista ja tiskeistä.
Tosin tiskit pitäs vielä purkaa kaappeihin koneesta.
Miehen isä on leski, ja on kolmisen vuotta viettänyt jouluaaton ja joulupyhät meillä. Kutsusta.
Itse naukkailem tässä, konjakilla terästettyä glögiä, kaikessa rauhassa. Luen päivän uutisia ja tulin tännekin silmäilemään joulua.
Kun kaikki muut asettuvat nukkumaan, minä ja mies juomme edelleen konjakki glögiä, katellaan aitoa, koristeltua kuusta, ja jouluista kotia. Ja jutellaan. Kentis pitkäänkin.
Kokemuksesta tiedän, että pappa nousee lasten kanssa aamulla ensimmäisenä, pappa antaa lapsille aamupalan.
Ja sitten lapset taas rakentelee, pappa lueskelee heille lasten kirjaa.
Kattelevat jotain lasten juttuja telkusta, sun muita puuhia.
Me saamme kevyesti nukkua joulupäivän aamuna klo 9 asti.
Hyvää Joulua kaikille palstalaisille!
Katsoo leffaa telkkarista. 2v lapsi on nukkumassa ja minä valmistautumassa myöskin yöunille
Kuorsannut sohvalla jo tunnin. Lapsen, noin 30 vee , vein pari tuntia sitten omaan kotiinsa
Surffaa netissä ja syöpöttelee joulumakeisilla
Nukuttaa lapsia ja kohta tulee alakertaan. Mä olen laittanut juustolautasen ja viinit valmiiksi, katsotaan leffa. Ihana joulu oli.
Mies makaa sohvalla, koululaisista isompi nukkuu ja pienempikin just meni sänkyyn. Vauvakin nukkuu.
Ukko hakee mulle puhtaat pikkarit. Tultiin just saunasta. Lapset saunassa.