Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko rikollista pitää itse tienaamiaan rahoja laatikossa?

Vierailija
24.12.2022 |

Mietin, että kun pankki kyselee nostoista, että mihin rahat käytetään. No mistä sen voi tietää? Jos haluaa säilyttää esim kymppitonnia yöpöydän laatikossa, niin onko se rikollista?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että meinasit ostaa huumeita niillä

Vierailija
2/16 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rikollista rahan säilyttämisessä voisi olla? Kyse on siitä, että käteistä on helpompi käyttää rikollisiin tarkoituksiin kuin pankkisiirtoja. Nykyään sekin on muuttunut, mutta ostapa mutka jostakin virtuaalivaluutalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pankki kysyy, että mihin rahat menevät niin en tosiaan tiedä, koska mistä minä voin tietää, mihin minulla tulee tarve. Siihen asti säilytän niitä laatikossa.

Vierailija
4/16 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
5/16 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pikku kassakaappi jossa on noin 30 tonnia käteistä. Olen pikku pimeillä töillä ne ansainnut joten en viitsi viedä niitä pankkiin.

Vierailija
6/16 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole rikollista, niin miksi sitten pitää toimittaa kuitit isoista nostoista että mihin rahat menee?

Vierailija
7/16 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti omat rahat saa olla vaikka missä. Pankki kysyy yli 1000 e / kk talletuksesta. Pienempiä voi viedä kerralla.

Vierailija
8/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti omat rahat saa olla vaikka missä. Pankki kysyy yli 1000 e / kk talletuksesta. Pienempiä voi viedä kerralla.

kylllähän myös isoista nostoista kysytään. osa on joutunut täyttämään lappuja ja tuomaan kuitteja.

Vierailija
9/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies 47 kirjoitti:

Minulla on pikku kassakaappi jossa on noin 30 tonnia käteistä. Olen pikku pimeillä töillä ne ansainnut joten en viitsi viedä niitä pankkiin.

Muistanko nyt ihan väärin ,mutta kerroitko jonkin aikaa sitten että sinulla oli n 4000 e säästössä?

Vierailija
10/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kylllähän myös isoista nostoista kysytään. osa on joutunut täyttämään lappuja ja tuomaan kuitteja.

Herätys sitten! Mitään kuitteja voi kukaan vaatia tuomaan mistään.

Vierailija
11/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kannattaa kertoa edes pankille jos aikoisi säilyttää laatikoissa kotonaan. Entä jos joku vieras tai murtomies vie ne. Ehkä keksit jonkun syyn nostoon esim. huonekaluostot tms. Vaikka muuten olisi rehellinen, tuskin pankkikyselyt kovin innostavia, yksityisasioita.

Vierailija
12/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun on vaadittu! en minä sille mitään voi jos pankki vaatii kuitit.

Vierailija
13/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaadi.

Vierailija
14/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaadi.

Voi vaatia.

Vierailija
15/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Saisinko osoitteesi? Pyydän jättämään kotiavaimesi porrasmaton alle. 

16/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on rikollista. Meillä on kassakaappi jossa säilytetään tärkeät paperit ja käteinen.