Yksinäisen kiltin miehen joulu
Paketoin itselleni kolme pitkää olutta, jotka avaan klo 18 alkaen. Joulupöydässä on alepasta ostettua kinkkuviipaletta ja saarioisten lanttulaatikkoa.
Kommentit (32)
Minäkin vietän yksin joulun. Olen tehnyt jo etukäteen laatikot (itse, tietysti), hankkinut muut tykötarpeet, siivonnut lukuun ottamatta keittiön tasoja, kun ne ovat jatkuvasti käytössä. Siivoan ne sillä aikaa, kun ruoka valmistuu. Pöydässä on jo joululiina, ennen ruokailua laitan vielä kynttilöitä.
Syön varmaan joskus klo 20 aikoihin. Ruoan kanssa on punaviiniä. Nautin.
Sinullahan menee hyvin. On ruokaa ja juomaa, katto pään päällä sekä rauhallinen joulu, jota kaikki toivovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KARMA.
Kiitos vuoden trollauksesta täällä. Jos sama jatkuu, sana palkinto ensi jouluna.
Pakko tunnustaa, että tuo saa hymyn minun huulilleni. Nämä sällit kuvittelevat, että heillä on kyllä aikaa vielä löytää puoliso ja perustaa perhe, mutta niin vaan on tämäkin ap jälleen vuoden vanhempi eikä tietoakaan naisesta. Ja joka vuosi haave on entistä kauempana.
Mutta kuluuhan se elämä noinkin. Vähän aikaa taas oma vitsi hohotuttaa siellä näppiksen äärellä, mutta se lämmittää yhtä pitkään kuin housuun kuseminen pakkasella.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vietän yksin joulun. Olen tehnyt jo etukäteen laatikot (itse, tietysti), hankkinut muut tykötarpeet, siivonnut lukuun ottamatta keittiön tasoja, kun ne ovat jatkuvasti käytössä. Siivoan ne sillä aikaa, kun ruoka valmistuu. Pöydässä on jo joululiina, ennen ruokailua laitan vielä kynttilöitä.
Syön varmaan joskus klo 20 aikoihin. Ruoan kanssa on punaviiniä. Nautin.
Tämän takia kiltit naiset ja miehet eivät koskaan voisi pariutua. Miksi yksikään kiltti nainen haluaisi ap:n kaltaisen miehen?
Kiltti mies jauhaa ja trollaa samoja juttuja täällä päivästä toiseen. Jopa jouluna. Onko siis ihme, jos seuralaista ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies jauhaa ja trollaa samoja juttuja täällä päivästä toiseen. Jopa jouluna. Onko siis ihme, jos seuralaista ei löydy.
Miten se löytyy?
Kiltti mies kirjoitti:
Minä ostin seksiä mutta maksu nainen tulee vasta huomenna. Tänään vaan lepäilen enkä tee mitään.
Ai ostit? Olisit tilannut lahjapaketissa kotiin jo täksi illaksi.
Mäkin olen yksin. Laatikot on ostettu, kyläsavulohimousse tehty, pienen kinkku rullan paistoin eilen ja taatelikakun. Tänä aamuna tein pellillisen joulutorttuja ja kuorrutin kinkun uunissa. Kohta meen taloyhtiön joulusaunaan, saunaolut on. Saatan juoda pari terästettyä glögiä tai GT:tä ennen ruokaa. Ruoan kans viiniä. Juustoja. T. N63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se löytyy?
No mätät ne loorasi takaisin jääkaappiin ja menet baariin. Siellä on tänään VAIN SINKKUJA. Mene ajoissa, niin löydät jonkun vielä lähes selvän. Kerrot hänelle että sulla olis jouluruuat kotona, ojennat kyynärvartesi, katsot syvälle silmiin ja kysyt:
"Tuletko joulupöytääni ja ehkä -sänkyynikin?"
Ja: "Ihmisen ei ole hyvä yksin. Kokeilkaamme, olisiko hyvä kaksin?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KARMA.
Kiitos vuoden trollauksesta täällä. Jos sama jatkuu, sana palkinto ensi jouluna.
Pakko tunnustaa, että tuo saa hymyn minun huulilleni. Nämä sällit kuvittelevat, että heillä on kyllä aikaa vielä löytää puoliso ja perustaa perhe, mutta niin vaan on tämäkin ap jälleen vuoden vanhempi eikä tietoakaan naisesta. Ja joka vuosi haave on entistä kauempana.
Mutta kuluuhan se elämä noinkin. Vähän aikaa taas oma vitsi hohotuttaa siellä näppiksen äärellä, mutta se lämmittää yhtä pitkään kuin housuun kuseminen pakkasella.
On naisiakin vailla puolisoa vielä 30-40-vuoden iässä. Lapsenkin saattaa ehtiä saada. Ilman lapsiakin voi luoda hyvän perheen. Jos tykkää niin pyytää päästä kummiksi ystävän lapselle ja luoda läheisen suhteen kyläilyineen. Tai hyväksyy aiemmin saadut lapset perheenjäsenikseen. Se vaatii vain omaa aikuiseksi kasvanutta mieltä ja sopivan, arvomaailman kanssa myös yhteensopivan, puolison tietysti. Mies voi hyvin olla noin 30-45v.
Mä olin eilen treffeillä joulupukin kanssa. Olisin tuonut sen sänkyyni vaan kun aikuinen tytär on kylässä (24-vuotiaat on tiukkapipoisia). Onneksi pukki asuu lähellä ja tytär lähtee joskus kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KARMA.
On naisiakin vailla puolisoa vielä 30-40-vuoden iässä. Lapsenkin saattaa ehtiä saada. Ilman lapsiakin voi luoda hyvän perheen. Jos tykkää niin pyytää päästä kummiksi ystävän lapselle ja luoda läheisen suhteen kyläilyineen. Tai hyväksyy aiemmin saadut lapset perheenjäsenikseen. Se vaatii vain omaa aikuiseksi kasvanutta mieltä ja sopivan, arvomaailman kanssa myös yhteensopivan, puolison tietysti. Mies voi hyvin olla noin 30-45v.
Ne naiset eivät tee tällä palstalla päivittäin lapsellisia avauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin eilen treffeillä joulupukin kanssa. Olisin tuonut sen sänkyyni vaan kun aikuinen tytär on kylässä (24-vuotiaat on tiukkapipoisia). Onneksi pukki asuu lähellä ja tytär lähtee joskus kotiinsa.
Kiltti mies voisi naamioitua joulupukiksi?!
Ei kuitenkaan ole koronaa eikä sähköt ole poikki, joten ei ole syytä valittaa.
Tää niinsanottu kilttis on luonnevikainen pölvästi, jonka munat eivät ole laskeutuneet.