Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisen kiltin miehen joulu

Vierailija
24.12.2022 |

Paketoin itselleni kolme pitkää olutta, jotka avaan klo 18 alkaen. Joulupöydässä on alepasta ostettua kinkkuviipaletta ja saarioisten lanttulaatikkoa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kilttimies= passiivis- aggressiivinen naisvihaaja.

Vierailija
22/32 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin eilen treffeillä joulupukin kanssa. Olisin tuonut sen sänkyyni vaan kun aikuinen tytär on kylässä (24-vuotiaat on tiukkapipoisia). Onneksi pukki asuu lähellä ja tytär lähtee joskus kotiinsa.

Kiltti mies voisi naamioitua joulupukiksi?!

Ei voi. Joulupukkiudessa on kyse luonteesta ja käytöksestä. Rakkaus ihmisiin ja anteliaisuus on sisäsyntyistä. Parta pitää itse kasvattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Minä ostin seksiä mutta maksu nainen tulee vasta huomenna. Tänään vaan lepäilen enkä tee mitään.

Ai ostit? Olisit tilannut lahjapaketissa kotiin jo täksi illaksi.

Maksunainen on mies. Kiitos rahoista ja odottele sitä naista siellä ihan rauhassa!

Vierailija
24/32 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KARMA.

Kiitos vuoden trollauksesta täällä. Jos sama jatkuu, sana palkinto ensi jouluna.

Pakko tunnustaa, että tuo saa hymyn minun huulilleni. Nämä sällit kuvittelevat, että heillä on kyllä aikaa vielä löytää puoliso ja perustaa perhe, mutta niin vaan on tämäkin ap jälleen vuoden vanhempi eikä tietoakaan naisesta. Ja joka vuosi haave on entistä kauempana.

Mutta kuluuhan se elämä noinkin. Vähän aikaa taas oma vitsi hohotuttaa siellä näppiksen äärellä, mutta se lämmittää yhtä pitkään kuin housuun kuseminen pakkasella.

En ymmärrä ihmisiä, jotka haluvat lyödä jo maassa olevia. Käytkö kusemassa kodittoman huovan märäksi? Ostat kaupasta punalapputuotteet ja heität ne roskiin? 

Vierailija
25/32 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KARMA.

Kiitos vuoden trollauksesta täällä. Jos sama jatkuu, sana palkinto ensi jouluna.

Pakko tunnustaa, että tuo saa hymyn minun huulilleni. Nämä sällit kuvittelevat, että heillä on kyllä aikaa vielä löytää puoliso ja perustaa perhe, mutta niin vaan on tämäkin ap jälleen vuoden vanhempi eikä tietoakaan naisesta. Ja joka vuosi haave on entistä kauempana.

Mutta kuluuhan se elämä noinkin. Vähän aikaa taas oma vitsi hohotuttaa siellä näppiksen äärellä, mutta se lämmittää yhtä pitkään kuin housuun kuseminen pakkasella.

En ymmärrä ihmisiä, jotka haluvat lyödä jo maassa olevia. Käytkö kusemassa kodittoman huovan märäksi? Ostat kaupasta punalapputuotteet ja heität ne roskiin? 

Vastoinkäymiset eivät ole omaa syytä mutta paska luonne on täysin oma vika.

Vierailija
26/32 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Monilla naisilla on paska joulu koska pahis jännis mies kohtelee huonosti, juo viinaa ja hakkaa naista.

Kirjoitti 47-vuotias mies Raumalta. Miettikää, 47-vuotias.

Vierailija
27/32 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepasta on ihan syötävää, kun maustat sen jollain.

Vierailija
28/32 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vietän yksin joulun. Olen tehnyt jo etukäteen laatikot (itse, tietysti), hankkinut muut tykötarpeet, siivonnut lukuun ottamatta keittiön tasoja, kun ne ovat jatkuvasti käytössä. Siivoan ne sillä aikaa, kun ruoka valmistuu. Pöydässä on jo joululiina, ennen ruokailua laitan vielä kynttilöitä.

Syön varmaan joskus klo 20 aikoihin. Ruoan kanssa on punaviiniä. Nautin.

Tämän takia kiltit naiset ja miehet eivät koskaan voisi pariutua. Miksi yksikään kiltti nainen haluaisi ap:n kaltaisen miehen?

Voisivat he jotain yhteistä löytää. Miten paljon onkaan kyse asenteesta ja uskalluksesta hyväksyä toisen erilaisuus. Mikään pakko ei ole edes yhteen muuttaa seurustellakseen.

Nykyinen aikamme ei kannusta kasvokkain kohtaamiseen. Pelkäämme toisiamme, suurimmaksi osaksi aivan syyttä. Pinnalliset erot ovat lopulta yhdentekeviä jos asenne on avoin eikä etsiä itsensä kopiota.

Vierailija
29/32 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KARMA.

Vastoinkäymiset eivät ole omaa syytä mutta paska luonne on täysin oma vika.

Ei muuten ole. Jos ja kun kohtalo potkii tarpeeksi rumasti naamaan, jokaisesta saadaan kyllä hirviö tai psyko. 

Toki ikävissä ihmisissä on myös hemmoteltuja mutta yhteistä heillä kaikilla on: kukaan ei rakastanut heitä ehdotta ja kaikki he pettyivät ihmisiin. Osan heistä elämä onneksi korvaa. He suostuvat toipumaan.

Vierailija
30/32 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PukinpartainenJännämies viettää samaan aikaan joulua presidentti-sviitin poreammeessa kolmen kikattavan kumitissisen salikissan kutitellessa jalkoväliä.

Hou-Hou ja Hyvät Joulut sinnekin!!

Vierailija
31/32 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/32 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuuko perinne tänäkin jouluna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan