Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin auttaa nyt jouluna jotain perhettä. Mistä löytyy?

Vierailija
24.12.2022 |

Jos nyt haluaisi jouluna auttaa jotain perhettä, niin mustä avun tarvitsivia löytyy.

Jouluapu sivu ei enää käytössä ja nyt en tiedä mistä löytysi joku ketä auttaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan rahaa vasta 27 päivä joten minä en joulua vietä. Jääkaapissa on  leipää, perunia ja sillipurkki. Kela pitkitti tahallaan etten saa rahaa, hakemuksen laitin 10 päivä joulukuuta.

Vierailija
22/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos lahjoittaisit rahaa jollekin tunnetulle ja luotettavalle järjestölle? Mua ällöttää tuollainen hyväntekeminen, jossa valitaan saaja sen mukaan, ketä itsestä on kivointa auttaa.

Totta helkkarissa jokaisella on vapaus valita ketä haluaa auttaa.Sua saa ällöttää niin paljon kun halut,mua ei ainakaan liikuta tippaakaan sun ällötykset!

Totta kai saa, mutta silloin ei apua todennäköisesti saa sitä tarvitseva, vaan apu keskittyy niille, joita on kiva avustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos lahjoittaisit rahaa jollekin tunnetulle ja luotettavalle järjestölle? Mua ällöttää tuollainen hyväntekeminen, jossa valitaan saaja sen mukaan, ketä itsestä on kivointa auttaa.

Totta helkkarissa jokaisella on vapaus valita ketä haluaa auttaa.Sua saa ällöttää niin paljon kun halut,mua ei ainakaan liikuta tippaakaan sun ällötykset!

Totta kai saa, mutta silloin ei apua todennäköisesti saa sitä tarvitseva, vaan apu keskittyy niille, joita on kiva avustaa.

Eläpäs hölötä joutavia.Ei siellä kuukaan todella avuntarpeessa oleva huvikseen roiku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi