S-bonukset onko tullut näkyviin s-mobiilissa?
Kävin just kaupassa tekemässä isot ruokaostokset ja ei tullut kuittia näkyviin tuossa sovelluksessa. Muita? Onko joku häiriö?
Kommentit (7)
Minulle näkyy vasta seuraavana päivänä.
Tämän päivän ostoksista näkyy kuitti minulla S-mobiilissa.
Saattaako näkyvyyteen vaikuttaa, jos ostokset maksettu Visalla tai rinnakkaiskortilla, en tiedä.
Jokuntahi varastaa bonusrahat olihan siitä jutuakin. Nykyään vain muutamia euroja ennen monia kymppejä..
Nyt tuli. Varmaan ruuhkaa niin siitä tuo viive
Kertokaa tyhmälle, MITEN ne bonukset saa itselleen?
En ole itse hankkinut omaa s-korttiani, vaan olen saanut sen "lahjaksi" vuosia sitten. Olen kuitenkin nyt vasta aktivoitunut kunnolla käyttämään sitä.
Minulla ei ole s-tiliä ja oma tilini on osuuspankissa. Mihin ne bonukseni nyt siis menevät ja miten saan ne itselleni?!
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tyhmälle, MITEN ne bonukset saa itselleen?
En ole itse hankkinut omaa s-korttiani, vaan olen saanut sen "lahjaksi" vuosia sitten. Olen kuitenkin nyt vasta aktivoitunut kunnolla käyttämään sitä.
Minulla ei ole s-tiliä ja oma tilini on osuuspankissa. Mihin ne bonukseni nyt siis menevät ja miten saan ne itselleni?!
Sun kannattaa käydä sellasessa s-pankissa mitä löytyy prismojen yhteydessä. Sieltä otat vuoronumeron ja käyt kertomassa asias. Ne kyllä hoitaa loput kuntoon. Suosittelen
Up