Amerikassa taas ilmasto lämmennyt, 40 astetta pakkasta ja monessa osavaltiossa hätätila
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009288403.html
Nyt äkkiä sitä vihreetä siirtymää!!
Kommentit (98)
amerikkalainen mieheni sanoi että siellä on nyt -21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ihmisiä kuitenkin on aivan oikeasti, eli jos ilmasto lämpenee 5 astetta ja tyypillinen kesäsää on 20 astetta, ajatellaan, että onhan se ihanaa vaan kun on 25 astetta lämmintä ja Espalla kasvaa palmut.
Niin, jos et tiennyt niin Suomi on ilmaston lämpenemisessä voittaja. Tänne tulee etelä-Saksan ilmasto. Kokonaisuutena maapallolle toki huonompi juttu.
Tänne tulee myös lisää haittamuslimeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ihmisiä kuitenkin on aivan oikeasti, eli jos ilmasto lämpenee 5 astetta ja tyypillinen kesäsää on 20 astetta, ajatellaan, että onhan se ihanaa vaan kun on 25 astetta lämmintä ja Espalla kasvaa palmut.
Niin, jos et tiennyt niin Suomi on ilmaston lämpenemisessä voittaja. Tänne tulee etelä-Saksan ilmasto. Kokonaisuutena maapallolle toki huonompi juttu.
Tämä. Muslimi-isoisäni melkein menetti jalkansa talvisodassa.
Vierailija kirjoitti:
amerikkalainen mieheni sanoi että siellä on nyt -21
Faarenheittiä vai selssiusta?
Saa laittaa kohta vaipat kun niin naurattaa nuo ilmastodaijut 🤣🤣
Mä kysyin kerran yheltä hörhöltä että miten se luulee vaikka vajakkien vaikuttavan ilmastoon 🤣🤣🤣
Ei vastannu mitään vaik ulkona oli silloin jotain +10 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Porsimisen jälkeinen masennus aiheuttaa kesähelteet eikä mikään ilmastonmuutos 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Saa laittaa kohta vaipat kun niin naurattaa nuo ilmastodaijut 🤣🤣
Mä kysyin kerran yheltä hörhöltä että miten se luulee vaikka vajakkien vaikuttavan ilmastoon 🤣🤣🤣
Ei vastannu mitään vaik ulkona oli silloin jotain +10 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mä kysyin kans kerran ja ulkona oli silloin +37 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole sinä hihhuli hiljaa? Et taida paljon mistään mitään ymmärtää etkä mitään tienata.
Koronarokotteen ainoa tarkoitus oli siirtää siru aivoihimme, jotta sähköautojen kehittäjät voivat sen avulla muuttaa sukupuoltamme.
Fakta.
Vihreä teknologia on vain rahastusta jolla yritetään saada hihhulit lukemaan ajatuksia heihin siirrettävän transfobiaanisen antifeminismin välityksellä.
Fakta.
t. rekkakuski
Sillä bensahintojen nostolla hihhulit yrittää vain ladata meihin tietokoneviruksia suoneen ruiskuavan vetykarbonaatin avulla. Ei mitään ilmastonmuutosta ole, vai miksi ulkona on ollut jo monta tuntia miinusasteita 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Yks työpaikallaki taitaa olla sellane piiperöine, kysyin tietääkse et tekoälyy siirtyy meidän aivoihin laittikokiksesta, se vaa kysy siivooks mä vessat ja se taukohuoneen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ydinaseiden pelko oli huomattavan parempaa veronmaksajille aikoinaan uhkista suurimpana?
Missäs huutelit kesän maastopalojen aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Missäs huutelit kesän maastopalojen aikaan?
Oon kyllä silti niin innoissani että saa h!hhul!t opiksee 🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Yks työpaikallaki taitaa olla sellane piiperöine, kysyin tietääkse et tekoälyy siirtyy meidän aivoihin laittikokiksesta, se vaa kysy siivooks mä vessat ja se taukohuoneen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
No olipa tyhmä. Ei kyllä ihmetytä niiltä höröiltä.
Arvaisin, että aloittaja on elämänkoulun käynyt, lihan suurkuluttaja ja ylipainoinen Pentti. Muussa tapauksessa olen yllättynyt.
Niitä hihhuleita oli jo ala-asteella. Yks sellane taulapää alko nillittää ku sanoin et 1/4 on isompi ku 1/3. Se idari ei ees osannu numeroita 🤣🤣🤣🤣
Ihmettelen millä ne niitä päästölukuja kattoo ku ei ainakaa osaa numeroita 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Se on sillä lailla, että äärisäistä ja tavallisista säistä muodostuu globaali keskilämpötila ja se on nousussa riippumatta siitä, mitä kallut netissä huutelevat. Sitä se on se globaali lämpeneminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Muslimi-isoisäni melkein menetti jalkansa talvisodassa.
Jostain syystä sukusi miehet eivät halua seurakuntaansa eivätkä rukoushuoneisiinsa kehitysmaamuslimeita. Yhteisönne naispääimaamikin käskee elämään maassa maan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Niitä hihhuleita oli jo ala-asteella. Yks sellane taulapää alko nillittää ku sanoin et 1/4 on isompi ku 1/3. Se idari ei ees osannu numeroita 🤣🤣🤣🤣
Ihmettelen millä ne niitä päästölukuja kattoo ku ei ainakaa osaa numeroita 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Minua ärsyttää eniten kun Suomen metsät on lasku "tavasta" riippuen joko hiilinieluja tai co2 päästölähteitä! Tämä todistaa että ilmastonmuutos ei ole mikään todellinen ilmiö, vaan eräiden hihhuleiden "tapa" laskea tarkoitushakuisesti niin että voivat väärennettyihin feikkitilastoihinsa vedoten nylkeä ihmisiltä rahaa omiin taskuihinsa, joka ei eroa mitenkään varastamisesta, kiristyksestä ja petoksesta. Valitettavasti poliitikotkin ovat tähän huijaukseen lähteneet mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Se on sillä lailla, että äärisäistä ja tavallisista säistä muodostuu globaali keskilämpötila ja se on nousussa riippumatta siitä, mitä kallut netissä huutelevat. Sitä se on se globaali lämpeneminen.
Saa ihan yhtä paljo selvää ku ruottista🤣🤣🤣
"Blaa plö detta bew wågä kewgöhwkrh göweo koska wge 3b24v blaa-blää"🤣🤣🤣🤣🤣
Naurattaa kaikki ilmastohörhöt jotka väittävät vastaan, kun sanoo että olemme oikeasti maapallon sisällä 🤣🤣🤣🤣
MITÄ TOSSA YLÄPUOLELLA SITTEN ON HÄ 🤣🤣🤣