Lähden pian 15 km kävelylenkille
Pieni iltalenkki tekee hyvää. Olis tarkoitus laihtuakkin 10 kg vielä.
Kommentit (24)
Kauanko ajallisesti kestää tuo lenkki sulla?
Aikamoiset tavoitteet sulla yhdelle lenkille.
Monen joulu on myös odotuksia täynnä!
Sama täällä, juoksumatolla on kiva köpötellä telkkaria katsellessa.
Ihan ajan haaskausta tuollaiset pitkät kävelylenkit jos tarkoitus on vain laihtua. Siihen laihduttamiseen löytyy nopeampiakin keinoja. Jos treenaat johonkin vaeltamiseen niin tuollainen 15km kävely on ihan hyvä tavoite.
Minä poljen kohta kuntopyörää 15 kilsaa. Aikaa menee puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ajan haaskausta tuollaiset pitkät kävelylenkit jos tarkoitus on vain laihtua. Siihen laihduttamiseen löytyy nopeampiakin keinoja. Jos treenaat johonkin vaeltamiseen niin tuollainen 15km kävely on ihan hyvä tavoite.
😳👀
Mikäs asiiiijjaanttuntiiija siinä välkkyy.
Hyvää joulua kaikille tontuille🧑🎄
Mikään liikuntamuoto ei pärjää hyvälle ruokavaliolle. Jos haluat laihtua, tarkastele ruokailua. Jos haluat paremman kunnon, tarkastele eri liikuntamuotoja. Toimivat hyvin yhdessä, tietenkin. Mutta laihdutus tapahtuu pääasiassa ruokavalion kautta.
Mä kävin lenkillä sillä aikaa kun joululaatikot oli uunissa 6,5 km tuli mittariin 🏃🏃🏃🏃 sitten taas jatkui Joulun laitto.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin lenkillä sillä aikaa kun joululaatikot oli uunissa 6,5 km tuli mittariin 🏃🏃🏃🏃 sitten taas jatkui Joulun laitto.
Ja jätit uunin päälle valvomatta??
Käveleminen on ihan parasta ja niin mukavaa puuhaa. Koko elämäni sitä rakastanut enkä vieläkään kyllästynyt. Tuulettaa ajatukset niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, juoksumatolla on kiva köpötellä telkkaria katsellessa.
Maailman turhin vehje tuo juoksumatto, ellet ole kytkenyt siihen dynamoa ja tee sillä,sähköä kinkunpaisto uuniin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jätit uunin päälle valvomatta??
Mieheni hoiti ne ulos uunista timeri oli muistuttamassa.
Kävely on hyvää laihdutusliikuntaa. Ei niveletkään rasitu ja sitä jaksaa tuntitolkulla tosin kuin juoksua. Itselle terveys-aplikaatio kertoo kävellyksi matkaksi 18,4km.
Heitän lenkit fillarilla , kävely aika hidasta.
Ei kyllä taida 15km riittää kymmeneen kiloon.
Sanon vaan kirjoitti:
Heitän lenkit fillarilla , kävely aika hidasta.
Mihin sinulla on kiire?
Lähtisin mukaan mutta asun Ruotsissa.Tarvin kävelykaveria.
Aika nopeaa laihtumista jos 15 kilometrin lenkki laihduttaa 10 kiloa.
Kävele hyvä mies, kävele niin kauan kuin polvet ja selkä kestää.