Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako muut yksinäiset joulukännit?

Vierailija
23.12.2022 |

Lonkeroa on salkku ja vodkaa litra. Kai näillä pärjää huomisen yli. Muita kännääjiä?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuosit. Aloitin jo.

Vierailija
42/64 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarvitse extremeä elämään niin mene pyytämään lisää koronarokotteita... sitten rokotuksen jälkeen jännityksellä odotat pettääkö sydän vai ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos tarvitse extremeä elämään niin mene pyytämään lisää koronarokotteita... sitten rokotuksen jälkeen jännityksellä odotat pettääkö sydän vai ei...

tarvitset

Vierailija
44/64 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vielä tavallistakin pahempi ää l iö. Toivottavasti älyät munata itsesi myös irl.

Vierailija
45/64 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan tuosta toisesta ketjusta tuttu. Olen sitä lukenut. Ja suret nyt, kun et päässyt sinne töihin mihin hait. Ymmärrän sen, että se harmittaa. Itsekin olen paljon yksin. Koskaan en silti ole alkoholia juonut paljonkaan. Ei vaan ole oma juttu. Ei vaikka kuinka olisin surullinen tai masentaisi moni asia. En ole edes löytänyt vielä alkoholijuomaa missä pitäisin. Ehkä sen koskaan löydä. Ymmärrän, että moni sitä juo. Itse yritän keksiä aina jotain muuta. Nyt voin itse paremmin niin selviän näistä päivistä melko hyvin. Monelle vaikeaa aikaa. Ymmärrän sen. Yksinäisyys ei ole kaikille ok. Se joka viihtyy yksin niin hyvä juttu. Itsekin monesti viihdyn. Joskus silti se asia on vaikea. Toivon sinulle kaikkea hyvää kuitenkin.

Vierailija
46/64 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Mulla on 18 euroa ja sillä ostan kaksi Grandiosan pakastepitsaajoista toisen syön 24. päivä ja toisen 25. päivä, 1,5 litraa Pepsi Maxia ja jotain herkkuja. Loppuvuoden näen nälkää. Hyvää joulua.

Samaan aikaan tuolla toisessa ketjussa ihmiset ivaa ja pilkkaa jos jollakin on pöydässä vain laatikoita,kinkkua,perunaa, piti olla niille sioilla 10 000 eri joukuruokalajia. Kunpa vois auttaa jotakin yksinäistä ja köyhää! T toinen yksinäinen ja köyhä. Ihmiset minäkeskeisiä,ilkeitä,itsekkäitä ja suoranaisesti pahoja edes jouluna ei monille löydy empatiaa ja myötätuntoa.

Jaan saman ajatuksen. Itsekin olen käyttänyt nyt liikaa rahaa jouluun. Jo tavalliset ruoat maksoivat liikaa. Minulla on tosin nyt kalaa ja laatikoita. Pärjään niillä. Sitten, kun loppuvat niin saan itsekin loppuvuoden olla lähes rahottomana. Tuli ostettua liikaa ja kärsin sen seuraukset. Moni ostaa tietysti paljon enemmän. Itse en vaan pysty. Sivusta tämä.

Vierailija
47/64 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä lasten tuplalisistä meni väärille henkilöille,siinä taas nähtiin miten lapsiperheet nostetaan jalustalle toisin on me köyhät,yksinäiset ja pienituloiset, ne siat ostavat hurmoksissaan kaikkea mahdollista turhaa krääsää ja ruokaa ja sitten ivaavat toisten köyhyyttä ja yksinäisyyttä jouluisin.

Vierailija
48/64 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan! Nautin yksinolosta ja hiljaisuudesta, mahdollisesti kuuntelen musiikkia ja luen kirjaa. Käyn pitkillä lenkeillä koiran kanssa. Mikään ei ole niin kurjaa tai yksinäistä, ettei siitä saisi viinalla vielä kurjempaa.

Just näin! Se on ihan peetä ja urbaanilegendaa, että joulu olisi yksinäisille jotenkin tuskaa ja kärsimystä kurjuudessaan. Päinvastoin. Voi ostaa ihan haluamansa herkut, ulkoilla, lukea, katsoa tv:tä tai mennä baariin ihan omien aikataulujensa ja mieltymystensä mukaan.

Vierailija
49/64 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksin mutta olen yksinäinen. Otan sellaiset pienet hiprakat että jaksan suoriutua joulun rutiineista. Helpottaa myös siihen kun puoliso jatkuvasti kireä ja jäkättää kaikesta pienestä.

Vierailija
50/64 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aina vaan yhä vähemmän. Olen ollut kuukauden alkoholittomana, ja tätä aion jatkaa.

Vierailija
51/64 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa niistä lasten tuplalisistä meni väärille henkilöille,siinä taas nähtiin miten lapsiperheet nostetaan jalustalle toisin on me köyhät,yksinäiset ja pienituloiset, ne siat ostavat hurmoksissaan kaikkea mahdollista turhaa krääsää ja ruokaa ja sitten ivaavat toisten köyhyyttä ja yksinäisyyttä jouluisin.

No minä olen kotona vauvan kanssa, puoliso matalapalkalla töissä 5-7 päivää viikossa. Jouduin hankkimaan monitehosilmälasit kuun alussa joihin meni yli 400€. Olisin tarvinnut lasit jo yli puoli vuotta sitten mutta sinnittelin. Että aika +-0 oli nämä huikeat tuplalisät, kun ne silmälasit on kuitenkin oltava että näen esimerkiksi hoitaa vauvaa.

Vierailija
52/64 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olut jouluun kuuluu🍺tiptap

Vierailija
53/64 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terästettyä glögiä nautitaan, kunnes nenä on joulunpunainen.

Vierailija
54/64 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheassa krapulassa huomenna? - Juu ei kiitos.

Vierailija
55/64 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viiniä, syön samalla leipäjuustoa ja viikunahilloa. Hyvää on. 😋Hyvää joulua. 😄

Vierailija
56/64 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan lapset illalla lähtee isälle, niin kyllä mä sen punaviinipullon juon.

Vierailija
57/64 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniörvellys on aina urpoa.

Vierailija
58/64 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheassa krapulassa huomenna? - Juu ei kiitos.

'Ei vielä huomenna. Maanantaina tai tiistaina alkaa krapula. Sama juoda muutama päivä kun krapula kestää kuitenkin sen 3-4 vuorokautta.

Vierailija
59/64 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Känniörvellys on aina urpoa.

Kuitenkin ainoa laillinen tapa päihteillä. 

Vierailija
60/64 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri palaamassa surkeilta (ensi)treffeiltä, mitä varten matkustin junalla yli 100 km suuntaansa. Kävin ostaa pullon väkevää ja varmaan sitä tulee naukkailtua, jahka pääsen kotiin. Vie pahimman terän turhautumiselta.

Joulua en vietä sen koommin, mulle ihan normivklp.

Mitä näillä treffeillä oikein tapahtui? Miksi surkeat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi