Ottaako muut yksinäiset joulukännit?
Lonkeroa on salkku ja vodkaa litra. Kai näillä pärjää huomisen yli. Muita kännääjiä?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
En voi kun minulla on histamiini intoleranssi ja migreeni pukkaa heti jos alkomaholia suuhun laitan.
Samoin, mulle tulee massiivisia turvotuksia, mutta en vaihtaisi migreeniin. Punaviini ja juustot pakko jättää.
En. Mulla on 18 euroa ja sillä ostan kaksi Grandiosan pakastepitsaajoista toisen syön 24. päivä ja toisen 25. päivä, 1,5 litraa Pepsi Maxia ja jotain herkkuja. Loppuvuoden näen nälkää. Hyvää joulua.
Juon lonkeroa ja pelaan pleikkaa.
en tietenkään. nautin tästä kun elämä kerrankin tarjoaa mahdollisuuden olla yksin täysin hiljentyneessä kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulu on ainut juhla kun ei todellakaan kuulu kännätä. Edes yksi juhla pitää olla selvänä
Mikä juhla se on, jos on istuu yksin kotona tietokoneen ääressä? Nättiä naistakaan kun en ole elämässäni saanut, niin vietän jouluni näin.
AP, M37
mul ei mee kaaliin tää mankuminen naisista! tai siis että ne tekis jotenkin automaattisesti elämästä parempaa. yyh, mä en saa/saanut naista joten dokaan yksin pimeässä ja inisen kohtaloani. kasaa nyt ittes hyvä mies!!
Muuten kyllä mutta ei ole rahaa kääntää enkä halua tappokrapulaa vaikka olisikin viinaa.
Jos ei ole työvuoroja niin kyllä otan, nyt tänä jouluna on joten ei voi kovin paljoa kännätä että on aamulla työkunnossa.
Juopoilla on aina syitä juomiseen.
Vierailija kirjoitti:
En. Mulla on 18 euroa ja sillä ostan kaksi Grandiosan pakastepitsaajoista toisen syön 24. päivä ja toisen 25. päivä, 1,5 litraa Pepsi Maxia ja jotain herkkuja. Loppuvuoden näen nälkää. Hyvää joulua.
Samaan aikaan tuolla toisessa ketjussa ihmiset ivaa ja pilkkaa jos jollakin on pöydässä vain laatikoita,kinkkua,perunaa, piti olla niille sioilla 10 000 eri joukuruokalajia. Kunpa vois auttaa jotakin yksinäistä ja köyhää! T toinen yksinäinen ja köyhä. Ihmiset minäkeskeisiä,ilkeitä,itsekkäitä ja suoranaisesti pahoja edes jouluna ei monille löydy empatiaa ja myötätuntoa.
Minä. Isäni julisti minut joulukieltoon ja muita sukulaisia ei ole.
Tässä on nyt kaikkiin muihin poltettu rahaa ja aikaa paitsi minuun, joten vietän jouluni sixpackin kanssa ja katson töllöä.
Ilman muuta jo ainakin 15 vuoden verran. Nyt ei kylläkään ahdista ennakkoon niin pahasti kun monina muina jouluina. Olen ollut nyt niin sosiaalinen nämä joulua edeltäneet päivät. Ja kerrankin sain siivottua todella hyvin viikko sitten. Mutta viski varastot on siis täytetty. 😉
En todellakaan, juomana karpalovichy.
Ehkä tapaninpäivänä otan. Huomenna korkeintaan pari lasia viiniä ja pari olutta. Joulu ei ole ollut meidän perheessä ikinä viinan huuruinen. Hyvä niin!
Olen juuri palaamassa surkeilta (ensi)treffeiltä, mitä varten matkustin junalla yli 100 km suuntaansa. Kävin ostaa pullon väkevää ja varmaan sitä tulee naukkailtua, jahka pääsen kotiin. Vie pahimman terän turhautumiselta.
Joulua en vietä sen koommin, mulle ihan normivklp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan tuolla toisessa ketjussa ihmiset ivaa ja pilkkaa jos jollakin on pöydässä vain laatikoita,kinkkua,perunaa, piti olla niille sioilla 10 000 eri joukuruokalajia. Kunpa vois auttaa jotakin yksinäistä ja köyhää! T toinen yksinäinen ja köyhä. Ihmiset minäkeskeisiä,ilkeitä,itsekkäitä ja suoranaisesti pahoja edes jouluna ei monille löydy empatiaa ja myötätuntoa.
tässä ketjussahan on yksikin yksinäinen mies ilmoittautunut, vaihtakaa yhteystietoja tai sopikaa tapaavanne jossain chatissa nyt joulunpyhinä. näin sinä pääset auttamaan.
18 eurolla saa paljon parempaa ja ravitsevampaa ko grandiosa pitsan x2.
Tottakai ottaa, eihän tässä muutakaan tekemistä ole. Sylvian joululaulua kuuntelen samalla.