Ikämiehen TAKAPUOLESTA KAIVETTIIN yli 100 vuoden ikäinen pommi Ranskassa - MITÄ IHMETTÄ?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ee72d292-067f-4975-95a3-d2627b5ff788
Nyt menee yli hilseen. Miten takapuoleen on voinut pommi joutua?
Kommentit (126)
Ulkomaan uutisissa kerrottiin, että pompsa oli löytynyt veljen kotoa ja ilmeisesti iskenyt seksuaalinen hätätila työntää se omaan ahteriin.
Halunnut varmaan räjähtävän orgasmin.🤭
Tämä on rajumpi kuin Pulp Fictionissa oleva kello
Mä jäin miettimään että miten toi papparainen on pystyny paskomaan jos toi pommin jötikkä on ollu hanurissa pitkäänkin?
Kannattaisi varmaan ostaa suosiolla niitä virallisia seksileluja, jos on taipumusta anaalihimoihin. Näin välttyy todennäköisimmin sairaalareissuiltakin.
Taitaapi olla sievä ranskalaisen 47mm kanuunan ammus.
Seksipommi eikun Onlyfansia tekemään.
Kapteeni evp. pitäähän sitä välillä kokeilla vieläkö sujuu sulkeiset.
Tarttiskohan laittaa muutama Sergein pati pysähdyspaikoille.
Sopii Natolle Tikkakosken mannekiiniksikin :D!
Vierailija kirjoitti:
Hoitajana olen nähnyt päivystyksessä kaikenlaisia esineitä ihmisten työntäneen takapuoleensa seksuaalisen tyydytyksen vuoksi, jotka ovat jumiin jääneet. Voi niitä noloja ilmeitä siellä potilaiden paikalla tullessa. 😁
Kaikki on kyllä lopulta ulos saatu keinolla millä hyvänsä, mutta täytyy kyllä olla kovimman luokan pervo, että menee pommin takapuoleensa työntämään. 😁
T. hoitsu
Minä ihan oikeasti luulin, että ikämiesveteraani oli kantanut ammusta mukanaan, sodasta lähtien.
Mies joka oppi rakastamaan pommia- leffa!
Nuku pommiin nuku pommiin, se Euroviisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajana olen nähnyt päivystyksessä kaikenlaisia esineitä ihmisten työntäneen takapuoleensa seksuaalisen tyydytyksen vuoksi, jotka ovat jumiin jääneet. Voi niitä noloja ilmeitä siellä potilaiden paikalla tullessa. 😁
Kaikki on kyllä lopulta ulos saatu keinolla millä hyvänsä, mutta täytyy kyllä olla kovimman luokan pervo, että menee pommin takapuoleensa työntämään. 😁
T. hoitsu
Joudut kutsumaan pommiryhmän vaikka näppisi kuinka syyhyäisivät erikoisryhmä hoitaa tapauksen.
Mahtanut peräsuoli prolapsoitua pikkusen. Voi vaari parkaa.
Peräaukosta kuulemma löytyy milloin mitäkin. Tuttu leguri kertonut. 🤭 En olis halunnut olla tuota ruosteista pommia sieltä kaivamassa.... 🤮
Eikö tuo paina aika paljon? Eikö suoli jo repeä tuollaisesta?
Suvaitsen.