Viettääkö kukaan koristeetonta joulua kotonaan?
Mä en ole saanut laitettua yhtä ainoata jouluaiheista koristetta kotiini.
Ei vaan kiinnosta koko joulu.
Kommentit (27)
Tykkäisin kyllä joulukoristeista ja aidosta kuusesta mutta kissojen vuoksi ei voi laittaa
Mitäpä sitä tällainen sinkkumies koristelisi itselleen? Ei ole vaivan arvoista ainakaan itselleni.
Rakastan joulu koristeita ja olen koko ikäni koristellut kodin sillä se tuottaa iloa pimeimpään vuoden aikaan.
Olen vanhoja koristeita antanut kiertoon ja ostan aina uusia jos löydän ale myynnistä parempia.
Mulla on pöydällä tonttunainen ja tonttumies. Ei ole muita koristeita.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sitä tällainen sinkkumies koristelisi itselleen? Ei ole vaivan arvoista ainakaan itselleni.
Kurjaa. Olen viettänyt yksinkin jouluja ja koristellut vain omaksi ilokseni.
Vierailija kirjoitti:
Sain ilmaishavut kuusikauppiaalta kauppareissun päätteeksi. Niitä nyt maljakossa. Mitään koristeita eikä ruokia ole ostettu. Koska marraskuussa ja kuun alussakin syönyt niitä jo monen monta kertaa. Nyt mennään isolla subilla ja vähän paremmilla herkkutiskin pihveillä. Haudalle vien havut ja kynttilät. Ma koittaa taas tavallinen arki, kaupat auki jne.. mitään jouluhösötystä en enää harrasta. No kohta imuroin ja moppan ja pyyhin kaapinovet ja se olis siinä. Nou ressi.
Jos olet taikauskonen kuusen havut pois maljakosta! Ne tietää kuolemaa! Kuluvat vain Haudoille.
Mä laitan aattona kynttilän pihalyhtyyn, siinä on mun joulukoristeet.