Onko tämä henkistä väkivaltaa, vähintäänkin kiusaamista? Pomosta kysyisin
Pomo tulee luokseni vähän väliä ja aina pitää muiden kiireiden keskellä alkaa tehdä hänelle jotain asiaa, milloin mitäkin, jopa kesken asiakaspuhelun. Hän kyttää töitäni, saattaa yhtäkkiä huutaa "mitä tämä on?" ja lyödä kädellään paperiin. Eilen hän heitti silmälasinsa vihaisena työpöydälleni sellaisella voimalla, että ne rikkoutuivat. Kun hän selittää minulle jotain täysin uutta säädöstä ja esitän tarkentavan kysymyksen, hän pyörittelee silmiään, huokailee ja/tai tiuskii vastauksensa tai lähtee tilanteesta sanoen "mä en nyt jaksa selittää sulle asioita moneen kertaan" tai vastaavaa. Koko ajan räjähdysaltis tunnelma.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
On. Mene hr:ään puhumaan.
Hr = pomo.
Yksityinen pienempi yritys.
Ap
Hae uutta työpaikkaa.
Ei tuo tuosta parane.
"Näin minä tämän koen". Olisipa kiva kuulla pomon vastine siitä mitä oikeasti tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
"Näin minä tämän koen". Olisipa kiva kuulla pomon vastine siitä mitä oikeasti tapahtuu.
Työkaverin näkemys: "Joo tollanen se on. Koeta kestää. Me kaikki ollaan saatu kokea tuo varsinkin ekana vuotena, mut sen jälkeenkin."
Ap
Ehkä ei osannut vastata ja heijastaa epävarmuutensa sinuun? Näyttää tarvitsevan itse pitkin päivää tukea tehtäviin.
Ota työsuojeluun yhteys. Ei kenenkään tarvitse kokea tuollaista kohtelua työpaikalla.
Lähde. Pomoni muuttui samanlaiseksi pikkulapseksi joka sai raivokohtauksia. Jätin koko firman sähköpostilla.
On. Mene hr:ään puhumaan.