Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

,,,^._.^,,, HELMIEN vko 46 ,,,^._.^,,,

13.11.2006 |

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meinaan taas nukuttu ku tunnin pätkissä ja ylipäätään nukkumaan mentiin vasta kahdentoista aikaan. ja äsken otettiin päikkärit, kaikki 20 minuuttia. Ja nyt taas vedetään lattialla tuhatta ja sataa.

Illalla oli muuten hyvin havaittavissa, et iskän syliin vois jopa nukahtaa, mut huuto oikein yltyy jos näkee äidin jossain, mut ei pääsekään tissille. Täytyy kai sit vaan yrittää pysytellä eri huoneessa, ku iskä nukuttaa tyttöä. On tääkin touhua...

Pitäis alkaa tekeen markkinointioikeuden tehtäviä. Nekin piti palauttaa eilen, mut kai ne viä tänään huolitaan... toivoo sopii...

Joo, mut pakko alottaa ne koulutyöt, ei ne muuten ikinä valmistu...

Jansku ja Janika -the yökukkuja

Vierailija
42/65 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUH,minkä pinon olette saaneet aikaiseksi. Meni aikaa kun luin ja parit hyvät naurutkin sain. Te olette kyllä mainioita!!! : )

Pakko ensin kertoa että meidän yöt sujuu taas. Ei pitäisi tietenkään kehua,totean vain vienosti hymyillen... : ) On ollut kyllä tosi luksusta taas nukkua 7-8,5h putkeen!! Tai siis yhden kerran alkuyöstä käyn säätämässä tuttia,mutta muuten nukutaan mainiosti!! Ihanaa!!! Eli kaikki neljä hammasta, joiden tulon luulen aiheuttaneen yöreihumiset, ovat nyt puhjenneet!! Tytön suussa kiiluu nyt siis kuusi hammasta ja on niin iso tytön näköinen kun nauraa!! Siitä päästäänkin sujuvasti tähän vauvakuume asiaan... Mulla on kanssa hirmuinen vauvakuume mutta minkäs teet. Ainoa uros meidän kotona on toi koira!! Pitäisköhän ehdottaa exälle että miten olis pienet petipainit. Nyt saisit kun et ole liki vuoteen saanut... Ei varmaan kovin hyvällä ehdotusta katsois. Varmaan kyllä seksi maistuisi mutta tuskin suostuisi että uutta vauvaa yritetään. Mä kun olen aina halunnut neljä lasta niin jotenkin sitä sitten murehtii että jos lapsiluku on nyt tässä. Kaksi lasta,joista toinen elää vain sydämessä. En mä nyt mikään ikäloppu ole,28 vee,mutta millä ajalla tässä kerkiää mitään uutta ukkoa metsästää!!! Päivät menee niin lujaa ettei aina perässä pysy. Sitten jos saan exän pitämään kiinni sovitusta tapaamisesta,eli viikonlopuksi ottaisi tytön,niin sitten on toi koira hoidettavana. Eli ei voi lähteä koska tykkää ja tulla koska tykkää... Kyllä mä tossa yksi viikonloppu olin vähän kolleja katsomassa mutta ne ei katsellut mua... Ehkä olin liian kiimaisen ja epätoivoisen näköinen!! (kyllä tää seksitön kausi naiseenkin vaikuttaa..,vai olenko ainoa...) Ja jos jonkun ukon vielä sänkyyni joskus saan niin eihän sitä kehtaa valot päällä alasti olla. On meinaan nuo raskausarvet niin mahtavat,nivusista palleaan!! Ekassa raskaudessa repes napaan asti ja tokassa sitten vaan nousi ylemmäs. No joo,mitäs sitä nyt murehtimaan moista kun ei tosiaan ole mahdollisuutta ihmeellisiin sutinoihin!! Alunperin olin ajatellut että yritettäis kolmatta lasta sitten kun tyttö on puolitoista vuotias. Ikäeroksi tulis sitten reilu kaksi vuotta. Harmittaa siis tosiaan ettei ole mahdollisuutta yrittää seuraavaa vauvaa varmaan pitkiin aikoihin. : (

Kohta on sitten jouluhössötykset edessä. Ärsyttää nyt jo kaikkien kauppojen joulukoristeet,kalenterit,mainokset ym. Alkanut tää kaupallinen tuputus jo lokakuussa joten maku menee taas koko juhlaan ennen kuin on edes joulukuu!!! Siis yleisesti ottaen tykkään kyllä joulusta,se on aina ollut juhla jolloin saa rauhottua ja tietysti syödä yötä päivää!! : ) Se vaan ärsyttää että tuputetaan sitä jo nyt ovista ja ikkunoista. Kyllä mä joulua odotan,ihana nähdä kun tyttö avaa pari pakettia js ihmettelee kuusta. Ja se ruoka!!! Eniten mua vaan kauhistuttaa se että miten sovitaan tosta joulusta exän kanssa. Kumpikin kun haluaisi tytön kanssa viettää sen ekan joulun. Mutta koska olen tällainen hirviöäiti niin en suostu että tyttö lahtee isänsä mukaan jouluksi pohjoiseen mutta en myöskään halua exää omien vanhempieni luokse!! VAIKEAA!!!!

Ei kai pitäisi stressata näin paljon näistä asioista,tulee vaan paha mieli turhaan. Se on kuitenkin tosiasia että exä ei voi tyttöä ottaa mukaansa ilman mun lupaa. Erotessa tehtiin niin että olen nyt virallisesti tytön yksinhuoltaja vaikka alunperin meillä oli yhteishuoltajuus. HAlusin näin etten joudu jokaiseen lippuun ja lappuun metsästämään exän allekirjoitusta. Exällä on sitten tietyt tapaamiset,pakolliset,mutta oikeastaan näkee tyttöä liki joka päivä. En tiedä onko se tytölle hyväksi vai pahaksi että isä tulee iltaisin aina hetkeksi ja lähtee taas. Mutta sitten kun ajattelee niin eipä isä tyttöään juuri enempää huomioinut silloinkaan kun saman katon alla asuttiin.

Mutta nyt täällä haisee p***a,eli täytyy käyttää koira pikaisesti ulkona ennen kuin tyttö herää. Toivottavasti en katkase näillä liukkailla koipeani taikka kättä,sitten ollaan kusessa!!!

Iloista loppuviikkoa kaikille!!!

DEVIL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jansku82: Meillä yöt ovt aivan samanlaisia kuin teidänkin. Enää en edes yritä siirtää Emmaa omaan sänkyyn ekan heräämisen jälkeen. Se aiheuttaa sellaiset huudot ja pahimmassa tapauksessa ne jatkuu 1,5 tuntia. Emma heräilee 1-2 tunnin välein, tissi vain auttaa. Huuto pahenee, jos isä yrittää nukuttaa... Odottelen parempia aikoja, eiköhän Emmakin jossain vaiheessa nuku... On sellainen vauhtityttö, ettei taida raukkaparka malttaa nukkua öisinkään. Mutta täytyy myöntää, että oon välillä aika väsynyt. Onneksi Emma " nukkuu" noin 12h/yö, joten saa siinä itekin muutaman tunnin nukuttua... Mutta siis mitään apukonsteja mulla ei tilanteeseen oo... Oon itse miettinyt, auttaisiko imetyksen lopettaminen.

Kamala ilma. En viitsi mennä ulos. Tein eilen varsinaista laihdutusherkkua eli juustokakkua suklaalla ja kermalla höystettynä, joten taidan nukuttaa Emman ja mennä herkuttelemaan...

Vierailija
44/65 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lohduttaa sua noiden vauvojen suhteen sillä, että mulla on pari tuttua äitiä, jotka ovat tosi nopeasti erottuaan löytäneet uuden ihanan miehen. Olen itse sitä ihmetellyt, että miten nopeasti näin on käynyt (en pahalla, vaan hyvällä), koska kuvittelen, että jos meille tulisi miehen kanssa ero, niin enhän mä missään tapaisi vapaita miehiä. Mutta melkein mun kaikki tutut eronneet pienten lasten äidit on varmaan vuoden sisällä löytäneet uuden miehen ja miehet ovat vaikuttaneet vieläpä tosi mukavilta. Eli kyllä suakin vielä joskus onnistaa! Ja aikaa saada se kolmas lapsi on periaatteessa kuitenkin yli 10 vuotta! Ja siitä joulusta vielä. Eli mä kyllä sinuna pitäisi tytön itselläni joulun. Sähän kuitenkin tytön suurimmaksi osaksi hoidat, niin olisi se musta epäreilua, jos ex-miehesi ottaisi kakusta vain kuorrutuksen!

Tällä kertaa ei muuta täältä suunnalta!

T:Fassiloora ja Helmi (tänään tasan 9 kk)

Vierailija
45/65 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nimittäin en ollut vielä virallisesti eronnut,asuttiin kyllä jo erillään, mutta olin työkaverini kanssa hurvittelemassa Turussa ja tämä nykyinen oli meille kuskina...eli kaikkine kännimokineni mies halusi minut!!! vielä vittuilin päin naamaa kuinka urpoja kaikki ulkomaalaiset on...mies halusi tuoda meidän kotiin Helsinkiin seuraavana aamuna.Minä kauheessa darrassa, leuka mustana(lensin katukiveykseen!!) ja haisin pahalle ja mies halusi kylään. No sen jälkeen pika pika tahtia mies haki kamansa Turusta ja muutti meille. Enkä ole kun kerran katunut ratkaisua, varmaan muistatte viime marras-joulukuun rumban.

Kyllä mäkin mietin mistä sitä saa engergiaa uuden miehen etsimiseen, sit päätinkin etten halua enää satuttaa itseäni, enkä jaksa aloittaa kaikkea alusta, kuinkas sitten kävikään.

Ja seksi kaikkine suonikohjuine ja raskausarpineen on ollut alusta asti loistavaa, no nyt vähän heikoilla...pitänee tänä iltana korjata asia ;))))

Kaiken kohelluksen jälkeen meillä on suloinen tyttö ja toinen tulossa.Isompi tyttö kutsuu miestä iskäksi ja mies sanoo minua vaimoksi vaikkei olla vihittykään. Rakastan miestäni ihan älyttömästi kaikkine vikoineen ja tempauksineen ( ja niitä kuulkaa on paljon).

Pitkän itsesäälikauden jälkeen uskallan sanoa ääneen, että avioero on ollut elämäni viisain ja paras ratkaisu, sitä en ole katunut päivääkään!!!!

fiilistellen Kuumetta

Vierailija
46/65 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin aivan tolkuttomassa humalassa kun nykyinen mies käveli vastaan. Tein kaikkea muuta kuin hyvän vaikutuksen, ja koko seuraavan vuodenki kun treffailtiin, hoin sille vaan koko ajan, että miten suuren virheen teen, jos muutan sen luo Helsinkiin. Kaiken sen jakso kuunnella ja sano vaan että virheitä saa tehdä. Minäkin olin niin luopunu miesten suhteen ja ihan kypsä koko kuvioon, vaan kuinkas kävikään :) Tsemppiä täältäkin, Devil.

Vierailija
47/65 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vollotin kaverini olkapäähän kun exäni jätti mut. Yhtäkkiä huomasin, että oltiin kaverin kanssa puhelimessa yhtenään, aamusta iltaan... työt jäi tekemättä ja ruoka ei maistunut. Oltiinhan me paljon juteltu ennenkin. Heti töiden jälkeen soitettiin ja saatettiin puhua 3h puhelimessa, vaikka seurusteltiin kumpikin tahoillamme. Se oli sitten se helteinen heinäkuu ja eräs yö... puhuttiin ensin 6h puhelimessa ja sitten kaveri hyppäsi rattiin ja ajoi mun luo klo 04 aamuyöllä -siitä puoli vuotta ja oltiin kihloissa - ja vuoden yhdessäolon jälkeen naimisiin ja Simppu Salamatkustaja oli alttarilla jo matkassa, ei vaan tiedetty että oli tärpännyt. Että näin.

Ollaankin jälkeenpäin naurettu niitä monia ystävyysaikojen juttuja kun olin mm. miehelleni selittänyt, että " meillä ei kyllä koskaan vois synkata" tai mieheni: " en koskaan halua naimisiin" ... eipä! Heti oli kihlasormuksia ostamassa ja minä toppuuttelin.

Siispä Devil; älä murehdi! Sä olet oikeesti vielä nuori ja elämä edessä. Seuraavan miehen valitset huolellisesti -onhan noita lapsentekovuosia vielä rutkasti jäljellä. Nyt vaan nautit tytöstä ja vietätte kaksistaan ihanan joulun kinkkuherkkujen ääressä!

T. oodi

ps. SIMPPU SEISOO ILMAN TUKEA!!! Tänään tuli eka kunnollinen, noin 5sek seisonta.

Vierailija
48/65 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies taas pelaamassa sulkistaan, että mua pännii!!! No, olinhan mä eilen toisen koiran kanssa agilityssa, toisella juoksu niin ei päässy mukaan...

Meille ei ihmeitä, paitti että Eetulla nyt neljä hammasta puhjennut!!! Ja eilen käytiin hammashoitajalla, joka sanoi ettei vissiin mee kauaa kun nuo kaksi seuraavaa puhkeaa ylös!!! Kiva kiva!

Katerinalle onnittelut!!!!!!!!!!!!!!

Devil! Mä uskon että löydät kyllä vielä sen OIKEAN!!! Me tavattiin (naurettavaa kyllä, tiedän!) Hämeenlinnan liikennevaloissa miehen kanssa juhannusaattona!!! Että ei kovin romanttinen ensitapaaminen ollut!!! Mutta kaippa mussa ja hänessä " se jokin" oli koska nyt ollaan oltu kahdeksan ja puoli vuotta yhdessä, joista viis ja puol naimisissa. Mutta jos joku olis tullu sanomaan vaikka puoli vuotta aikaisemmin että tuossa on sun tuleva miehes, niin ois saanut hyvät naurut aikaiseksi!!!

Öistä on ollut puhetta... Senkin uhalla, että menee huonompaan, niin kerron että meillä nukutaan vaihtelevasti n klo 20-22 ¿ 7 Siis vaikka pistäis ton jätkän nukkumaan klo 20 tai klo22 niin joka aamu se seistä tapittaa siellä sängyssään, ja huutelee klo 7 et on herännyt!!! Mutta nää nukkumaanmenot on alkaneet viemään voimia, tai mä en vissiin tajua tuota poikaa! Se kun tartti tissin joka ilta, niin nyt se kyllä syö (tai juo), muttei enää nukahda tissille, vaan pitää nostaa omaan sänkyyn, ja nukahtaa hölöttelyiden jälkeen itekseen, mikä toki passa mulle, mutta kuiteski... Mutta nää päikkärit onkin sitten ihan toinen juttu!!! Eetu nukahtaa tissille, mutta siitä sitten yleensä nostan sänkyyn, Eetu kun ei nuku vaunuissa puolta tuntia pitempään! Mutta sitten niiden kesto saattaa olla 15min-4h! Ja kun mun mielestä ei tuon ikäinen oikein vartin päikkäreillä ¿elä¿! Mutta kaippa tää on vaan siirto yksiin päikkäreihin... Tai jotain.

Joulukuusesta. Mä olen ollut sitä mieltä että jos kuusen hommaa, niin se tarttee olla OIKEA kuusi, ei tekokuusi, mutta kuinka ollakaan, meiltä tällä hetkellä löytyy kaksi tekokuusta (toinen jäi ¿perintönä¿ appiukolta, kun muutti tästä talosta pois), että se niistä perinteistä! Mutta siis ollaan kyllä mietitty josko jätettäis tänä vuonna kokonaan pois, tai sit pitää laittaa tuonne nurkkaan minne Eetu ei pääse... *tyhmät ja ikävät vanhemmat¿

Oodille on peukut ja varpaat täällä pystyssä, että saisit paikan!!! Varmasti ois kiva aloittaa uudessa työpaikassa uutena vuotena! Ja sais näyttää pitkää nenää vanhaan!!! Niin kyllä musta ainakin kuulosti tosi ihanalle tuo teidän päivähoitotilanne!!! Meikäläinen on täällä jo ihan paniikista, vaikka asia on vasta ajankohtainen ens elokuussa, että minnehän ne tuon ipanan laittaa, kuulemma ei oo paikkoja, ja ostopalveluita aletaan käyttämään, kääk. Mutta mä en kyllä veis yksityiselle, koska jos kunta on velvollinen hoitamaan päivähoidon niin sittenhän ne sen hoitaa!!!

Leikkimisestä, meillä tuntuu Eetulle riittävän että istuu lattialla hänen ¿seuranaan¿ ei kyllä tule leikkimään edes lähelle, ja välillä menee jopa toiseen huoneeseen, mutta auta armias jos nouset ja meet sohvalle, niin johan tulee huuto ja kiljunta. Alkaa vaan tuo persuusta olemaan aikas puuduksissa... Muuten onkos ikeassa tai jossain muualla myytävänä sellaisia istumapatjoja? Toki sellaiset vois itekin tehä, mutta musta on tullu laiska...

Muuten onkos teidän pienokaiset alkaneet puremaan? Siis teitä äitejä/isiä/sisaruksia? Meillä tuo Eetu puree mua, siis nousee jalkoja vasten ja puree, niin niillä neljällä piikillä, niin pirusti reisiin, ja sit toinen paikka mistä saa hyvän otteen on sohvan reunat, kirjahyllyn reuna... Oliskos ideoita miten sais loppumaan? Ja siis mä olen ainoo ketä se käyttää hyväkseen... Vaikka mä olen kieltänyt, ottanut poskesta kiinni yms, niin ei auta!!!

Pinsettiotteesta, Eetulla on jonkinlainen haju asiasta, välillä onnistuu, mutta välillä ei taas muista ollenkaan, multa taidettiin neuvolassa kysellä jo 5kk kohalla siitä, mutta sen jälkeen ei, hassu juttu... Mutta mä oon kyllä sitä mieltä että eiköhän sekin tuu yksilöllisesti jokaiselle...

Jotain muutakin piti vielä kommentoida, mutta tuun sit lisään...

Hyviä pikkujouluaikoja kaikille!!!

napero ja Eetu 9kk

Vierailija
49/65 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään nyt viikonloppuna sinne kylpylään!!! On siis ihan ihanaa mennä, mutta mua ei vaan oikeen houkuta, kun tuo Eetu konttailee ja pistää kaiken, siis ihan kaiken suuhun!!! Niin ei jotenkin kiinnosta koko asia! Mun porukat kyllä lupas että voivat ottaa Eetun sinne, mutta kun ei ole vielä ollut kertaakaan yökylässä yksinään, niin vähän arvelluttaa sekin... (huono äiti...)

Niin ja pitää noista työasioistakin vielä laittaa... Kävin tänään työpaikalla, ja mulle jäi vähän sellainen fiilis että haluisivat pitää sen mun sijaisen siellä... Siis työkaverit... Tai oikeastaan toinen sano, että " Hän (mun sijainen) on niiiiiiin hyvä, että ei tartte kun sanoo puoleen väliin asiat, niin ne on jo tehty!" No, täytyy kattoo mihin ne mut ens syksynä tyrkkää...

Mutta siis nyt hampupyykille, ja nukkumaan...

samainen napero

Vierailija
50/65 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan korteni kekoon -exän tapasin niin, että mun silloinen paras kaverini oli seurustellut exän kanssa ja niillä meni poikki. Kaverini pisti mut hommiin ja pyysi, että menisin seuraavan perjantaina juttelemaan tälle exälle ja kyselemään mikä mätti. Kröhöm, pukki kaalimaan vartijaksi tai jotain... Yllättäen ne juttelut venyivätkin eikä kumpikaan enää muistanut mistä alunperin keskusteltiin. Yritettiin pitää suhde salassa mutta eihän mun kotipuolessa mikään piilossa pysynyt, sen verran pieni paikkakunta. Onneksi ystävä oli jo päässyt (ainakin suurimmaksi osaksi) asian yli kun seurustelu paljastui. Meidän välit säilyivät siis hyvinä edelleen.

No juu, exästä tuli exä ja meikäläinen tuli kaapista ulos. En tiennyt, että minussa oli kaikki nämä vuodet piillyt nörtti. Jäin koukkuun tietokoneisiin ja erityisesti Internetiin. Kuten arvata saattaa, löysin mieheni netin kautta. Mulla oli siihen aikaan hyvinkin vilkas seuraelämä, verkossa. Saatoin hyvin olla päivästä 16-17 h koneen ääressä. En todellakaan tiedä, mikä tuossa miehessä viehätti, tai siis miehen tavassa kirjoittaa, mutta niin vaan kävi että matkustin Tampereelle ja tavattiin ensimmäistä kertaa IRL rautatieasemalla. Ja sillä tiellä olen edelleenkin.

KL, joka tuhoaa eilistä punaviiniloppua.

Vierailija
51/65 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taaskaan malta mennä ajoissa nukkumaan, vaan pyörin tapani mukaan täällä.

Meillä yöt sujuvat aivan kuten tähänkin asti. Yksi tai joskus kaksi syöttöä yöllä, mutta Joona nukahtaa heti syötyään. Ja vaikka päivisin ei muuta tekisikään kuin seisoisi, niin ei ainakaan tähän mennessä ole yöllä noussut kertaakaan seisomaan.

Pinsettiote Jontulla on ollut hallussa jo yli kuukauden. Suosikkipuuhiin kuuluu eteiseen ryömiminen ja kenkien mukana tulleiden kivien pyydystäminen. Pitää varmaankin hankkia tehokkaampi imuri-tai ahkerampi imuroija...Toinen hittijuttu on " lukea" lehtiä. Näppärästi jo kääntyy sivut yksi kerrallaan.

Me ollaan tavattu miehen kanssa romanttisesti jäähallissa. Molemmat kävimme Ilveksen kotipelit katsomassa ja jossakin vaiheessa tuo ukko alkoi erätauoilla kumman usein pyörimään siinä ympärillä...Ensin kyllä kummastelin, koska välillä se näytti kulkevan selvästi tyttöystävän kanssa...myöhemmin minulle selvisi, että hänellä on identtinen kaksonen=)

Taidan mennä vielä lukemaan muutaman sivun ja sitten nukkumaan.

nonnu78 ja pojat

Vierailija
52/65 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kamala ilma, täällä ainakin tuulee kovasti. Mies lähti kuuden jälkeen Helsinkiin ja herätti mutkin, höh...

Me ollaan tavattu ala-asteella, mies oli jo suunnitellut lähettävänsä mulle jotain kirjeitä muttei vielä silloin uskaltanut. Lukiossa vasta sitten ruvettiin seurustelemaan : ). Muuten, Aamulehdestä taisin joku päivä sitten bongata erään teikäläisen kuulutukset, vai onko se vielä salaisuus? : )

Me oltiin eilen Siirin kanssa 9kk neuvolassa, mennään varmaan 10kk kohdallakin jos ei toi liikkuminen edisty mihinkään. Neuvolantätikin kyllä sanoi, että onhan sillä kaikki kunnossa ja tosi jäntevä sun muuta, mutta se vaan on niin rauhallinen, tyytyväisenä istuskelee ja tutkii jotain lattialta löytämäänsä roskaa vaikka kuinka pitkään : )

Tänään ' joudun' lähtemään taas äitin kanssa kaupungille, haluaa taas välttämättä ostella lapsille jotain vaatetta. No, ei voi mitään. Huomenna ajattelin mennä ostamaan itselleni, eihän mulla ole mitään talvivaatetta! Viime talvi kun meni vähän muissa rytkyissä.

FannyK

Vierailija
53/65 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nuo tapaamisjutut! :) Lisää, lisää! Mun täytyy lisätä siihen mun tarinaan vielä se, että olin siis minäkin just eroamassa ja tuntu, että ei tässä vaiheessa voi ketään tavata eikä tehny mielikään. Mutta toisin kävi. Ja meillä oli kyllä sitten tosi romanttinen alku vaikka pistin niin paljon hanttiin kun vaan osasin. Mies vei tokana iltana kuohuviinipiknikille järven rannalle ja kosi sitten pari vuotta myöhemmin Hudson-joella New Yorkissa dinner cruisella Vapaudenpatsaalle.

Se tuoksu, jonka ostin isänpäiväksi on Bvlgarin Extrême, ja voi hitsi, että onki hyvän tuoksunen! Kaupassa se tuoksu paljo mandariinisemmalta, mutta miehen päällä on kyllä tosi herkullinen! Nämähän on tietysti makuasioita ja jokaisen päällä ne tuoksuu vähän erilaisilta, mutta jos kaipaatte lahjavinkkiä niin kannattaa käydä tuoksuttelemassa.

Niistä pikkuautoista piti sanoa vielä, että meilläkään ne ei kerenny kauan olemaan kaapissa, kun Veikko rupes niitä jo kyselemään. Ei niitä sitten raaskinu enää kaapissa pitää. Tai oikeestaan ne ukot taitaa olla sille kaikista tärkeimpiä. Tuntu vaan jossain välissä että ne oli vaan levällään ympäri kämppää eikä se edes leikkiny niillä. No, välillä on hyvä pistää jotain leluja pois niin ne on ku uusia kun ottaa taas esille. Nyt on tehty niin, että välillä pistän autot kaappiin jos näyttää ettei se niillä leiki ja muullon Veikko saa niillä leikkiä pöydillä. Se näyttää ainakin toistaiseksi toimivan. Selitin, että Aarolle ei niitä saa antaa kun pistää suuhun ja rikkoo. Ihan ku ois ymmärtäny, tiedä häntä. Meillä on kyllä paljon semmosia pikkuautoja, joista irtoo esim. renkaat. Me ollaan saatu melkeinpä kaikki lahjaksi. Tällä hetkellä olen kyllä pedikyyrillä ja lääkärissä yhtä aikaa kun Veikko halusi laittaa lääkeruiskulla lääkettä mun varpaaseen (jonka kai mursin pari viikkoa sitten kun on edelleen kipee) ja leikata mun varpaankynnet legojakoavaimella. Hauska seurata kun on nyt alkanu tuleen näitä mielikuvitusleikkejä. :) Eilen se toi päiväkodista oranssi-vihreäksi maalaamansa kiven, joka on kuulemma ' pookkanamaa' . Että kyllä tuommosella reilu 2-v:lläkin liikkuu päässä jo vaikka mitä. En kyllä muistanu niitä pesuohjeita sitten kysyä. Sama pää kesät talvet.

Meillä ei Aaro oikeestaan pure, tykkää kyllä imeä mun leukaa ja olkapäätä ja sillon kyllä tuntuu ne kaks hampaantynkääkin, muttei varsinaisesti käy kipeesti. Nipistelyt sen sijaan saa vedet valumaan silmistä. Ottaa kyllä tosi tiukasti kaulasta, auts.

Aarolla oli viime yönä maha kipeenä, itkeskeli ja paukutteli. Mulla ei oo kyllä harmainta hajua mistä se tuli, en mielestäni antanu eilen mitään uutta ruokaa. Silleen se just oli kipee ku joskus on ollu uuden ruuan jälkeen. Jää varmaan ikuiseksi mysteeriksi.

Jahas, pitää mennä nähtävästi ' piitämään iiiiiiso lekka-auto' . :)

Mukavia viikonloppuja!

Vilja

Vierailija
54/65 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee vastailla pinon kysymyksiinkin...jos nyt niitä taaskaan muistan....

Pinsettiote on ollut reippaan kuukauden hallinnassa. Jaloillaan muuten Eetu pysyy melkosen kauan ja tykkää hirveesti nojailla johonkin. Itse ei nyt vielä seisomaan nouse, mutta pikku avustuksella kyllä :)

Meilläkin purraan kaikkea mahdollista, mulla on käsivarressani pojan hampaanjäljet, Eetu yhtäkkiä vain puraisi kun oli mun sylissä ja mähän parkaisin! Poika hieman säikähti :/

Me ollaan tosiaan joulu kotona, kuusta ei laiteta koska tuo meidän terminaattori sen kuiteskin tuhoaa. Kävin tänään Tiimarista hakemassa jo vähän joulujuttuja, olen aina tosi aikaisin liikkeellä ja silti korttien lähettäminen jää AINA viime tippaan.

Sitten meidän tapaamisesta...me tavattiin reilu 7v sitten baarissa umpitunnelissa...ainakin mä olin ihan peput olalla ja totaalisen kypsynyt miehiin!!!! Meni varmaan vuosi ennenkuin opin luottamaan tähän nykyiseen aviomieheeni, sen verran pohjalla oli mun luottamus. Ihanan miehen sainkin sitten kaikkien niiden idioottien jälkeen :) Kannatti odottaa!

Nyt pesemään saunaa!

Sasuliini ja Eetu 9,5kk

Vierailija
55/65 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin tavattiin just silloin kun olisi vähiten uskonut. Olin eronnut puoli vuotta aiemmin seurustelusuhteesta enkä ollut vielä valmis uuteen . Mieskin oli lähdössä kolmen viikon kuluttua pitkälle komennukselle Saksaan. No siitähän se sitten lähti. Vakavammin aloimme seurustella kun hän palasi Suomeen 1,5 vuoden kuluttua, mutta sitten asiat etenivätkin suht nopeasti.

Viime aikoina tosin parisuhteen hoito on jäänyt harmittavan vähälle. Tänään olemme lähdössä yhdelle keikalle mutta kuinka ollakaan juniori valvotti viime yönä pari tuntia, ja kun vihdoin rauhoittui en itse saanut unen päästä kiinni kolmeen tuntiin. Kyllä harmittaa, taidetaan tulla keikan jälkeen suoraan kotiin, vaikka nyt olisi kummit hoitajina.

Huudon syy on mysteeri. Uutena ruoka-aineena oli kyllä paprika, mutta en usko, että johtui siitäkään. Huusi aina pienen pätkän ja sitten 10-15 minsan päästä uudestaan. Eli just kun oli itse nukahtamassa..

No tää on niin tätä, toivottavasti ei jatku kauaa.

Oodille on peukut pystyssä täälläkin, uskomatonta toimintaa siltä kilpailijalta.

Fassiloora taisi kysellä joku aika sitten miten lapsen saa yksin Ergoon. Onnistuu meillä kun laittaa lonkalla kyytiin ja sitten kieputtaa reppua selän puolelle. Kannattaa harjotella sängyn päällä. Tosin meillä nyt harjotellaan sitä seisomista ja joutuu koko ajan vahtimaan kun ei osaa vielä alastuloa.

Birdy: voisitko kertoa ne konttausopetus ohjeet. Meillä kun meinaa jäädä konttaus välistä ja toiselta puolen sukua on lukihäiriötaustaa, joten meinasin vähän pitää konttauskoulua.

Mukavaa viikonloppua ja mahdollisimman rauhallisia öitä kaikille,

nippu&konstikas

Vierailija
56/65 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan minäkin korteni kekoon. Me tapasimme netin kautta eli satuttiin chattaileen samalla palstalla ja siitä se sitten lähti. Mieheni oli tuolloin saksassa joten ehdimme chattaileen 3 kuukautta ennen kuin tavattiin IRL. Minä matkustin saksaan ja tapaaminen oli frankun lentokentällä! Vietin hänen luonaan kaksi viikkoa ja silloin päätettiin jo häistäkin :) Salaman nopeaa toimintaa, mutta niin se pitääkin olla kun oikea osuu tielle.

Inkeri on ollut tänään kiukkuinen ja nukkunut vain pari tuntia päikkäreitä. Mikähän vaivaa meidän päivänsädettä. Jospa se ensimmäinen hammas vihdoin tekis tuloaan.

Nyt on stereot turhan tarkan tutkinnan alla joten menen....

Birdy ja Rinkeli

Vierailija
57/65 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin silloin samassa paikassa töissä, minä toimiston puolella ja mies laitosmiehenä. Yllättäen toimiston puolella alko oleen kaikenlaista korjattavaa ja mies pysähtyi aina jutteleen. Olin silloin vielä kihloissa exän kanssa, mutta kun pääsin eroon väkivaltaisesta suhteesta, niin olikin elämäni mies jo odottamassa. muutaman kuukauden " jutustelun" jälkeen myös selvisi, että olemme molemmat syntyneet samana päivänä ja samana vuonna. Mies on mua 16 tuntia vanhempi. Häätkin tuli pidettyä tuona yhteisenä syntymäpäivänä, kun ei ollut muita päiviä vapaana haluamassamme paikassa. Onneks ei sentään tytär syntyny samana päivänä... =)

Viime yö meni taas harakoille. Pari tuntia meni nukuttamiseen ja herättiin niin monta kertaa, et sekosin jo laskuissa. Mut nyt on kuudes hammas taas tulossa ja seitsemännen kohdalla on jo ien valkoisena. Näitä näyttää tulevan ku sieniä sateella.

Ja siitä puremisesta oli puhetta... Janika puree aika paljon ja tosi kovaa. Koko ajan saa olla kieltämässä. Mahtaakohan siihen olla muita konsteja ku kieltäminen ja odottaa, et se vaihe menee ohi...

Jahas, neiti nukahti syliin. Jos veisin sen sänkyynsä, ni saisin kattella, kuinka se pirteenä nousee samantien seisomaan...

Jansku ja Janika

Vierailija
58/65 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

FannyK: Ei se mikään salaisuus ole. Meidät vihitään huomenna täällä kotona. Ihan sellainen pieni tilaisuus, paikalla vain sisarukset, vanhemmat ja isovanhemmat. Ajattelimme vihdoin ja viimein saada jonkunlaiset häät aikaiseksi kun yhdeksän vuotta ollaan kuitenkin jo oltu yhdessä...Ei haluttu nyt mitään isoja juhlia alkaa järjestämään, joten päädyimme tällaiseen ratkaisuun.

Vähän alkaa jännittään=)

Pitää vielä vähän leipoa ja järjestellä paikkoja.

nonnu78 ja mukelot

Vierailija
59/65 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea noita tapaamisjuttuja, ajatelkaa missä kaikkialla sen oikean voikaan kohdata! Me tavattiin ihan tylsän tavallisesti baarissa. Mies oli just muutama kuukausi aiemmin päässy intistä ja oli sinä iltana kavereilleen kuskina. Mä olin totaalisen kyllästyny miehiin ja perinaisellisesti vetässy oikein kunnon perseet. Jotenkin vaan eksyttiin juttelemaan (ollaan oltu joskus yläasteella puoli vuotta rinnakkaisluokilla, joten muistin ulkonäöltä) ja siitä se sit lähti. Mä olin alkuun vähemmän kiinnostunut, mutta mies jakso sinnikkäästi soittaa ja käydä ja sit mä yhtenä päivänä tajusin että hitto, mullahan on hyvä miehen tekele! Nyt on oltu kohta seitsemän vuotta kimpassa, joista neljä naimisissa.

Puremisesta oli puhetta. Iita puree kaikkea ja niin kovaa kuin nyt kahdella hampaalla voi. Hirvittää ajatellakin miten sit sattuu kun hampaita tulee lisää. Ei oikein auta kiellot..

Pinsettiote onnistuu jo melko hyvin molemmilla käsillä. Kahdeksan kuukauden neuvolassa lääkäri sitä testasi, sanoi että ei välttämättä vielä sen ikäisiltä aina onnistu. Sujuvasti Iita kyllä poimii kaikki roskat lattialta..

Iita opettelee myös seisomaan ilman tukea, vähän aikaa pysyy jo pystyssä. Olen tosi tyytyväinen, että tuo liikkeellelähtö tapahtui meillä niin aikasin. Todennäköisesti Iita ehtii opetella kävelemään ennen toisen vauvan syntymää. Ei ole sit kahta kanneltavaa.

Jeps, täytyy rueta kattomaan tuota Plan-iltaa.. Meillä muuten maalataan raksalla jo seiniä ja rakennetaan saunaa! Kalusteet tulee parin viikon päästä. Ehkä sittenkin päästään joskus muuttamaan! Mites muiden rakentajien hommat edistyy?

-elmiina ja Iita

Vierailija
60/65 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superhyperpaljon onnitteluja kauniille morsiamelle ja komealle sulhaselle!!!

KL.