Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päätellä tapailumiehen käytöksestä?

Hermoja raastaa :D
23.12.2022 |

Tapasimme Tinderin kautta muutama viikko sitten. Aluksi kirjoittelimme tiiviisti ja sitten ryhdyimme tapailemaan. Viimeeksi, kun tapasimme niin hän vaikutti tosi väsyneeltä ja stressaantuneelta. Oli jo aikaisemmin sanonut, että hänellä on liikaa kaikkia työhommia nyt yhtä aikaa päällä. Ajattelin, että annan vähän tilaa ja en viestitellyt yhtä intensiivisesti. Odottelin, että hän laittaa viestiä, kun on sopiva hetki.

Nyt lähdin joulunviettoon toiselle paikkakunnalle. Häneltä tuli pari päivää sitten pitkä ääniviesti, jossa vaikutti todella stressaantuneelta ja sanoikin viestissä, että hän on ihan loppu. Ennen joulua on vielä miljoona hoidettavaa asiaa ja kaikki jouluhommat täysin tekemättä.

Vastasin hänelle vain, että nou hätä keskity vaan kaikessa rauhassa hommien tekemiseen. Laitoin myös, että mulla on ikävä häntä ja hänen läheisyyttään. Hän vastasi, että niin hänelläkin mua. Tästä on nyt kulunut kolme päivää ja kumpikaan ei ole laittanut mitään viestiä.

Sitä tässä pohdin, että voiko nyt niin kiire olla, että ei ennätä laittamaan edes lyhyttä viestiä missään kohtaa vai olisiko kiireen lisäksi myös kiinnostus laskemassa...

Mistäs sitä kukaan toisen ajatuksia tietää ja en nyt viitsi suoraan kysyäkään tässä vaiheessa. Huomaan, että tilanne vaivaa mua. Pistääkö joku viesti vai odottaa, että hän laittaa? Jotenkin kyllä sitä mieltä, että jos hän jouluaattonakaan laita mitään, niin sitten ei häntä ei kyllä kovin kaksisesti kiinnosta, jos ollenkaan.

Onko teillä itsellänne ollut niin, että olette olleet aidosti kiinnostuneita mutta silti ette viesti kovinkaan usein?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamassa viikossa pitkän suhteen kaari?

Haluatko joku päivä elää arkea hänen kanssaan?

Vierailija
2/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderissä on usein monia yhtä aikaa kierrossa ja nyt hänellä on löytynyt jokin kiinnostavampi, jonka kanssa viestittelee. ei vaan kehdannut sanoa suoraan, että ei kiinnosta. parempi tuolleen kauttarantain kertoa stressistä ja turhaan tehdä sulle pahaa mieltä, jos kumminkin jo käytti sua petipuuhissa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt 40 vuotta ja siitä suurimman osan kännykän kanssa. Tähän mennessä ei ikinä ole ollut niin kiire ettenkö viestiä olisi kerennyt niin halutessani laittamaan.

Vierailija
4/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole väsynyt enkä stressaantunut. Haluatko tavata? Olisin nyt joulunakin ihan vapaa eikä mitään tekemistä.

Vierailija
5/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tinderistä edes löytää tuollaisia miehiä jotka on vaikea luonteisia ja suorastaan tyhmiä? Ilmeisesti valitsit miehen pelkän ulkonäön perusteella kuten naiset aina tekee.

Vierailija
6/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ei sanoisi suoraan, jos lopettaa tähän? Viime kerralla, kun nähtiin niin kumpikin oli sitä mieltä, että ei mitään bullshittiä ja puhutaan ihan rehellisesti mikä on homman nimi. Olemme myös sopineet, että ei tapailla muita samaan aikaan. Jos joku muu alkaa kiinnostaa, niin mitä sitä tässä roikkumaan. Tässähän voi vaikka käydä niin, että minä laitan viestiä jossain kohtaa. Jos hän sanoisi, että jätetään tähän, niin en tietenkään viestittelisi mitään enkä edes juuri kyselisi, että mistä kiikasti tms. 

Vierailija
7/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen viestin kirjoittamiseen menee parijymmentä sekunttia. Jos siihen ei ole aikaa moneen päivään niin ihmisen täytyy olla todella kiireinen.

Vierailija
8/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hieman tuntemaltani mieheltä.

Todella kummallinen tapaus, ensin kuumaa ja sitten kylmää. Vaikutti kyllä kiinnostuneelta kun asia tuli puheeksi. Muuten ei vaivautunut. Luulen että hänellä oli jotain naisen kanssa joka oli "vain kaveri".

Lopetin tapailun.

Vierailija
9/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa kirjoitti:

En ymmärrä miksi ei sanoisi suoraan, jos lopettaa tähän? Viime kerralla, kun nähtiin niin kumpikin oli sitä mieltä, että ei mitään bullshittiä ja puhutaan ihan rehellisesti mikä on homman nimi. Olemme myös sopineet, että ei tapailla muita samaan aikaan. Jos joku muu alkaa kiinnostaa, niin mitä sitä tässä roikkumaan. Tässähän voi vaikka käydä niin, että minä laitan viestiä jossain kohtaa. Jos hän sanoisi, että jätetään tähän, niin en tietenkään viestittelisi mitään enkä edes juuri kyselisi, että mistä kiikasti tms. 

Haluaa syödä ja säästää kakun. Puhua voi mitä sylki suuhun tuo. En laittaisi viestiä.

Vierailija
10/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tietysti poissuljettua, että sinä nyt tekisit kuin olette sopineet, ei pascanjauhamista täällä vaan kysyt suoraan häneltä, missä mennään, onko jatkohaluja.

Aikuiset ihmiset tekee niin, sinusta en tiedä.

Vierailija
11/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyen viestin kirjoittamiseen menee parijymmentä sekunttia. Jos siihen ei ole aikaa moneen päivään niin ihmisen täytyy olla todella kiireinen.

Kiireen lisäksi vaikutti tosi stressaantuneelta, ehkä jopa huolestuneelta. Mietin, että olisiko hänellä jotain huolia mitä ei kuitenkaan halua avata sen enempää. Aikamoista kesäteatteria olisi, jos teeskentelisi stressaantutta ja oikeasti ei olisi vaan riittävän kiinnostunut jatkaamaan. Eikö olisi helpompi sanoa suoraan ja päästä musta eroon?

Vierailija
12/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun töissä kunnolla kiire, niin vaikka aikaa olisi kyse on onko halua. Kun vielä puhutaan juuri tavatusta suht vieraasta ihmisestä, niin hän menee prio-listalla helpolla aika alas. 

Vierailija
13/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa kirjoitti:

Tuollaisia ihmisiä on maailma täynnä, valitettavasti.

Ensin annetaan itsestä luotettava kuva. Kovasti luvataan että asiat puhutaan halki ja mainostetaan suoraselkäisyyttä, rehtiä ja kunnioittavaa asennetta. Sitten kun joku tai jokin muu asia tulee elämään niin ghostataan ja vedotaan kiireisiin. Suoraselkäisyys ja kunnioitus katoavat kuin tuhka tuleen ja yhtäkkiä se asiat halki puhuva tyyppi on valinnut helpoimman reitin eli hiljaisuuden.

Vierailija
14/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on tietysti poissuljettua, että sinä nyt tekisit kuin olette sopineet, ei pascanjauhamista täällä vaan kysyt suoraan häneltä, missä mennään, onko jatkohaluja.

Aikuiset ihmiset tekee niin, sinusta en tiedä.

Jos nyt lähtisin muutaman päivän jälkeen kysymään onko jatkohaluja, kun toinen on sanonut että on ihan loppu ja hänellä on ikävä mua, niin eikö osoittaisi etten ole lainkaan kuunnellut mitä hän sanoi?

Vierailija
15/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita viestiä. Mies on yhteydessä, jos kiinnostaa ja on parempi elämäntilanne. Tehän olette ventovieraiakin vielä, joten keskity nyt omaan jouluun ja viestittele muiden tindermiesten kanssa.

Vierailija
16/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap jatkaa kirjoitti:

Tuollaisia ihmisiä on maailma täynnä, valitettavasti.

Ensin annetaan itsestä luotettava kuva. Kovasti luvataan että asiat puhutaan halki ja mainostetaan suoraselkäisyyttä, rehtiä ja kunnioittavaa asennetta. Sitten kun joku tai jokin muu asia tulee elämään niin ghostataan ja vedotaan kiireisiin. Suoraselkäisyys ja kunnioitus katoavat kuin tuhka tuleen ja yhtäkkiä se asiat halki puhuva tyyppi on valinnut helpoimman reitin eli hiljaisuuden.

Täysin mahdollista, että juuri tuosta on kysymys. En todellakaan tunne häntä kovinkaan hyvin. 

Vierailija
17/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa yhteyttä kun panettaa ja se toinen nainen jota tapaa ei ehdi tavata joten olet sitten se vara nainen jotka voi panna.

Vierailija
18/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun töissä kunnolla kiire, niin vaikka aikaa olisi kyse on onko halua. Kun vielä puhutaan juuri tavatusta suht vieraasta ihmisestä, niin hän menee prio-listalla helpolla aika alas. 

Voi hyvinkin olla näin. Itse lopettaisin suhteen, jos ei kiinnosta niin olisi ainakin yksi "murhe" vähemmän. Kaikki ei tietty toimi samalla tavalla. 

Vierailija
19/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Mies ottaa yhteyttä kun panettaa ja se toinen nainen jota tapaa ei ehdi tavata joten olet sitten se vara nainen jotka voi panna.

Panoseuraa saa kyllä paljon helpommin muista kuin minusta. Mun kanssa joutuu vielä puhumaankin eli jos siltä pohjalta on tässä ollut niin vaikean kautta on mennyt. :D

Vierailija
20/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon just samanlaisessa tilanteessa ja uskottelin itselleni että johtuu työkiireistä niinkun sanoi mutta taas kerran totuus oli se että miehellä toinen jonka myönsi. :( Kaikenlisäksi toivoi että jäisin odottamaan mitä siinä käy.. Juu enpä jää etsin uuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan