Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan satavarmaa, että jos joudun maksamaan 1000e kk sähköstä koska edullinen sopimus loppuu 31.12. ja uusi on kallis, en äänestä näitä söhlääjiä!

Vierailija
23.12.2022 |

Pitää mennä realistisen laskun mukaan!!

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kevään tulevat sähkötuet julkaistaan keväällä lämmityskauden jälkeen. Jos ne kerrottaisiin nyt, ihmiset kuluttaisivat holtittomasti. Niin oli marras-joulukuunkin osalta.

Lopettakaa trollaus ja öyhötys.

Vierailija
2/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitää mennä niin kuin minä haluan! Suomessa valta kuuluu kansalle! Jokainen tuki ja päätös pitää mitoittaa niin että se hyödyttää yksittäistä yksilöä, perhettä, jne. MINÄ HALUAN! KAIKKI MULLE JA HETI. KUULITTEKO MULLE JA HETI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa täällä, voiko tämä olla totta? 100 neliötä suorasähköllä lämmitettävänä, määräaikainen 4,3 senttiä/kWh loppuu 31.12.2022, ja tilalle vaihtuu pörssisähkö. Sähköä säästetty koko syksy talkoohengessä, joka vielä omalta osalta pienentää tuota summaa, josta meille kohdistuva tuki lasketaan. Aletaanko siis nyt huudattamaan lämmitystä, saunaa ja uunia yötäpäivää vuoden loppuun saakka, että saataisiin edes jotain?

Vierailija
4/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, ketä äänestät, se ei kuulu mulle.

Eikä tälle palstalle.

Vierailija
5/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

GET OVER IT! Pitäkään turpanne kiinni ja tyytykään osaanne. Teidän mielipiteenne ei sitten kiinnosta ketään.

#vappusatanen

Vierailija
6/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen vika muka tämä maailman tilanne?🤣

Vierailija
7/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, ketä äänestät, se ei kuulu mulle.

Eikä tälle palstalle.

Lisäksi haluaisinpa nähdä, mitä esim. kokoomus olisi päättävänä tahona tässä kohtaa tehnyt. Luultavasti laskenut suuryritysten verotustusta ja todennut sähkölämmittäjille, että "meillä kaikilla on omat haasteemme".

Vierailija
8/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa tilanteessa täällä, voiko tämä olla totta? 100 neliötä suorasähköllä lämmitettävänä, määräaikainen 4,3 senttiä/kWh loppuu 31.12.2022, ja tilalle vaihtuu pörssisähkö. Sähköä säästetty koko syksy talkoohengessä, joka vielä omalta osalta pienentää tuota summaa, josta meille kohdistuva tuki lasketaan. Aletaanko siis nyt huudattamaan lämmitystä, saunaa ja uunia yötäpäivää vuoden loppuun saakka, että saataisiin edes jotain?

Tämä sama! Laitoin lämmöt täysille ja saunon joka ilta ja aamu jotta saan sitten edes pientä kompensaatiota kun sähkö kallistuu!!!!!!! Aivan sairasta, sanon mä.

Vierailija
9/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et taida ymmärtää mitä tämä tarkoittaa todella monelle asuinkunnalle? He jäävät täysin tukien ulkopuolelle ja yksin selviämään sähkölaskuistaan. Samalla kun muille lapataan rahaa samaan tarkoitukseen. Yhdenvertaisuus on tästä kaukana.

Vierailija
10/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa tarkemmin:

https://www.iltalehti.fi/talous/a/caaf1c81-f288-45f4-a255-671baa63245d

Menee marras-joulukuun laskujen mukaan.

Vierailija
11/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle että säästit marras-joulukuu sähköä

T:Vihreät

Vierailija
12/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan säästetty jo vuodesta 2017, kun kunnan rakennustapa ohjeissa on pykälä energiatehokkuudesta. Nyt on teidän vuoronne, jotka asutte ylisuurissa tuulenpesissä jossain tontunperseessä ja olette tehneet 5-6 lasta.#maalaisromantiikka

- maalämpö, lisäeristys ja aurinkopaneelit(ja ihan itse ollaan nämä kalliit investoinnit maksettu)

Vierailija
13/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pitää mennä niin kuin minä haluan! Suomessa valta kuuluu kansalle! Jokainen tuki ja päätös pitää mitoittaa niin että se hyödyttää yksittäistä yksilöä, perhettä, jne. MINÄ HALUAN! KAIKKI MULLE JA HETI. KUULITTEKO MULLE JA HETI!

Joo, aivan hysteerisiä nämä palstan läski muijat tänä aamuna.

Leipoisivat vaikka joulutorttuja tai siivoaisivat, kun jouluaatto huomenna.

Mutta työntää vaan provoa palstalle.

MUT KU SANNA EI MAKSA MUN SÄHKÖLASKUA!

Vierailija
14/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kevään tulevat sähkötuet julkaistaan keväällä lämmityskauden jälkeen. Jos ne kerrottaisiin nyt, ihmiset kuluttaisivat holtittomasti. Niin oli marras-joulukuunkin osalta.

Ei, vaan sähkötuki maksetaan neljältä kuukaudelta jo hallituksessa sovitulla tavalla marras - ja joulukuun sähkölaskun mukaan. Tammi- ja helmikuulta ei mitään uusia tukia tule, eikä koko kevätkaudelta.

Vierailija
15/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et taida ymmärtää mitä tämä tarkoittaa todella monelle asuinkunnalle? He jäävät täysin tukien ulkopuolelle ja yksin selviämään sähkölaskuistaan. Samalla kun muille lapataan rahaa samaan tarkoitukseen. Yhdenvertaisuus on tästä kaukana.

Ketkä tässä nyt siis jäivät täysin tukien ulkopuolelle? Ne joiden sähkölasku oli alle omavastuuosuuden?

Vähän samankaltainen vääryys kuin että lapsettomat eivät saa lapsilisää.

Vierailija
16/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiko olet?

Vierailija
17/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, aivan hysteerisiä nämä palstan läski muijat tänä aamuna.

Leipoisivat vaikka joulutorttuja tai siivoaisivat, kun jouluaatto huomenna.

Mutta työntää vaan provoa palstalle.

Ja näillä on äänioikeus.

Vierailija
18/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko voitu laittaa että esim. alle 0,08 hinnalla ei saa tukia koska normaalihinta ja kaikille muille hintaville sopimuksille olisi avustettu ja kulutusmäärälle olisi katto  ettei turhia ylellyyksiä maksettaisi  . Tuo satanen tuo ilmaista rahaa edulliselle sähkölämmittäjille vaikka hänellä normi hinta , että sapettaa . Koronatuet meni väärille ja taitaa ollaa samoin tässä , myös loma-asunnot pitäisi jättää pois . 

Vierailija
19/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sähkötuki maksetaan neljältä kuukaudelta jo hallituksessa sovitulla tavalla marras - ja joulukuun sähkölaskun mukaan. Tammi- ja helmikuulta ei mitään uusia tukia tule, eikä koko kevätkaudelta.

Tukea ei makseta enää tänä vuonna ja hyöty valuu sinne kanssaan joskus maaliskuussa eli se raha on käytettävissä tammi- ja helmikuun laskun maksun aikoihin.

Vierailija
20/152 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuinkunnalle? Tarkoitatko kuitenkin ruokakuntaa? Ja ihmisistä sanotaan/kirjoitetaan monikon kolmannessa he, muuten monikon kolmannessa sanotaan/kirjoitetaan ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi