Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukomammojen maanantai

13.11.2006 |

Huomenia!

Menen illaksi töihin, joten tulinpa avaamaan ketjua uuden viikon kunniaksi. Aamuisin ei kuvota ja vireystaso on muutenkin hyvä, mutta enpä viitsi kotosalla huhkia, että töissä sitten jaksaa.

Oksetuskuvotus on siis yhä kuvioissa, viimeksi eilen illalla piti käydä pöntön paikka tarkistamassa. Ja väsyttää ettei mitään rajaa. Alkaa kotona jo näkyä etten ole jaksanut siivoilla ja mies jostain syystä ei saa itseään liikkeelle ilman minua :( Lauantaina siivoilin keittiötä ja yökkäilin ja sitten olin aivan poikki. On se muutto pian edessä ja pitäs saada tämäkin asunto edes jonkunlaiseen kuntoon. Rankkaa on. Sitten vielä koulutehtävät painaa päälle, ei hitto.

Vaan ettei menis ihan valitukseksi niin edelleen korvissa soi ihanat sydänäänet viime viikolta ja huomenna pitäs ultrassa sitten nähdä, että minkälainen mönkijä siellä masussa on :)

Herkistely alkaa mennä naurettavuuksiin, kun itken jo melkein mainoksetkin :)

Oletteko muutes tilanneet mitään vauvalehtiä? Olen innokas lehtien lukija, mutta mietin josko niistä on iloa uudelleen synnyttäjälle.

AatuEetu 12+2

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin olo alkaa olla jo parempi, ensin meinas paniikki iskee ku esikoiselta kärsin läpi raskauden oloista.. Mut parempi näin =)

joko on ensiliikkeitä toista ym odottajat tunteneet? Millä viikoilla? Kovasti jo odotan että tuntisin, yöllä ku olin hereillä niin ihan kuin alavatsas ois aivan hentoa liikettä tuntunu.. Kuvittelenko vaan?

Koira lähtee lauantaina ja sit pääsee tekemään joulusiivousta, hillitsen itteeni etten jo laita joulua ja joulumusaa =)

mites isänpäivä meni? Oli kiva saada laittaa omalle isälle isänpäivä, leivottiin ym.. Muksu askarteli kortit kaikille, isilleen laitto postis menee..

Jaksuja kaikille!

Rv 13+5 ja sisko 2v 6kk

Vierailija
2/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viikkoja kasassa 12 ja rapiat! Kovasti olen lukenut juttujanne, mutta kirjoittamaan itse en ole jaksanut.

Väsymys ja huonovointisuus on jo helpottanut, mutta illalla esiintyvä mieletön turvotus vatsan seudulla jatkuu. Onko muilla tälläistä?

Np-ultrassa kävin viime viikolla, jossa kaikki oli kunnossa. Nyt pähkäilen milloin menisin rakenneultraan ja menisinkö tavalliseen vai 3/4d-ultraan. Meillä kaupunki on kiristänyt pussin nyörejä ja rakenneultra ei enää kuulu automaattisesti kaikille. Eli maksumiehenä toimimme tällä kertaa sitten me itse.

Kolmas raskaus mulla menossa ja sen kyllä huomaa mahankin kasvussa. Maha pullottaa jo somasti eikä farkut tai muut kireemmät housut mene enään jalkaan. Raskaus muutenkin ollut rankempi nyt alussa kuin kahdella aikaisemmalla kerralla. Tosin ikääkin on muutama vuosi enemmän... :)

Jatkossa kyllä luen päivittäin juttujanne ja yritän käydä myös omia kuulumisia kertomassa.

Hyviä vointeja kaikille!

Emilia rv 12+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun en saisi tehdä mitään. Nostamiset ja siivoamiset ovat nyt säästöliekillä, kun tämä vuoto vain jatkuu.

Tärkeitä päätöksiä olen kuitenkin tehnyt. Päätin, että jään lasten kanssa vuoden alusta kotiin, pistän opinnot jäihin ja hoitelen firman asioita kotoa käsin. Minusta tulee siis kotiäiti :-). Odotan innolla, mitä kaikkea kivaa voimme lasten kanssa touhuta keskenämme. Ihan vain oleminen liene kuitenkin tärkeintä, nyt kun tämä raskaus on hieman hankala. Esikoinen toki on neljä tuntia päivässä eskarissa, joten kakkosen kanssa saamme ihan omaakin aikaa. Ja kun kakkonen nukkuu päiväunia, voin tehdä yrityksen hommia sekä iltaisin lasten nukkumaan mentyä. IHANAA! (saa nähdä kuinka kauan se on auvoista). Kyllä muuten helpotti stressin keskellä tämä päätös ja hengittäminenkin on taas helpompaa.

Olen jo sen verran tähän urakiitoiseen oravanpyörään juuttunut, että onneksi heräsin huomaamaan elämän tärkeät arvot tässä vaiheessa, enkä sitten kun lapset on pesästä lentäneet omille teilleen. Opinnot voi tehdä myöhemminkin, varsinkaan kun valmistuminen ei tällä hetkellä toisi minkäänlaista lisäarvoa työnkuvaani ja uralleni. Lähinnä olenkin opiskellut itseäni varten.

:-D Kurpitsavatsa 15+2

Vierailija
4/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tuntuu olevan monenlaita vaivaa. Voisiko joku lahjoittaa jonkun epämiellyttävän oireensa minulle niin uskoisin olevani raskaana? Tästä oireettomuudesta kun saa hyvin nopeasti tehtyä sen johtopäätöksen ettei tuolla mahassa enää mitään kehitystä tapahdu. Oli otetaan vastaan pahoinvointia, rintojen arkuutta ja itkukohtauksia, kiitos.

Perjantaihin asti pitäisi odotella. Sitten on np-ultra. Siinä jos kaikki on kunnossa niin sitten olen vain ja ainoastaan tyytyväinen tähän liian normaaliin oloon.

Isänpäivä meni mukavasti. Tyttö oli askarrellut hienoja lahjoja hoidossa sekä isälle että vaarille. Oli mukavan rento viikonloppu.

Nyt suihkuun ja sitten töihin. Ei kyllä taas kiinnosta yhtään, mut kai se on hyvä että ylipäänsä töitä on ja palkka juoksee.

T:Moskuliini 11+6

Vierailija
5/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivä meni leppoisasti kotosalla & papan luona.. Syötiin hyvin ja hieman mässäiltiinkin!

keijo.annikille tsemppiä huomiseen ultraan!

Mulla on torstaina neuvola.. sydänääniä minäkin odotan kuulevani. Niitä kun ei ekalla kerralla edes yritetty kuunnella ja viimekerralla oli siis np-ultra! Huomenna olis tarkoitus lähteä Turkuun ostoksille kahden kaverin kanssa. Jos vaikka jo vähän joululahjoja katselisi! Saa nähdä miten jaksan toisten perässä. Selvästi kun jo alkaa kaupunki-reissuilla hiipumaan ja uupumaan! =) Esikoista odottaessa ei kyllä ollut näin aikaisessa vaiheessa tollasta! Eikä liiemmin lopussakaan! Ainoa vaan että mun super-nopeaa kävely-tyyliä oli pakko alkaa kivuttomien suppareitten takia hiljentämään! =)

No, mutta olen varannyt hedelmiä ja karkkia laukkuun että saan välillä popsia jos alkaa uuvahtamaan! =)

Joku kyseli lehdistä.. Mä tilasin vauva-lehden kun aloin esikoista odottamaan ja se tulee vieläkin! Tykkään tosi paljon! =)

Meidän Perhe lehden menin erehdyksissä tilaamaan puhelin-myyjältä, mutta ensimmäisen lehden jälkeen peruin koko tilauksen, enkä onneksi joutunut ensimmäistäkään lehteä maksamaan! Siinä oli juttua vaan teini-ikäisistä lapsista ja näin 1-vuotiaan vanhempana se tuntu jotenkin turhan kaukaiselta...

Olo on ollut ihan hyvä. Päiväunia ei ole tarvinnut enää hetkeen nukkua, mutta illalla 10 aikoissa alkaa jo silmät mennä väkisin kiinni! Sohvalla tulee nuokuttua kun mies vielä katsoo telkkaria...

Nyt leikkimään piiperon kanssa!

-Alpukka rv..ööö...olisko 15+1/15+4 ??? &" Pinsku" 1v1kk

Vierailija
6/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssassa edelleen ja jäin tänään taas kotiin lepäilemään.

Olo on ihan järkyttävän stressaantunut tosta harjottelusta ja tuntuu että pää kohta räjähtää :/ olen harkinnut jo miehen kanssa että jätän suorittamatta koko harjoittelun, se tuntuu vievän kaikki henkiset ja fyysiset voimavarat enkä tahtoisi että joku harjoittelujakso saa aikaan burn outin..

Pikku tyyppi: tunsin ensimmäiset liikkeet rv13. Nyt liikkeet ovat jo sen verran tujuja silloin tällöin että saatan yölläkin herätä siihen kun tuolla Timpulla on joku jumppatuokio menossa. Itse olen ollut todella hämmentynyt koska tunsin liikkeet jo näin alussa vaikka ensimmäistä odotan. Lääkärini taas ei ihmetellyt yhtään koska sanoi että vatsanpeitteet ovat niin ohuet.

( . ) väsynyt ja loppuunkulunut olo, joka asiasta itken joka rupeaa jo itseänikin rasittamaan. Epätoivon tuulahduksia tulee jatkuvasti kun ei löydä kaapista mitään päälle pantavaa. Olen alkanut myös hikoilla aivan hirveästi.. toivottavasti se jossain vaiheessa rupee helpottamaan :D

mukavaa alkuviikkoa kaikille!

Sussu+Timpu rv14+6

Vierailija
7/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin viikonloppuna kotona Oulussa, olipas ihana käydä siellä! 2 kk asuttu Vantaalla ja koti-ikävä alkaa pikku hiljaa vaivaan.. Siellä oli jo kunnon talvikin, eikä tällasta ärsyttää loskaa. Iltavuoroon pitäis töihin lähtä eikä vois vähempää kiinnostaa. Oonkin tässä miettiny kovasti, josko alottas äippäloman jo 50 pv ennen. Toisaalta, mitä mää sitten yksin tekisin.. Se lyhentää kuitenkin äippälomaa loppupäästä ja sit pitäs palata aikasemmin töihin. Ei vaan jaksas tota työtä. Hohhoijaa..

Et ole ainoa oireeton odottaja Moskuliini :) Mulla on kans ollu tosi hyvä olo koko ajan, mitä nyt alkaa älytön iltaväsy vaivaan, mutta laitan sen ennemmin iltapimeyden piikkiin. Mahaa nipistelee välillä ja on se hieman jo kasvanukin, siinä kaikki. Ostin siskolta äitiyshousut kotona käydessä, se ei tykännykään niistä. Ne on sellaset matalavyötäröiset, joten niitä voi pitää jo, vaikka ei mahaa niin ookaan vielä.

Meillä ei tarvinnu isäinpäivää viettää ollenkaan. Ensimmäistä kertaa isäinpäivänä jouduin muistamaan isää viemällä kynttilän haudalle. Mies ei ole ollut ikinä isänsä kanssa tekemisissä ja omia lapsia ei ole ennestään. Mutta seuraavana isäinpäivänä saamme viettää isäinpäivää oman perheen kesken! :)

Joo ei kai se auta ku lähtä koiran kans ulos ja sit töihin... Mukavaa viikkoa kaikille!

Unelm@ rv 15 (+0)

Vierailija
8/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isänpäivä meni kaikkea muuta kuin iloisissa tunnelmissa. Olin aamun töissä, iltapäivän koiratreenejä vetämässä ja illan/yön synnärillä. Illalla kuuden pintaan holahti kerralla kahvikupillinen rehellistä verta pöksyihin ja toinen mokoma pönttöön, ja siinä vessassa synnärille soittaessa sain kopitettua jotain kiinteätä, käsiin hajoamatonta - joskin tunnistamanto paperiin. Synnärille päästiin heti ja toivoin vain, että jos tämä on nyt keskenmeno niin menisi kerralla, ettei tarvitsisi kaapia. Ultrassa oli kuitenkin vielä sikiö. Lääkärin kommentti yllätti meidät täysin - " Tällä on kyllä vielä syke." Kuvaruudulla näkyi pieni selkäänsä meille kääntävä ihmisen alku, jolla kaikki vaikutti olevan niin kuin pitääkin. Istukka oli kuitenkin kohdun suun edessä, mikä voi olla syynä vuotoon.

Olin siis viimeyön seurannassa synnytyssalissa ja aamulla pääsin kotiin. Nyt olen sitten viikon saikulla ja 2 vkon päästä kontrolli. Vielä ei voi sanoa, mihin suuntaan raskaus tulee jatkumaan, mutta tällä hetkellä minulla tai vauvalla ei ole mitään hätää.

Pikku-tyyppi: mä olen kanssa miettinyt, onko edes teoriassa mahdollista tuntea liikkeitä!? Olen nimittäin tuntevinani ne aina silloin tällöin.

Emilia: sama vaiva: mammavaatteet ovat jo käytössä, kun tavalliset housut eivät mene jalkaa. Kolmas siis meillekin.

Koitan aktivoitua. Olen ollut vähän hiljainen työkiireiden takia...

Pirpaliina ja Manu rv 13+4

Vierailija
9/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olo on ihan hirveä, närästää ihan sairaasti vaikka en ole syönyt aamupalaksi kuin paahtoleipää. Inhottavaa! :( On välillä niin huonoolo, että tekis mieli mennä halaamaan vessanpönttöä...

Moskuliinille; mä olisin niin onnellinen jos mulla ei olisi mitään oksetuksia. No, rintojen arkuutta ei mullakaan tässä raskaudessa ole ollut, mutta niitä kutittaa, voi luoja kun kutittaakin. Tekis mieli raapia irti!!! Mutta onhan oma olo ollut toki varmempi raskauden suhteen, kun jonkun moista oiretta ollut. Joten nyt toivotan sulle kipeitä rintoja ja hieman etovaa oloakin :) Onnea perjantaiseen ultraan!! :)

Keijo.annikki; onnea huomiseen ultraan!

Pikku-tyypille liikkeistä; Mäkin olin tuntevani eilen pikkaisia töytäisyjä samoin kuin viimeviikollakin. No, eiköhän ne liikkeet ala pikkuhiljaa tuntumaan, ihanaa!! :)

Meille tulee vauva-lehti ja kaksplussan tilasin puhelinmyyjältä, tulee nyt ainakin puolivuotta, sit varmaan lopetan sen. Ja oon mielestäni irtisanonut jo vauva-lehdenkin, kun vuodesta toiseen samat asiat niissä pyörii... Ja aikaa ei ole niitä kauheesti lukee :(

Voimia haukun poisluovutukseen!! Varmasti kova paikka!

Emilialle tervetuloa joukkoon kirjavaan, kirjoittelemaan :) Ja onnea iloisista ultrakuulumisista!!

Isänpäivä viikonloppuna syötiin hyvin ukin,mummin,papan, esikoisen kummitädin ja serkkuni kanssa meidän luona. Sunnuntaina käytiin sitten isopappaa ja isovaaria onnittelemassa. Ilta meni Da Vinci-koodin parissa.

Hyvät voinnit kaikille toukomasuille!!

Onnipapunen, Käpy 14+6 & " iivari" 1v2kk

Vierailija
10/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pikkuinen kölli vielä masussa, toivottavasti kaikki menee jatkossakin hyvin ja saatte toukokuulla oman nyytin syliin! :)

Tuommoinen verentulo säikäyttää ihan varmasti *halaa*

OP

Vierailija
11/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tutustuminen nostaa varmasti suupielet hymyyn....

kannattaa esittäytyä!

ota nimeksesi 2. nimi tai nikkisi ja lähimmän naapurin sukunimi

asuinpaikaksesi kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla

iäksesi äidin ikä.

ammatiksesi isän ammatti

harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/joista et pidä?

lasten lukumääräksi se, montako lävistystä sinulla on.(kaikki korvakorut lasketaan).

hiustenväriksi tämän hetkinen paidan väri

silmienväriksi tämän hetkinen housujen väri

musiikkimauksi genre, jota et siedä

lempiartistiksi tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi.

sen jälkeen ei kun kirjoittamaan esittely itsestäsi :) meille muillekkin luettavaksi... jotta tulisimme tutuiksi.

Svara

Vierailija
12/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on Maria Laouni. Asun Toijalassa ja ikäni on 48 vuotta. Ammatiltani olen putkiasentaja.

Lempiharrastuksiani on hiihtäminen ja sauvakävely.

Minulla on viisi lasta. Hiukseni ovat musta-valkoset ja silmäni puna-mustat.

Lempimusiikkini on suomalainen humppa ja lempiartistini tuntematon lapsiartisti.

Mukava tutustustua! :)

13/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilialle tervetuloa! Ja onnea kaikille sydänäänet kuulleille ja ultrassa olleille...

Ei tunnu nyt oikein jaksavan tehdä mitään. Toisaalta tämä toistuu 6 vk:n välein, eli on isännän iltavuoro-viikko :) Kaiken kukkuraksi pikku-neiti sai silmä- ja korvatulehdukset nuhan seurauksena, joten saas nähdä kuinka käy tippojen laiton kun pitää yksistään laittaa, ja 6x päivässä... Huh! Ostin sitten vitamiinit itselle samalla, kun kerran apteekissa piti käydä.

Olo on muuten jo hyvä, mutta illalla on pöntön halaus lähellä, kun hampaita pesee... Ei kivaa. Nyt on taas se vaihe, kun ei tunne raskaana olevansakaan, paitsi iltaisin :) Sama oli edellisellä kerralla siihen asti, kun liikkeet tuntui.

Järkikin luistaa vähän hitaammin, kun hoksasin että on jo eka kolmannes mennyt :) Ei sytytä nyt, ei... Vai pistäiskö iän piikkiin? :P

Äippä rv 14+1

14/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs minä olen sitten...

Tuulikki Pohjonen ja asun Humppilassa. Olen 57-vuotias ja ammatiltani nosturinkuljettaja. Hiusten väri on sininen ja silmät ovat punaiset.

Lapsia ei ole. Harrastuksina on laskuvarjohyppy ja kalastus.

Musiikissa pidän heavystä ja lempiartistini on Towdah.

Vierailija
15/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja vaan OYSin sikiötutkimusklinkalta NT-ultrasta! Ollaan odotettu tätä kuin kuuta nousevaa...ei olla hiiskuttu raskaudesta sanallakaan kenellekään muille kuin isovanhemmille! Mutta kyllä tätä kannatti odottaa! Aivan mielettömän asiantuntevaa väkeä! Masuasukki oli todella vikkelä liikkeissään, vastasi kokoa ja riskiluvuksi tuli 1:2600 tai jotain vastaavaa...joka aivan mieletömmän hyvä just 40 täyttäneelle mimmille! Eli iloisesti odottelemme pikkukakkosta syntyväksi toukokuussa.

Aamulla kävin vielä lääkärineuvolassa ja sielläkin kaikki hyvin...painoa -200g, heh. Seuraavan kerran menen vasta käymään ensi vuonna!!! Rakenneultra 2.1.2007 ja sen jälkeen saa soittaa seuraavan neuvola-ajan! Onko muilla näin harvaa? Kai se jo uudelleensynnyttäjälle on!

Itellä olo on ollut vallan mainio...aina vaan tuntuu paranevan. TUnnen kohdun kasvun koko ajan, mutta muuten en tietäisi olevani raskaana. Se vähäinenkin etominen on kadonnut ja 9kk:n vauvan äiti nyt on muutenkin aina pikkuisen väsynyt! ;)

On vaan niin ONNELLINEN olo! Tulee nyt omaa napaa täydeltä laidalta, mutta kun ollaan niin varovasti suhtauduttu tähän raskauteen, että nyt kun se on virallista, se tuntuu ihan uskomattoman suloiselta! :D

Tsemppiä kaikille ja koittakaahan jaksaa, eipä tässä ole enää kuin n. puoli vuotta jäljellä! ;)

Mama2006 plus vaavi 12+5

Vierailija
16/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullu taas kirjoteltua, ei oo saanu vaan aikaseks. Käyn kyl useesti päiväs lukemassa, mut siihen se sit jää..=)

Pikku-tyyppi: Mä tunnen selällään monesti sellasia ehkä liikkeitä..=) Mut varmaksi en kyllä uskalla sanoa. Että selviä ne ei mulla ainakaa oo..

Unelm@: Minulla myös isä kuollut, siitä tosin jo aikaa. Mutta kyllä se aina isänpäivänä haikealta tuntuu. Varsinki nyt, kun jo tuo yksi lapsikin, niin ois ihana jos oma isä olisi elossa ja sitten yhdessä sitä isänpäivää vietettäs..

Pirpaliina: Kiva että kaikki kuitenkin on hyvin! Varmasti säikäytti aika paljon tuollainen!

Oma olo ihan ok, mitä nyt jotku hajut kuvottaa edelleen. Mutta okseta ei. Väsyttää myös täällä, ja hermo on välillä niin kireellä, että..

Ja tässä Onnipapusen hassuun kyselyyn vastauksia..=)

Olen Maarit Ojala. Asun Vantaalla ja olen 50-vuotias. Ammatiltani olen metsuri. Harrastan runonlausuntaa. Lapsia minulla on kaksi. Hiusteni väri on vihreä ja silmieni sininen. Kuuntelen raskasta heviä ja lempibändini on Him.

Terkuin: miitu78 rv 15+1

Vierailija
17/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Sylvia Avellan. Minä asun Turussa ja olen 71-vuotias. Olen töissä puolustusvoimissa ja harrastan benji-hyppyä ja spinningiä. Lapsia minulla on kolme. Minulla on punaiset hiukset ja harmaat silmät. Suomi rap on lempimusiikkiani ja lempiartistini on Elton John.

Pirpaliina: kylläpä varmaan säikäytti. Nyt otat vain ihan rauhallisesti siellä kotona etkä rehki yhtään. Olen iloinen että selvisit säikähdyksellä.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille

Vierailija
18/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut siis ilmeisesti Oulussa? Mä myös, ja mulla tulee tässä kahden kuukauden väli et käyn missään. Neuvolalääkäri oli joskus viime kuun puolis välis ja ultra on sitte joulukuun 14.päivä. Neuvola sit joskus ens vuonna.

Mä varasinki sitte ajan tuolta Meri-Toppilan äityisneuvolasta, mennään siine ultraan jo torstaina..=) Ei malttanu kahta kuukautta olla tässä ilman mitään..=)

Niin ja olen toista odotan..

miitu

Vierailija
19/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vastaan minäkin..

Hei, olen johanna markkanen, 43vuotias kirvesmies jyväskylästä. Minulla on tällä hetkellä 7 lasta.

Silmäni ovat mustat ja hiukseni valkeat..

Harrastan mielelläni curlingia.

Lempimusaani on rappi ja techno kuiten myös ooppera,jazz ym sellainen. Ja ehdoton suosikkini on RÖLLI =)

Ja sit toho neuvola juttuun,toista odotan ja mulla seuraava neuvola 28pvä, eli reilu kuukaus edellisestä. Rakenneultra 27.12.. Eli suht tiheesti ja tästähä ne vaa tihenee..

Vierailija
20/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Miitu, Oulussa ollaan. Olen suht uusi oululainen, mutta mukavalta paikalta on tuntunut. :)

Pittää ruveta soittaamaan veljelle, että hänestä tulee tuplaeno! ;) Ja miehen siskolle tietty kans ilmotetaan tänään... on se kivaa, kun voi julkisesti julistaa olevansa raskaana...jollakin lailla siitä tulee todempi olo! :)

Onko vielä muita, jotka eivät ole kertoneet kaikille?

Toukokuulle kovasti tässä tähtäillään...LA on 23.5....ja toivon, ettei ennen toukokuuta olisi pikkuisella kiirettä maailmaan. Esikoinen syntyi rv36+5..joten en oleta tämän pikkukakkosen kesäkuun puolelle menevän ;)

Semmosia...toivottavasti minusta ei nyt tule maan vaivaa, kun uskallan tunnustautua odottajaksi! ;D

Voikaa paksusti! Meikäläisellä vielä farkut menee jalkaan, enkä odota asian kovasti muutuvan miksikään ainakaan ennen joulua.

Hyvät illan jatkot kaikille!

Mama2006 rv12+5