Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukomammojen maanantai

13.11.2006 |

Huomenia!

Menen illaksi töihin, joten tulinpa avaamaan ketjua uuden viikon kunniaksi. Aamuisin ei kuvota ja vireystaso on muutenkin hyvä, mutta enpä viitsi kotosalla huhkia, että töissä sitten jaksaa.

Oksetuskuvotus on siis yhä kuvioissa, viimeksi eilen illalla piti käydä pöntön paikka tarkistamassa. Ja väsyttää ettei mitään rajaa. Alkaa kotona jo näkyä etten ole jaksanut siivoilla ja mies jostain syystä ei saa itseään liikkeelle ilman minua :( Lauantaina siivoilin keittiötä ja yökkäilin ja sitten olin aivan poikki. On se muutto pian edessä ja pitäs saada tämäkin asunto edes jonkunlaiseen kuntoon. Rankkaa on. Sitten vielä koulutehtävät painaa päälle, ei hitto.

Vaan ettei menis ihan valitukseksi niin edelleen korvissa soi ihanat sydänäänet viime viikolta ja huomenna pitäs ultrassa sitten nähdä, että minkälainen mönkijä siellä masussa on :)

Herkistely alkaa mennä naurettavuuksiin, kun itken jo melkein mainoksetkin :)

Oletteko muutes tilanneet mitään vauvalehtiä? Olen innokas lehtien lukija, mutta mietin josko niistä on iloa uudelleen synnyttäjälle.

AatuEetu 12+2

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on Maria Lehtinen ja asun Hämeenlinnassa. Olen 53-vuotias ja ammatiltani sähköasentaja. Harrastan postimerkkeilyä ja laskuvarjohyppyä. Minulla on kaksi lasta. Hiukseni ovat mustat ja silmäni vaaleanruskeat. lempimusiikkini on heavymetal ja pidän eniten Kauko Röyhkästä (mikä muuten on oikeastikin totta).

T: Kurpitsavatsa 15+2

Vierailija
22/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on Anneli Kuutti. Asun Vantaalla. Olen 46-vuotias pelien myyjä.

Harrastan mielelläni mm.pesäpalloa ja keilausta.

Lapsia minulla on jo 7! :) Hiukseni ovat vaaleanpunaiset, samoin silmieni väri. Mielimusiikkia on Hevi ja tekno. Lempiartistini on Anastacia.

Kiitos onnipapuselle hauskasta kyselystä. Eipä mene mikään tiedoista nappiin. ;)

Nyt on minullakin sitten se rv 12 raja rikki, ihanaa. Ja ultraa yhäedelleen odotellessa.. (rv 13+2) Tänään lensi ykä ekaa kertaa, monesti on meinannut. Mutta nyt vatsa kurnii niin kovasti, että pakko kipittää syömään. Alkaa muutenkin huono olo velloa tietokoneella istuessa. :/

Hyviä vointeja kaikille.. ja on muuten hurjaa miten joillakin on jo rv 15 raja rikki. :D

t:tiitiäinen, poika 1v10kk ja masuvauva 12+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittäydyn minäkin;)

Olen Johanna Saarela Jyväskylästä. 53vuotias ja ammatiltani rakennusmies. Harrastan pikajuoksua ja muita yleisurheilulajeja. lapsia 7 ja tuskin enää tällä iällä lisää tulee:)

Ruskeat hiukset ja harmaat silmät.Musamakuun kuuluu mm. tango ja räppi ja lempiartistini on scorpions =)

heh olipas hauska...toivottavasti muistin kaikki kohdat tohon;)

Turvotusta on täälkin ja varsinkin näin iltaisin:( nytkin on maha ku jalkapallo :D ihan niiku olisin jo pidemmälläkin tässä raskaudessa!

no ehkä tää taas aamulla on vähän pienempi.

Mammahousuihin oon kyllä mäkin nyt siirtynyt melkein kokonaan. ei vain enään pysty olemaan omilla farkuilla tai muillakaan housuilla paitsi just näillä koti kuminauha vyötäröisillä " lökäreillä" =) mut en jaksa enään ahistua kireät housut jalassa vaan ihan suosiosta laitan mammahousut päälle,jos johonki lähen. ja sit ulkoilessa toppapuku kova sana;) mahtuu housut vielä hyvin ja on vähän joustava vyötärö niissä:)

PIRPALIINALLE haleja!!!!Onneksi kuitenkin kaikki hyvin!!:)

Kaikille ULTRASSA käyneille ja SYDÄNÄÄNET kuulleille suuret onnittelut!!!!on tää vaan niin ihanaa kun pikkuhiljaa kaikki on saanut kurkata sinne masuun ja kuullut ne IHANAT äänet<3

Eipä tässä nyt ihmeempiä....taidan mennä nukkumaan,jos tuo tiskikone on sammunu. hyviä öitä kaikille ja turvallista masunkasvatusta!!!!!=)

toymama 13+3

Vierailija
24/25 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katriina Laiho asun Pasilassa, olen 54vuotta ja kirvesmies.

Harrastan laskuvarjohyppyä ja sukellusta.

Lapsia minulla on kaksi.

Hiukseni ovat vaaleanpunaiset ja silmäni harmaat.

Parasta musiikkia on country :)

Pidän Kari Tapiosta

Vierailija
25/25 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen Kata Nurmi, Asun Pasilassa ja olen iältäni 54 vuotias. Ammatiltaan olen yrittäjä.

Harrastan golffia ja jääkiekkoa. Minulla on 2 ihanaa lasta.

Hiustenväri on vihertävät ja siniset silmät. Teknoa tykkään kuunnella ja lemppariartisti on Paula Koivuniemi.

Kävin viime viikolla 1 ultrassa ja yllärinä tuli, että KAKSOSIA odotellaan. Nyt on ollut pasmat sekaisin sen jälkeen. Totuttelua asiaan etenkin. Masu on kasvanut ja vanhat huosut ei enää mene kuin kiristäen.

Nyt on alkanut ottamaan todella rauhallisesti, nimittäin mulla on tullut jo paljon harjoitussupistuksia, onko muilla???

N-77 rv 13+6 (A&B)