***KOTILOT*** vk 46
Kommentit (42)
Mä aatelin kanssa kirjotella vähän kuulumisia ja kun aloitin niin pienet sormet jo ehti välistä painaa enteriä,... kyllä noi muksut on joskus nopeita:).
Mutta jos toisella kerralla onnistuttais. :) Mä kävin tänään neuvolassa ja onneksi masussa oli kaikki hyvin. Paino ei ollu onneks noussu kun muutaman 1oo g ,johtuu varmaan tästä kurjasta närästys vaivasta. Onko teille muille tullu mitään mielitekoja? Mun tekisi koko ajan ihan hirveesti mieli sitä profeel-maitoa.Toi on mulle ihan outoa kun en muuten ole oikein maidon ystävä.Kai tuo maito maistuu senkin tähden kun auttaa tuohon närästykseen.
Mulla tuntuu tämä kolmas raskaus ihan erilaiselta kun kaks edellistä,joista on tullut tyttöjä.Mutta mene ja tiedä kumpi tämä nyt olisi. Mulle on kummankin tytön raskauden aikana sanottu että " poikamaha" sulla on ihan varmasti, mutta toisin on käyny kaks prinsessaa on tullu. Olis ihan mukavaa saada joukkoon pieni pojan vesselikin.
Mulla on parin viikon päästä rakenne ultra, ihan mukavaa taas nähdä tuota pikku asukkia. Edellisten raskauksien aikana ei oo ultrassa näkyny kumpi tulee ja epäilen ettei tääkään näytä jos on siskoihinsa tullu :) jännitys säilyy.
Mutta nyt tarvii lopetella ja alkaa pakata mummola-reissua varten.
Mukavaa viikonloppua kaikille :)
Onnea Tirppis78 plussasta ja tervetuloa tälle puolelle! :)
Pellavalle myös tervetuloa!
Onhan toi abortti-juttu aika keskustelua herättävä aihe. Mä vastustan kanssa turhaa aborttia, ilman MITÄÄN kunnollista syytä! Se ei ole ehkäisykeino!
Omaan oloon ei erikoisempia. Voimille ottaa välillä tuo esikoinen, kun joka asiasta pitää kiukutella ja kränätä. Taas tommonen vaihe menossa.. huoh! Täytyy mennä tästä itsekin kohta pienille tirsoille, kun tytötkin nukkuu. Jaksaa taas paimentaa niitä ;)
PP 9+5