Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 46 *~*

13.11.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]DreamOne[/b] Itse olen 29-vuotias, mies 26. Ensimmäinen, clomeilla avustettu raskaus päättyi keskenmenoon vuonna 2004 ja toinen raskaus kesällä 2006 todettiin tuulimunaksi. Raskautumisvaikeuksia ollut matkan varrella koko ajan ja raskaudet lisäksi päättyneet ikävästi.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]Moment[/b] Olen 29 v. reilu 1 vuotiaan ihanan taaperon äippä, mieheni on 30 v. Olemme yrittäneet pikkukakkosta lähes siitä asti, kuin esikko syntyi. Aktiivisemmin viime huhti-toukokuulta. Toiveena on ollut lapset pienellä ikäerolla. Vihdoin loppukesästä sitten tärppäsi ja iloitsimme raskaudesta jo täysillä, -tietenkin kerrottiin heti sukulaisille ja kaikille. Niinpä sit kävi, että 7+5 rvk:lla tuli spontaani keskenmeno, kyseessä ilmeisesti oli tuulimuna. Nyt olen hissukseen toipunut keskenmenosta ja kovasti olemme orientoituneet uuteen yritykseen.

[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]ÄIPPÄ_80[/b] minä 26v mies 28v, pojat 01 ja 04. Keskenmenot 02/06 ja 06/06. Molemmissa sikiö kuollut kohtuun. Ekassa viikolla 8 ja toisessa viikolla 5 tai 6.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas olis uusi viikko lähteny käyntiin. Mitenkäs porukoilla meni isänpäivä? Me käytiin mun vanhempien luona ja tulipa sitten herkuteltua täytekakkukahveilla. =)

Tänä aamuna heräsin ennen kellon soittoa siihen, että meinasin oksentaa. Siis aivan totaalisen huono olo, noin pahana ei ole koskaan ollukaan. Vaikka on huonoa oloa ollukin, niin en nyt sentään ole herännyt oksetukseen. Ainakin pääsi sitten äkkiä sängystä ylös, jollei muuta, ja pönttöä halailemaan. Sen jälkeen huono olo jatkui noin muuten ja tuli kiire takaisin sänkyyn.

Ja näinpä sitten viime yönä untakin vauvasta. ;) Ensin oli mukamas tilanne mikä nytkin ja sitten yhtäkkiä tunsin jonkinlaisen muksauksen ja kun katoin, niin pieni jalkapohja näkyi osittain vatsan läpi. Siinä unessa sitten huusin äkkiä miestä katsomaan. Sen jälkeen ei ollu kummallakaan enää epäilystäkään olisinko raskaana vai ei.

Juu, että tämmöstä täällä näin aamutuimaan. Mies lähti juuri töihin, joten siksi olen koneella jo tähän aikaan.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
2/81 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa uutta alkanutta viikkoa ja toivotaan että tämä viikko aloittais meille sellaisen " paremman aikakauden " !!

KAATRIIII usko nyt vaan että se on PLUSSAA, TESTAA HETI tuollainen

epävarmuus on kamalaa ( ainakin meille malttamattomille kanssasisarille !! )

Ei voi kun ihmetellä tota sun kylmähermoisuutta ton testaamisen kanssa mutta toisaalta kun itseäni mietin niin mitä malttamattomampi olen ollut testaamaan niin se on tiennyt negaa !!

Kaikissa 4.ssä plussassa mulla ei ole ollut sellaista paniikinomaista testaamisentarvetta kun on vaan ollut jotenkin niin vahva tunne että tää on nyt sitä !!

VEEÄMMÄ tottakai sä olet täällä jutskailemassa meidän kanssa ja ei se mitään merkkaa vaikka sua ei esittelylistalla olekkaan.

ME VAADITAAN SUA PYSYMÄÄN TÄÄLLÄ MEIDÄN KANSSA toki omien voimiesi ja jaksujen mukaan !!

HELKA76 mä kanssa kuohahdin eilen ihan totaalisesti lukiessani tota sen vaan sanon ketjua ja kommentoinkin sinne.

Noin ajattelee vain ihminen jolla ei ole omia lapsia tai joka on tullut kuin taikasauvan heilautuksesta raskaaksi ja kaikki on mennyt hyvin !!

Mutta niinkuin joku jo täällä sanoikin että Paskan määrä ihmiselossa on vakio niin olen ehdottomasti asiasta samaa mieltä ja olen sen ihan lähipiirissäni kokenutkin !!

Tuskin on yhtään ihmistä jolle elämä on niin ihanaa ja onnellista ettei koskaan paskaa niskaan saisi ??

Omaa(.) sen verran että kp 37 tyhjennyksestä laskien ja vatsaa ja selkää juilii niinkuin tätskä olis matkalla mutta mitään ei vielä näy..

Toivotaan että hanat pikaseen aukeais ja sitten kipitän aptekkiin clomien hakuun. Pitkällisen harkinnan tuloksena päätin aloittaa ne, so what vaikka tulisikin tuplat ?? tosin aikoinaan tasan 11-v sitten söin yhden clomikuurin josta tärppäsi ja tuli nyt 10-v neitokainen ja sitten ilman niitä clomeja tuli tuplat !!

Vauvankaipuu on niin valtava että otan ilomielin vaikka toiset tuplatkin ja olenhan mä noidenkin kanssa selvinnyt jos en niin täysjärkisenä?? niin kumminkin elämässä eteenpäin...

Harmi vaan että niistä clomeista ei saa kela-korvausta mutta ilomielin maksan sen lähemmäs 60 ekeä jos vain auttavat!!

Terolutit taidan jättää unholaan kun ei ne mitään mulla auttaneet vaikka just niillä käsittääkseni piti saada se vuoto tulemaan ??

Kohta lähden pääsykoehaastatteluun uuteen koulutukseen joten pitäkäähän peukkuja pystyssä että pääsen aloittamaan opiskelut tammikuussa !!

ja autokin pitää pe..le käydä katsastamassa yäk !!

Tälläisiin mietteisiin tällä erää...

Jaksuja ja Haleja kaikille !!

Isotikru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset luvastanne " notkua täällä" .

Katrin rautahermoisuutta on ihailtu ennenkin... Me muut emme malta pysyä housuissamme, mutta hän tyynesti odottaa. Ja kuule Katri, nyt vaadi takuu apteekista, että testi toimii. Mä en jaksa odottaa, jos taas on viallinen testi ja pitää odottaa jälleen uusi viikko niitä sun plussauutisia... Raskaanahan sä olet, oireesi tässä pitkin viikkoja on olleet sitä luokkaa!!

Isotikru: Kaksoset on mulla aina ollut salaisena haaveena, vaikkakin aina on ollut " helpottunut" olo, kun asukkeja onkin ollut vain yksi.

Vuoto on lähestulkoon lakannut ja soittelin sairaalaan. Pitää seurata tilannetta ja jos ke mennessä on loppunut kokonaan, niin pitää taas soittaa. (pitäisi siis kunnolla vuotaa vähintään kaksi viikkoa) Ja jos tulee jotain tulehdusoireita, niin heti yhteys päivystykseen. Kamalaa elää tässä epävarmuudessa, joutuuko kaavintaan vai ei. Kun haluaisi vaan itsensä nopeasti kuntoon, jotta voidaan sit miehen kanssa päättää vieläkö kerta yritetään. Minä olisin valmis, mutta kun kaksihan siihen tarvitaan.

Vierailija
4/81 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kannustuksesta, mutta...

Kun jaksaiskin uskoa näitä oireita... saatikka että kaikki menis hyvin. Keskenmenot kun pyörii tässä mielessä.

Tein tossa jokin aika sitten havainnon, mikä ei ainakaan asiaa auttanu yhtään... meinaan kun olen istunukin, niin sitä alavatsan turvotusta en ole niin enää huomannu. Kokeilin sitten käsinkin ja onhan se pienentyny... vähän on havaittavissa, mutta ei niin selkeästi kuten vielä eilen oli. Toivottavasti vain ei tiedä huonoa... mun tuurilla tietysti kun teen seuraavan kerran testin, niin näyttää negaa ja kaikki on taas ohi. =´( Eilen olin vielä niin hyvillä mielin ja aamullakin, kun ajattelin tuon oksetuksen tietävän hyvää. Nyt en taas tiedä mitä enää ajattelis...

Vierailija
5/81 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumisia. Tänään on minulla ollut jatkuvasti kauhea pissahätä ja epäilin jo päivällä että virtsis on iskenyt jumankekka moneen vuoteen. Mietin jo että päivystykseen tästä lähden kohtapuoliin, mutta ajattelin testailla varmuuden vuoksi tuon raskauden mahdollisuuden pois jos vaikka lääkkeet saa. Mitä ihmettä ja kummastusta, plussahan sieltä pärähti ruutuun parissa minuutissa! Eikä ole mikään haamujen haamu, vaan melko selkeä viiva. Kiertopäivät on nyt 26/28, eli kyllähän tämä paikkansa saattaa pitää. Nyt vaan jalat maassa ja rauhallisesti pitää ottaa, niin paljon vastoinkäymisiä ollut matkassa. Iiik :)

Silmät ymmyrkäisenä ihmettelevä DreamOne

Vierailija
6/81 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän sitten repäsit oikein kunnolla, kun sen plussan sait. =) Mahottomasti onnea ja paljon vauvaliimaa sekä tarrasukkia pikkuiselle!

Toivottavasti nyt mullakin se plussa tulisi, niin mentäisiin suunnilleen samoissa. ;)

Oireita vain on nyt vähemmän, niin alkaa hirvittämään mitä tästä vielä tulee. Kuvotusta on edelleen ja rinnat ovat suurentuneet, mutta siinä suunnilleen tällä hetkellä olevat oireet. Alavatsaa vähän polttelee, mutta ikävä kyllä... menkkamaisesti. Saa nähdä tuleeko tästäkään sitten mitään ja ehtiikö menkat alkaa ennen seuraavaa testiä.

Hieman apein mielin jatkan miehen kotiutumista töistä...

Vierailija
7/81 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vauvaliiman ja tarrasukkien toivotuksista, toivotaan parasta :)

Toivotaan että sinäkin plussailet piakkoin, nuo oireet kyllä on niin selkeitä. Itsellänikin oli tänään hieman menkkamaista jomotusta ja ajattelin että sieltä se täti tulee kohtapuoliin. Mutta kyllä niitä jomotuksia saattaa tulla toisessakin tapauksessa, pidetään peukkuja! Olisi niin mukavaa mennä samassa vaiheessa :)

Tsemppihalitus!

Vierailija
8/81 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dreamone: paljon paljon onnea plussasta!! Haleja myös perään =)

Katri: sähän taidat raskaana olla ! =)) Voin kun vielä testaamaan pääsisit, niin itsekkin uskoisit =)) *onnihalaus*

Ahdistaa ja ahdistaa.... henkinen " kiire" koko ajan, ei pysty taaskaan rentoutumaan. En tiedä, pitäisköhän mennä jonkun juttusille, kun niin ahdistaa...? Enkä osaa eritellä, että mikä, vaan lähinnä kaikki. Kökkö olo joka tapauksessa.

kATSOTAAN JOS ILLALLA HELPOTTAIS OLO, TULEN SITTEN UUDELLEEN JUTTUSILLE...

oho, capsi moka enkä jaksa korjata, sori.

Olette ihania, Sofia

Vierailija
9/81 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin aamulla jo toivoin taitaa alkaa paremmin tämä viikko kun edellliset !!

Ihania uutisia täällä ja loppuviikolla saadaankin varmasti lisää kun Katrin plussa-uutiset pärähtää plakkariin !! ja olikos joku muukin piinailemassa sorry hatarapää ei nyt muista !!

Veeämmälle tuosta vuodosta, että kummallisia ohjeita sulle on annettu tuosta jälkivuodosta. Mulle ei Jorvista annettu mitään muuta ohjetta kun että se on tärkeää että alkaa lääkkeiden ottamisen jälkeen vuotaman mutta kestosta ei puhuttu mitään.

Sain vielä potilasohjeen jossa lukee seuraava teksti :Jälkivuodon kesto on yksilöllistä,muutamasta päivästä muutamaan viikkoon.

Itselläni vuotoa kesti maanantaista seuraavan viikon keskiviikkoon eli n. 1,5 vkoa ja kyllä siinä oli ihan tarpeeks ja kohtukin oli tyhjentynyt hyvin koska hcg laski normaaliksi.

Käytiin katsastamassa auto ja yes läpi meni ilman huomautuksia joten siltä osin asia pois päiväjärjestyksessä seuraavan vuoden.

Valintahaastattelussa kävin myös ja koulutukseen on yli 80 hakijaa mutta vain 20 pääsee joten aikamoinen lottovoitto on jos pääsen.

Itseäni piristin ostamalla uuden talvitakin.

Kuopukset menivät nukkumaan ja taidan kömpiä suihkun kautta itsekkin että jaksan huomenna reippaana mennä töihin.

koipi on vielä arka mutta jos en porraskävelyä ala harrastamaan niin pärjään.

Pitää soittaa huomenna tervariin ja pyytää lähete labraan, alaselkää jomottaa ja pissalla saa laukata ihan koko ajan. Söin sen keskenmenon jälkeen kuuriin kun oli pissatulehdus ja nyt pelottaa että se on tullut takas vaikkakin kontrollinäyte oli puhdas.

Raskaanankaan kun en ole kun hcg oli normaali viime keskiviikkona tosin en tiedä kuinka nopeasti tuo hcg-arvo alkaa raskaudessa nousemaan??

Nyt suihkuun ja unten maille !

Kauniita unia !

Isotikru

Vierailija
10/81 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussasta, ihana juttu! Lähetän enkeleitä pienoisen matkaan ja äidille kans. Teille on nyt siis tulossa pieni heinähippunen, kuten meille 2005. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Katri: usko pois, kyllä susta saadaan odottajakaveri DreamOnelle. Tsemppiä kärvistelyyn!

Minäkin ihmettelen vm69 saamia ohjeita jälkivuodosta. Minäkin ymmärsin että vuoto kestää hyvin yksilöllisesti, mutta hyvähän se on käydä tarkistuttamassa ettei mitään jää kohtuun. Kohtutulehdus tai muut komplikaatiot tästä vielä puuttuisivat. Toivottavasti kaikki on ok.

Isotikru: pidän kovasti peukkuja että pääsisit sinne opiskelemaan.

Sofia: suosittelen kyllä jutskailuavun hakemista. Tiedän tuo tunteen kun ei millään oikein pysty rentoutumaan tai keskittymään mihinkään. Itse käyn aika ajoin psykologisella vyöhyketerapeutille. Siellä hoidetaan psyykkistä ja fyysistä puolta ja on mielestäni aivan ihanaa, suosittelen.

Tänään ei tullut soitttoa lääkäriltä, eli ilmeisesti tämä viimeisin km on nyt sitten vihdoinkin tässä. Uutta yritystä kohti. Kunhan nuo menkat nyt sieltä tulisivat.

Haleja ja illan jatkoja teille kaikille haahuille, minä lähden katsomaan elokuvaa. Jos vaikka saisi ajatukset pois kaikista mieltä askarruttavista asiosta.

Vierailija
11/81 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenu vielä tätä pinoa, tulin vaan itseeni tyytyväisenä ilmottamaan että vihdoin uskalsin laittaa mielipiteeni tommoseen " miten saadaan tyttöjä/poikia" -alotukseen :) Oon niiiin pitkään kihissyt noitten kysymysten kanssa ja joskus täälläkin tuota tunnetta purkanut, kun en ole viitsinyt mennä mielipidettäni sanomaan. Kaks vastausta tuli jo siihen mun kommenttiin, mutta edelleen pidän tiukasti pääni :)

T: nimim. haluan vauvan, en poikaa tai tyttöä

Vierailija
12/81 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa kierron puoliväli lähestyä (toivottavasti) ja olen nyt ovistestailun aloittanut. Näköjään ainakin teen ne testit oikein koska on tullut selkeä kontrolliviiva ja haalea toinen viiva. Mutkia matkaan vaan aiheuttaa meidän perheen jatkuva sairastelu. Yritä nyt siinä sitten raskautta laitella alulle kun poika oksentaa/ripuloi ja mies kärsii kovista (ilmeisesti) sappikivikohtauksista. Ei ole petipuuhat ihan ekana mielessä. Meidän taloudessa on viimeiset 2 kk ollut koko ajan joku sairaana ja minulla alkaa hermo mennä!!!

Vierailija
13/81 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan tännekin mitä kuuluu. Plussiakin on näköjään tullut ja lisää tiedossa (?)! *Katrille bdbdbd*

Mä viettelen parhaillaan saikkua ja elän hieman varpaillani. Sunnuntaina lorahti rehellistä verta kerralla kahvikupillisen verran pöksyihin ja varmaan ainakin toinen mokoma pönttöön sellaisen kiinteän kökön saattelemana. Synnärillä vietin maanantain vastaisen yön ja sinä aikana vuoto onneksi lakkasi. Ultrassa oli vielä ihan elävä sikiö, joten tässä nyt vain yritän elää lähes hengittämättä. Siitä siis johtuu tämä netissä roikkuminen, kun ei täällä tosiaankaan uskalla tehdä muuta kuin pyykkiä pestä (ja senkin hoitaa pyykkikone). Koko tarinan voi lukea tuolta existä odotus puolelta, jos kiinnostaa... En enää jaksa alkaa vatvomaan niitä tapahtumia, kun itku on nyt tosi herkässä.

No joo, kyllä mä eilen kävin gigantissa hommaamassa uuden puhelimen, kun entinen ei vaan kertakaikkiaan enää lähtenyt latautumaan. Senkin reissun kyllä tein todella nopeasti.

Tsemppiä muillekin tänne ja jaksamista vauvaprojekteihin! Olette olleet mielessä, vaikka en täällä enää ole aktiivisesti kirjotellutkaan.

Pirpaliina ja Manu rv 13+5

Vierailija
14/81 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA DreamOne!! Sun siementenkeruu reissu tuotti toivotun tuloksen!! Oikein paljon suojelusta ja varjelua matkalle. Ihania uutisia.

apuh ja isotikru: Kiitos kun kerroitte teidän saamianne ohjeita vuodosta. Tuli parempi mieli. Minulle tosiaan sanottiin, että vuotoa pitää tulla kaksi viikkoa, runsaampaa kuin kuukautisvuoto. Muutoin se tarkoittaa, että kohtu ei tyhjene kunnolla. Tänään laitoin vaan pikkuhousunsuojan, koska vuotoa ei ole enää ollenkaan. En tiedä nyt soittelenko sairaalaan vai jätänkö heidän ohjeensa noudattamatta... Mieskin sanoi, että kai se nyt riippuu tapuksesta miten vuotaa. Jotenkin vaan se sairaalaan meno tuntuu niin ahdistavalta.

Sofialle jaksamista. Hae apua, jos siltä tuntuu. Ulkopuolinen puhekumppani saattaa tuoda paljonkin helpotusta oloosi.

Nyt unohtui mitä muuta piti kommentoida, kun työkaveri kävi tossa turisemassa ja tuli hetken tauko.

Katrin testausta odotellen,

vm69

Vierailija
15/81 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialle jaksuja. Ehkä voisi olla tosiaan hyvä keskustella jonkun kanssa, jos siltä itsestäsikin tuntuu.

Pirpaliina: Luinkin kirjoituksesi tuolta exien puolelta. Kyllä ensi alkuun kuulosti hurjalta, mutta pääasia että kaikki on kuitenkin kunnossa ja pikkuinen siellä masussa on elossa. Tsemppiä!

vm69: Ylihuomenna pääsen ostamaan sen testin. Pitää nyt katella testaanko vielä sinä päivänä vaiko sitten pe-aamuna. Riippuu vähän siitäkin jaksanko pidättää tarpeeksi pitkään. Kiva kun käyt meitä edelleen moikkaamassa. =) Jaksuhaleja!

ON: Joskus eilen illalla loppui sitten ne menkkakivutkin, eikä niitä tänäänkään ole vielä ollut. Nyt tänä aamuna tuntuu taas vähän selvemmin tuo alavatsan turvotuskin. Ihmeellisesti kyllä sekin muuttuu... Tänään en oksentanut, mutta kuvotusta on. Argh, tätä piinailua...

Talvista päivänjatkoa kaikille!

Vierailija
16/81 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi tuossa äsken sanomatta, että nyt on alkanut jostain syystä alaselkäkin vähän vaivata. Olikohan se nyt eilen vai toissapäivänä kun alkoi...

Jee... ja nyt närästää... =(

Vierailija
17/81 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dreamone: Hitsi sunhan pikavisiitti reissus tuotti ns. kerta laakista tulosta!! Kannatti lähteä köryyttelemään siemenien hakuun. Hitsin paljon onnea ja paaaaaljooooon tarrasukkia kyytiläiselle.

Apuh: Tsemppiä seuraavaan koitokseen. =)

Isotikru:Voitko tulla katsastaan mun auton kans?? Mulla alkaa kans tuo aika vähä niin kuin loppua ja olis pakko raahatua sinne konttorille, missä mun tuurilla mulle sattuu taas se yks ja ainoo nihilisti mikä löytää virheitä aivan uusista autoistakin ja sille ei kelpaa mikään..

Sofia: Komppaan muita ja kannatan jutteluavun hakua! Voi tuntua nyt jotenkin vähäpätöiseltä, mutta jos tän siippaa vaan tyyliin kyllä se siitä ohi menee, niin sehän on saletti, et siitä koituu myöhemmin ongelmia. Ja se joskushan voi olla vuosienkin päästä.

Reilusti vaan apua hakemaan, ja ehkä kannattais jäädä hetkeksi vielä töistäkin pois?

Pumspu: Ah ihanaa¿. Joku muukin kerjää aina välillä verta nenästään enkä mä oo ainoo! *Nimimerkillä, mä kommentoin Sen vaan sanon-ketjua* Uskaltaiskohan käydä kattomassa tuota ketjua ilman et pillastun taas ja alan paasaamaan¿.

77mm: Testaatko muuten kerran vai kaksi päivässä? Itselläni on sellanen tilanne, et jos testaisin vain kerran päivässä ovis pääsis livahtaan ohi huomaamatta!! Vaikkakin sanotaan, et ekasta aamupissasta ei kannata tehdä ovitestiä, koska voi olla että se näyttää väärän tuloksen, niin mä teen aamulla ekasta pissasta ja illla vikasta pissasta. Ja mulla ovitestit näyttää ihan oikein. Mut sekin voi johtua siitä, et yleensä oviksen aikoihin mulla on jonkinasteisia nukkumisongelmia ja yöunet jäävät useasti n.5h per yö¿.( Eli ehkä se erittynyt hormooni ei kerkeä laimeta pissasta pois tai jotenkin.)

Pirpaliina: Mitäääääääh? Nyt ei mitään verta kehiin ollenkaan! No onneks sentään kyytiläisellä on kaikki hyvin¿menenkin vielä pikaiseen lukaisemaan sen jutun tuolta toiselta puolelta. Onnea matkaan!

Veeämmä se vaan töitä paiskii jo, höpsö kotia siitä ja heti¿ *pakottaa* Onpas sullekkin annettu jonkun verran epämääräisiä ohjeita? Vaikkakin mulle tehtiin sillon kaavinta, niin aattelin sen vuodon määrän olevan niin, et heti kun muuttuu niukemmaksi niin minähän menen ja soitan sinne takas ja alan valittaan, että ei tää kyllä nyt mee niin kuin pitäis.

Mites muuten elämä jatkaa kulkuaan?

Meilläkin on tänään vuosipäivä¿ Vauvahaavetta äijän kaa se virallinen vuosi täynnä. On vähä luovuttaja fiilikset ilmassa, siis luovuttajan fiilikset saada vauva luomusti, ilman apuja, mut niinpä ei nyt sit taida käydä. Onhan tässä ihmeteoille aikaa vielä 2 kiertoo mut huonolta näyttää.

Ommoo Nappista: Omituista ja vielä kerran omituista. Vasen munis vihloo ja särkee vaikka on menossa vasta kp ööö¿8? ja vuoto loppunu jo ajat sitten. Rinnat tuntuu harvinaisen pullukoilta, naama kukkii ja väsyttää. Tää ei sit voi enää merkata muuta kun sitä, et kroppaa päättää käyttää tilaisuutta hyväkseen ja seota sit kunnolla ennen lääkärivisiittiä, joka siis ens vuonna. No onpahan sit niilläkin töitä¿.

Vähä vaan käy rasittavaks tää ¿pelleily¿, mistä joka kerta tulee mieleen, et no jospa sittenkin oisin raskaana¿ Ja paskat sanon mä, kun ei oo raskaana niin ei oo raskaana, vois tuo elimistökin vaan rauhoittua ja olla normaali tilassakin joskus.

Mut eiköhän tää taas riitä tälle kertaa.

Pssst....Katri... Pyh, ilkimysten ilkimys, kun hullut joutuu oottaan täällä pää sekoamis pisteessä sun testailujes kaa.. Hah toivottavasti saat oikein kiusallakin kunnon vahvan plussan siihen testiin. ;)

Vierailija
18/81 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga: Ja höpöhöpö. =D Köyhän ei oo varaa valita... ;) Ja johan tässä ylihuomenna haen sen testin.... äkkiä se aika menee.

" veeämmä" : Tuuppas auttaa mua joulutorttujen ja omenaviinereiden kanssa, kun mulle ei tullukaan vieraita vaikka piti. ;) Viinerit on tänään paistettuja...

ON: Kärvistelyä tänäänkin, mutta nyt närästyksen kourissa. Ei menkkoja eikä menkkaoireitakaan. Muuten tilanne ennallaan.

Vierailija
19/81 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä koin saman kuin pirpaliina kolmatta odottaessani. Eka vuoto oli juuri viikolla 13 ja toinen hurja vuoto oli viikolla 18. Lopulta kun saimme terveen tytön, synnytyksessä paljastui että istukan reuna oli vuotanut. Istukan reunassa oli kaksi ihan selvää arpea :o/

Stemppiä kyllä kaikki voi vielä hyvin päättyä!

Verenvuoto varsinkin runsas säikäyttää kyllä ihan sekaisin. Minäkin elin käytännössä melkein hengittämättä pari viikkoa aina vuotojen jälkeen. Nyt jännitän josko plussaan tällä viikolla. Oireita on mutta onko ne pään sisällä vai todellisia tiiä siitä :o)

Vierailija
20/81 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei ja hellät tunteet kaikille haahuilijoille!

Kiitoksia kovasti teille kaikille ihkuille onnitteluista, ihanaa kun elätte niin mukana jännityksessäni. Aika ihmeissään tässä on aika eilisestä plussauksesta mennyt, vaikka tosin aika jalat maan pinnalla. Nyt olen ottanut asenteen, että kaikki on mahdollista ja vaikkapa tätikin voi vielä yllättää. Valkovuodon eritystä on runsaasti ja välillä kuvottaa ihan tajuttomasti. Oksentanut en ole vielä, niin paha olo ei ole ollut. Mutta kuvotus tulee yleensä vasta kun on syönyt, olisikohan liian suurella ruokamäärällä osuutta asiaan. Mutta enisveis, päivä kerrallaan ja katsotaan mitä tuleman pitää. Saas nähdä tuleeko meille heinähippunen! :)

Katri: Tule vaan perässä!! Plussasäteitä täältä kovasti!

Sofia: Voimahali täältä! Olet ajatuksissani.

apuh: Ihanaa kun sinulla nyt on ikävät ajat ohitse ja pääset aloittamaan puhtaalta pöydältä! Nyt tädin odotukseen vain :)

pumpsu: Minä ainakin tuen sinua tuossa tyttö/poika-keskustelussa. Kirjoitit juuri ne asiat joita itsekin mietin aina nuo tuollaiset aloitukset lukiessani. Ihmiset tuntuvat vaan niin itsekkäiltä, kun kyselevät tuollaisia kikkoja. Tekisi mieli ravistella ja sanoa " hei haloo!" Minäkin haluan VAUVAN, en tyttöä tai poikaa.

77mm: Ikävä kuulla teidän perheen sairasteluista. Ymmärrän kyllä ettei hirveästi näihin asioihin ole aikaa ja energiaa. Kuulostaa kyllä että ovistestit toimivat, toivottavasti bongailet pian sen tummanpunaisen viivan!

Pirpaliina: Voimia ja tsemppiä kovasti teillepäin! Nyt pidetään se vaavi matkassa hinnalla millä hyvänsä, se on vissi!

Helga: Mikäli siltä tuntuu, niin lääkärille ja tutkimuksiin vaan! Ei ne vauvat sen huonompia ole, vaikka avustettuna olisivatkin alkunsa saaneet. Itselläni on nyt toista kertaa clomit käytössä ja ekalla kerralla plussasin muistaakseni kolmannesta kierrosta ja nyt plussasin ensimmäisestä. Toivotaan että tämä säilyy loppuun asti. Kaikkea apua on olemassa, kannattaa hyödyntää se ennemmin kuin menettää mielenterveytensä näissä asioissa. Tsemppiä!

Minä vielä hetken aikaa täällä lymyilen, vielä en tohdi siirtyä exiin. Niin tuore juttu vasta on. Lupaan, etten hölötä koko ajan näitä juttuja. Tiedän että se saattaa tuntua ikävältä teistä muista. Elän kovasti hengessä mukana ja tietenkin koko ajan pelkään pahinta. Kohta voisi tilailla alkuraskauden ultraa, niin varmistaisi että tuolla mitään edes on. Eikös sen kuudennella viikolla jo näe? Viimeisimmässä keskenmenossa päätin, että jos vielä raskaudun, menen alkuraskauden ultraan. Nyt on päätös sitten lunastettava.

Mukavaa illanjatkoa teille kaikille kultseille toivottelee DreamOne