Voisiko joku ylipainoinen vastata? (Viittaan tuohon pitävätkö miehet ylipainoisia naisia viehättävinä-ketjuun)
Miksi tuhannet naiset tässä maassa tuskailevat kilojensa ja kanssa ja laittavat omaisuuden laihdutusvalmisteisiin ym.? Miksi Painonvartijat ja kuntosalien rasvanpolttotunnit pursuilevat asiakkaita? Miksi lehdet ovat täynnä laihdutusartikkeleita ja laihdutusoppaita tulee kirjakauppohin kuin sieniä sateella??? Jos ylipainoiset naiset TODELLA ovat niin HELVETIN tyytyväisiä itseensä ja onnellisia miestensä kanssa, jotka mukamas RAKASTAVAT heidän kilojaan, niin MIKSI HELVETISSÄ laihdutusbisnes voi hyvin ja kukoistaa tänä päivänä paremmin kuin koskaan? Voisikohan joku tähän ketjuun vastanneista kertoa?
Kommentit (22)
Kiloistani haluan eroon terveydellisistä ja kosmeettisistä syistä. En laihduta sen tähden, että saisin enemmän miehiltä huomiota.
Olen aikuinen nainen, jolla on elämä. Elämä ei pyöri miesten miellyttämisen ympärillä.
Siksi kun minulla on kipeä selkä ja lääkäri uhkasi välilevyleikkauksella. Kiloja on 15 liikaa. Työmatkapyöräily sujuu kyllä hyvin kesällä mutta talvella on konstit vähissä, kun kävely sattuu ja uimahallille en pääse. Pelottaa että leikkauksessa menisi jotain pieleen ja halvaantuisin pyörätuoliin. Siksi menin Painonvartijoihin.
Muista naisista en tiedä, mutta paljon olen kuullut että kilot sinällään ei vaivaa mutta terveysasiat pelottaa.