Kysymys seksistä
Kuinka usein sekstaatte? Kysyn, koska haluaisin tietää onko seksillä ja parisuhteen & sinun omalla hyvinvoinnillasi mitään tekemistä keskenään... Ja siksi tietenkin kysyn että asia on ongelma. Vähän seksiä ja huono liitto.
Kommentit (6)
Suhteen alussa hirveesti seksiä ja siitä se sitten hiljalleen väheni ja lapsen syntymän jälkeen " kuoli sukupuuttoon" =( Mutta siitä se on taas hiljalleen elpynyt. 7 vuotta oltu yhdessä ja rakastetaan ihan hirmuisesti toisiamme ja kaikki on paremmin kuin hyvin! :-) Seksi ei ole meidän suhteen mittari.
Näin on ollut jo tosi kauan. Mies haluaisi enemmänkin, mutta mulle riittää tämä oikein hyvin! Ja hänkin tyytyy tilanteeseen mukisematta
Yhdessä olemme olleet pian 11 vuotta ja seksi on vain parantunut vuosien myötä. Muutenkin suhteemme toimii tosi hyvin, ristiriitojakin toki on, mutta nehän kuuluu asiaan.
Mielestäni liian vähän. Usein olen huonolla tuulella sen takia, etteivät seksihalumme miehen kanssa kohtaa. Aloitteen tekijä seksiin olen 100 % minä. Parisuhteessamme muutenkin paljon ongelmia.
seksiä harrastetaan n.3 kertaa viikossa,
mies haluaisi kyllä useamminkin...
mutta siis huonoinakin aikoina seksin määrä suurinpiirtein sama,
seksi usein laukaisee pikku riidat ym...
Viimeisten vuosien aikana (lasten teon jälkeen) on vakiintunut noin viiden päivän rytmi. Nyt ihan vuoden aikana tuntuu, että väli on venynyt viikkoonkin. Mutta olemme olleet vuorotellen ihan koko syksyn enempi-vähempi kipeinä. Jatkuva väsymys päällä. Lisäksi miehellä pukkaa neljänkympin kriisi päälle ja hänen päänsä on täynnä muita ajatuksia.
Totta kai jatkaisin liittoa, vaikka tahti olisi harvempikin. Meillä on harvinaisen hyvä ja tasapainoinen suhde. Olemme toistemme parhaimpia kavereita ja me molemmat kannamme vastuun suhteesta. Tämän enempää ei suhteelta voi odottaa.
Suhde pitää arvioida kokonaisuuteena, ei yksittäisten tekijöiden summana.
Joskus menee paremmin, joskus huonommin.
Seksiä on usein meni sitten hyvin tai huonosti.