Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen äidin luona ryypätään jouluaattoiltana, enkä haluaisi sinne lähteä

Vierailija
22.12.2022 |

Koska olisin kuski. 50 km pitäisi edes takaisin ajaa, enkä ole edes paljoa ajanut autolla viimeaikoina. Miehen äiti asuu kaiken lisäksi huonokuntoisen tien varrella. Yöksi en todellakaan sinne ole jäämässä, haluan viettää joulupäivän omassa kotonani, kerran olen joulun laittanutkin. Mies ei voi missään nimessä olla aattona juomatta ja pakko on kuulemma äitinsä luokse hänellä mennä. Pitäisikö alkaa itsellä jo huomenna viiniä lipittää ja todeta, että saa hommata eri kuskin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 ja jätä jo porvoilut tältä vuodelta!

Vierailija
2/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai yksinkö meinasit jättää mummelin jouluna. Sydämetön ihminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 25km suuntaansa niin jos taksilla? Saisit sinäkin juoda sitten.

Vierailija
4/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä äiti siskot veljet, mummokin persseet olallaan, on kotimökki mulla tuolla...lalalalallalalla

Vierailija
5/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko itse keksit tämän niin tosi typerän aloituksen😠

Vierailija
6/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti ikipäivänä viettäisi jouluani tuollaisessa seurassa/paikassa.

Mun jouluun kuuluu esim. keskiyön messu Vatikaanista ja rauhoittuminen käsityön + suklaan parissa.

Ei tulisi ikipäivänä mieleenkään mitään rymyjouluja ruveta viettämään tuon sijaan.

Vierailija
7/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole uskottava

Vierailija
8/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus ei ollut edes hauska.

Keksihän vähän parempaa....

Vierailija
9/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suojakänni heti aamusta. Problem solved!

Vierailija
10/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun jouluun kuuluu esim. keskiyön messu Vatikaanista ja rauhoittuminen käsityön + suklaan parissa.

Ei tulisi ikipäivänä mieleenkään mitään rymyjouluja ruveta viettämään tuon sijaan.

Oletko lapsi? Jouluun kuuluu erottamattomasti kunnon naukku poikineen. Mutta järsi ihmeessä suklaatas kun meikämanne ottaa onttoon jalkaan!

Vierailija
11/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lähtisin, koska otan vain lasillisen viiniä jouluaterialla. Kuten miehenikin ja oikeastaan koko suku. Siis lasillinen viiniä jouluaterialla.

Vierailija
12/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vähitellen valittaa, että on maha kipeä, huono olo. Huomenna meet iltapäivällä vessaan kakomaan vähäksi aikaa - Ai hitsit, mulla on jo mahatauti! Lähetät miehen sinne anoppilaan jo huomenna ( ettei vaan tartu!!!) Ja nautit kotojoulusta 🥰

Vierailija
13/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lapsi? Jouluun kuuluu erottamattomasti kunnon naukku poikineen. Mutta järsi ihmeessä suklaatas kun meikämanne ottaa onttoon jalkaan!

En ole juonut jouluistani 45:een lainkaan.

Vierailija
14/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki juovat? Älä mene äidin luokse ja älä juo viiniä. Etsi kumppani joka ei vedä alkoholia tuohon tapaan tai etsi selvää seuraa, sinkkunakin ok. Miksi hänen äiti sallii miehen juomisen kotonaan?!

Vierailija
15/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala vähitellen valittaa, että on maha kipeä, huono olo. Huomenna meet iltapäivällä vessaan kakomaan vähäksi aikaa - Ai hitsit, mulla on jo mahatauti! Lähetät miehen sinne anoppilaan jo huomenna ( ettei vaan tartu!!!) Ja nautit kotojoulusta 🥰

Mutta sitten voi olla joutuu nauttimaan kodin rauhassa yksinään vuoteen 2023 jos mies ei selviä ajamaan autoa itse kotiin. Milläs ap sitten käy kaupassa?

Vierailija
16/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mies mennä jonkun sisaruksen/sukulaisen kyydissä äitinsä luokse? Eihän sinun ole sinne pakko mennä jos et halua.

Vierailija
17/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein selväksi jo lapsena, jos en halunnut jotain tehdä. Toki silloin oli pakko taipua, mutta teini-iässä vanhemmat alkoivat jo tajuta ja kunnioittaa mielipidettäni.

Aikuisena saakin ihan itse päättää minne menee vai meneekö ollenkaan. :)

Eli mikä on ongelma?

Vierailija
18/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita huominen jo tänään. Pidä itsesi kunnon jurrissa joulupäivään ja sitten aloitat krapulaisten riitelyn.

Vierailija
19/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähdet mukaan alkonarkkien aineiden käyttö juhliin. Täytyyhän heillä olla yleisöä sekoilulleen.

Vierailija
20/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ilman viina on teeskentelyä vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi