Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia miehen exän kanssa?

Vierailija
22.12.2022 |

Vuosikausia piinasi ja haukkui selän takana, niin minua kuin miestä. Oli tyytymätön kaikkeen. Nyt yhtäkkiä, lapsen ollessa esiteini, oli syksyllä hyvin hankala ja nyt lähettelee joulusuklaita ja kortteja sekä ehdottelee yhteistä joulun viettoa. Ikinä aiemmin ei ole halunnut yhteyttä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuollaisen ihmisen kanssa hieroa sovintoa vai pysytellä vain mahd.kaukana... Itse olen aina ollut suht asiallinen.

Vierailija
2/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat kylmästi ja lyhyesti, että kiitos, joulun vietämme ilman ylimääräisiä ihmisiä.

Ilmeisesti tämä nainen on yksin. Onko lapsi teillä joulun? Mukaan ei pidä ottaa. Harmia vain tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa nyt kattava kuvaus kuinka miehen eka valinta on niiiiiin kauheeee-eeeee!!!! Varmaan sama mies löysi mystisesti ihan sika paljon paremman naisen jostain. Nyt se kamala ex-vaimo, joka on koko ajan ollut hankala on tietenkin keksinyt uuden suunnitelman ja yrittää ystävystyä kanssasi, jotta mies huomaa kuinka sovinnollinen ja ihana hän onkaan ja päällimmäisinä mielessään painaa vain sinun viimeaikaisimmat valituksesi. Kohta mies muistaa miten ensin rakastui eksäänsä ja se on menoa. Sun täytyy estää se tietysti! Jos olisin sinä, kutsuisin sen eksän yhteiseen joulupöytään mutta laittaisin glögilasiin myrkkyä.

Vierailija
4/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että ei kiinnosta.

Vierailija
5/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot vaan että ei kiinnosta.

Mutkun mutku kiinnostaa.

Ap.

Vierailija
6/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä osaisin sanoa suoraan, että ei kiinnosta kaveerata toksisen ihmisen kanssa.

Miten ihmiset saa asioista niin vaikeita?

Voihan se olla, että oikeasti hävettää aiemmat kiukuttelut ja haluaa sopua, mutta itsepähän läksi.

Ootko kysynyt miksi ihmeessä se nyt tota haluaa?

Vierailija
7/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tulisi mieleenkään viettää joulua yhdessä muiden kuin omien läheisten kanssa vaikka ei edes olisi erityisen hankala ihminen kyseessä. Sitäpaitsi eronneet vanhemmat yhtäkkiä samassa joulupöydässä olisi outoa ja kiusallista kun lapsikin jo teini.

Vierailija
8/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä miehen exää joulupöytään tai vierailulle kutsuisi tai hänen luokseen menisi. Ei kai mieskään halua?

Kohteliaasti voi vastata, että kiitos ei, ollaan omalla porukalla tms.

Turha ruveta virittelemään mitään yhteistä.

Mikähän on sen ex-naisen mielen muuttanut?Ei tietenkään ole keneltäkään pyytänyt haukkumispuheitaan ikinä anteeksi, eihän?

Vierailija
9/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ajattele lasta? Tuon ikäiseltä lapseltahan voi jo suoraan kysyä, että miten ja kenen kanssa joulu kelpaisi? Jos se haluaakin isin ja äidin eikä sinua tai ehkä sinutkin. Kyllä joulu on lasten juhla ja te naiset voisitte edes kerran vuodessa lakaista mädät märehdintänne sinne pakkasessa raikastetun joulumaton alle.

Vierailija
10/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ajattele lasta? Tuon ikäiseltä lapseltahan voi jo suoraan kysyä, että miten ja kenen kanssa joulu kelpaisi? Jos se haluaakin isin ja äidin eikä sinua tai ehkä sinutkin. Kyllä joulu on lasten juhla ja te naiset voisitte edes kerran vuodessa lakaista mädät märehdintänne sinne pakkasessa raikastetun joulumaton alle.

#sopusijaaantaa, ap, olepas kerrankin se aikuinen ja järkevä äläkä mikään "suht asiallinen"

Vierailija
11/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että paista paska ja painuvittuun

Vierailija
12/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kummallisen tutulta tuo solvaaminen ja syyttely. Taidankin ottaa kuvakaappauksen tästä ja näyttää Jarskille, että ehditään sopia ehdot Kasperin joulunvietolle teillä.

Tereisin: Miehesi/exäni ex

Vierailija
13/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai varmaan lähes kaikki lapset, joilla on hyvä suhde molempiin vanhempiinsa, haluaisi viettää joulun molempien vanhempiensa kanssa. Niin kuin varmaan haluisi, että vanhemmat palaisi yhteen. Mutta kun ne asiat ei valitettavasti ole lapsen päätettävissä. Kuten ei esimerkiksi sekään käykö lapsi koulua, mihin vanhempien rahat laitetaan, minne ja milloin lähdetään lomalle jne. Ei kaikkia lapsen toiveita tarvitse toteuttaa.

Vierailija
14/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehelle ehdotti vai teille. No estä somessa /puhelimessa ja heitä suklaat pois, kortit. Ehkä teini syö suklaat. Ei pidä mennä ehdotusten lankaan. Hänellä lienee joku muu joka kutsua. Jos ei oma käytös muistu mieleen, niin muut eivät voi sille asialle mitään. Liekö ansa. Vaikka ihmiset joskus muuttuvatkin. En luottaisi ihmisiin jotka ovat räyhänneet. Teini viettää itse aikaa vanhempansa kanssa. Jos kumppanisi haluaa viettää exän kanssa aikaa, en tiedä mitä sanoa.

Vierailija
15/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Ja mie luulin, että saatasiin viimein sovittua nämä pikkumaiset kiistat, ettei tarttis joulunakin muistella ja kaivella vanhoja asioita. Lapsihan on teillä vaan kaks viikonloppua kuussa. Mikä siinäkin on, että siitä pitää tehdä sellaista painajaista ja olla uhriutumassa ja loukkaantumassa? Olin teille lahjatkin miettinyt! Nyt en kyllä lähe ruuhkassa seisomaan ja kaupasta hakemaan! Olkaa ilman jos on sitä yhtä leh mä-sanaa pakko tänäkin jouluna muistella. Vaikka lehm ähän sie oot ja hyvin tiedät sen. Sopiva sian pariksi. Oikein hyvää joulua vaan, en tuo lahjoja enkä häiritte!

T. Miehesi ex

Vierailija
16/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako tuollaisen ihmisen kanssa hieroa sovintoa vai pysytellä vain mahd.kaukana... Itse olen aina ollut suht asiallinen.

Eroissa melkein kaikki raivoavat exille (toivottavasti ei), jos on ollut kauhea pettymys se ero. Mutta toisen exien kanssa ei yleensä uusi kumppani vietä aikaa, se on turvallisempaa niin kaikille. Entä jos tulee uusi välikohtaus. Lisäksi kumppani voi itse tavata exänsä jos on tilanne.

Vierailija
17/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että esiteinikin tajuaa että äiskää ja iskää uuden kumppaninsa kanssa ei kannata laittaa yhteen.

Eiköhän se teini halua nauttia joulusta erikseen kummankin vanhemman luona, kun saa enemmän huomiota ja lahjoja.

Vierailija
18/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hänellä on ajatuksena vain että ei joudu olemaan yksin jouluna?

Kai se mukula nyt kummassakin osoitteessa käy.

Vierailija
19/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelisivat miehen kanssa mistelin alla.

Vierailija
20/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Hyppää vaikka kaivoon jos et muuta keksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän