Hyvännäköisten seksielämä
Pystyykö hyvännäköiset ihmiset pitämään näppejään irti toisistaan? Itse en ainakaan pystyisi jos olisi oikein timmi hottisvaimo.
Terveisin,
Ruman pariskunnan ruma mies
Kommentit (42)
Mutta antaisiko "timmi hottisvaimosi" ruman miehensä koskea häneen?
Vierailija kirjoitti:
Antaisi jos olisin komea adonis
yksinkertaista: ei.. "Älä oleurpo, jos housuissasi onturbo.."? ..syynä, vain se.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin nimenomaan että pariskunnan molemmat ovat samalla tasolla, eli kaunis nainen ja komea mies. En mitenkään tarkoita että itselläni olis koskaan ollut mahdollisuutta hottisvaimoon.
Ap
Ei ongelma. Läheisyyttä ja sukupuolielämää on tarpeen mukaan. Kumpikin ollaan aktiivisia, sängyssä ja muissakin asioissa. Ja minä olen se meidän perheen rumempi ja vanhempi osapuoli.
M51
Myös kaunis nainen on epävarma omasta vartalostaan. Naisilla tuntuu olevan vartalossaan aina jotain parannettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, aluksi se mikä kenenkin mielstä on hyvännäköinen on tietty oma asiansa, eikä niin merkityksellistä kai. Meitä on parina kehuttu usein näyttäväksi ja osumme kai molemminpuolin ihmisten kauneusihanteisiin. SEn voin kyllä kertoa, että seksielämään sillä ei ole mitään vaikusta, ihan yhtä paljon on pää kipeä ja muuten vain v...tuttaa kaikki, ettei todellakaan ilotulitteet sen enempiä lentele makuuhuoneessa kuin muillakaan. Ehkä jopa voisin kuvitella vähemmänkin, alussa toki oli toisinkin.
Olen siis se mies, ehkä vaimolla menoa jossain muualla sitten. :)
En tarkoittanut teitä isovanhempien "komeita poikia" ja "nättejä tyttöjä" vaan oikeasti hyvännäköisiä. Parasta kymmentä prosenttia.
Ao
Meitä sanottu ainaupeaksi pariksi, jopa niin, että kun esim laivallaoltu, niin ihmiset kuvanneet meitä, ja ihmetelleet miten myös lapset tosi kauniita.
No seksi ollut aina upeeta, nyt vanhempana yhä upeampaa. Mutta, sitä se meillä olisi taatusti ollut olisimmepa sitten minkänäköisiä tahansa!
Eihän seksi tai sen laatu ole kiinni mitenkään ulkonäöstä. Parin keskinäinen kemia on se juttu.
Ja olemme siis ihan taviksia, ei mitään julkimoita sillai.
Kyllä minusta ulkonäkö vaikuttaa seksin laatuun ja määrään. Yksi kumppaneistani oli sen näköinen että olisin melkein voinut tulla häntä vaan katsellessa. Toki myös se kemia oli mieletön.
Vieläkin ihan harmittaa kun ei olla enää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Myös kaunis nainen on epävarma omasta vartalostaan. Naisilla tuntuu olevan vartalossaan aina jotain parannettavaa.
Tämä. Eikä sitä seksielämääkään kaikilla ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla kyllä ole epävarmuuksia omasta vartalostani. Mutta olen mielestäni suht itsevarma muutenkin. Sisäisesti.
Siitähän se on kiinni.
Olen joskus miehenä miettinyt millaista oikein seksikkäiden naisten seksi on, kun tietävät itsekin miten kiihottavia miehelle ovat jo luonnostaan ja sitten vielä kun alasti oikein kiihottuvat ja voihkivat sängyssä. Toisaalta millaista olisi sellaista naista saada kokea yhdynnässä. Kertokaa miehet kokemuksia...ovatko sen kummempia kuin tavallisen näköiset?
Mä olen naisena varmaan se vähän vähemmän hyvännäköinen osapuoli vaikka kumpaakin on kehuttu läpi elämän kauniiksi/komeaksi ja ottajia riittää.
Itselle tämä mies ns. komein ja onhan se kiihottavaa katsella miltä meidän vartalot näyttää yhdessä, peilistä tai muuten. Jotain videoita kuvattu ja hyvältä näyttää sielläkin. Itselle naisena tuollaisen treenatun hyvännäköisen miehen katselu jo tuottaa mielihyvää saati se kun tietää et hän on mun ja valmiina seksiin milloin vain.
Sinällään ulkonäkö ei kyllä auttais jos luonne olis jotenkin sopimaton minulle tai seksimieltymykset poikkeaisi kovasti. Tässä nekin toimii
Valokuvamalleja ja viimeisen päälle puleerattuja poptähtösiä katsellessa usein käy mielessä tämä sama asia. Että onko heillä hyvää seksiä? Hyvällä seksillä tarkoitan sellaista että sen jälkeen on tukka oikeasti sekaisin ja nainen polvesta napaan märkä ja niin pois päin. Joillain ilmeisesti on -jopa seksiaddiktio- mutta luulenpa että suurella osalla seksielämä on tragedia. Julkkispoikaystävät voi olla makuukammarissa outoja, osa voi olla todellisuudessa homojakin ja niin pois päin. Moni superkaunis on voinut nuorena kokea ahdistelua, jopa seksuaalista väkivaltaa. Maailmalla kauniit teinitytöt joutuu paljon herkemmin hankaliin tilanteusiin suomeen verrattuna
Aivan typerä yleistys. Seksi kun on pääasiassa aivoissa tapahtunutta toimintaa niin siihen ei ulkonäkö liity juuri millään tavalla. Kaikista turhin nainen jota panna on kaunis, mutta haluton. Sellainen ketä kiinnostaa sängyssä enemmän oma ulkonäkö ja "kelpaavuus" kuin se lihamiekka tai kieli sunne tuheroon tekemään nautintoja. Ai niin ei kauniilla ja pinnallisella mitään karvoja voi olla.
Pyytäisin ei hyvännäköisiä pysymään pois tästä ketjusta esittämästä kateellisia mutuilujaan.
Ap
Minun kaksi parasta naiskumppaniani seksissä ovat olleet nuorena yksi täysin rinnaton nainen (rusinat kylkiluiden päällä) ja nykyinen, pieni siro hyvävartaloinen, mutta kasvoista muodoltaan tavistakin heikompi. Tietää sen itsekin. Ihokaan ei parane kauneushoitolassa eikä ihotautilääkärissä. Hänen kanssaan parasta seksiä ikinä ja kasvoista olen oppinut pitämään vuosien varrella. Itse olen tavis, toki isokokoinen sellainen. Kun luonteet sopivat yhteen, seksi sujuu, sillä se hormonimyrsky jyllää aivoissa. Isäni opetus: "Kyllä huonossakin repussa voi olla hyvät eväät" pitää siis paikkansa.
Voihan taviksillakin olla ihan hyvä seksielämä, mutta he tuskin pystyvät edes kuvittelemaan mitä se parhaimmillaan voisi olla
Vierailija kirjoitti:
Voihan taviksillakin olla ihan hyvä seksielämä, mutta he tuskin pystyvät edes kuvittelemaan mitä se parhaimmillaan voisi olla
Miten helvatussa seksissä ehtii tai pystyy katsomaan, kun on joko naama kiinni pillussa tai lähietäisyydellä. Ainoat millä on merkitystä on kiima ja halukkuus toisiaan vastaan. Toki kemiat, muuten on yhtä tyhjän kanssa.
Kuule, aluksi se mikä kenenkin mielstä on hyvännäköinen on tietty oma asiansa, eikä niin merkityksellistä kai. Meitä on parina kehuttu usein näyttäväksi ja osumme kai molemminpuolin ihmisten kauneusihanteisiin. SEn voin kyllä kertoa, että seksielämään sillä ei ole mitään vaikusta, ihan yhtä paljon on pää kipeä ja muuten vain v...tuttaa kaikki, ettei todellakaan ilotulitteet sen enempiä lentele makuuhuoneessa kuin muillakaan. Ehkä jopa voisin kuvitella vähemmänkin, alussa toki oli toisinkin.
Olen siis se mies, ehkä vaimolla menoa jossain muualla sitten. :)