Lue keskustelun säännöt.
Etta raivostutti aititutun utelut olenko lihonnut. Mulle on raskaudesta jaanyt +2kg (2kk synnytyksesta), itse han on just pudottanut yli 30kg. Mina olen hoikka.
Kommentit (2)
kyllä äiti osaa! Minun äitini ensimmäinen kommentti oli tultuaan katsomaan molempia lapsiani ensimmäistä kertaa: " voi kauhea, onko sulle jääny tollanen maha" . Ensimmäinen oli sentään " voi, onpa se pieni" (siis vauva).
Ja synnytyksestä siis 2-3 vkoa aikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun se tuntuu siihen suuntaan kysyttynä olevan kaikista ok vaikka samasta asiastahan siinä on kyse, toisen painosta ja sen muutoksista.