Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomasin että kaupoissa on nyt hirveästi "minä minä minä" ihmisiä liikkeellä..

Vierailija
22.12.2022 |

Mennään ja tönitään muita, kävellään päin jos ei vastaantulija väistä, sitten kirotaan sille ketä päin käveltiin että se kehtasikin. muista ei välitetä, "minä minä minä ensin, tulin viimeksi tähän mutta minulla on oikeus survoa välistä ja mennä ensin ja sitten survotaan hyllyn luo, viedään melkein muiden käsistä..."

Tätäkö se joulu on. Kiire on ja stressi varmasti monella mutta oikeasti, miksi pitää unohtaa käytöstavat??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut jo aikaisemmin. Varsinkin vanhemman puoleiset tädit on tosi itsekeskeisiä, oikein saa varoa.

Vierailija
2/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa äsken. Olen itsekin 100- kiloinen mamma. Mutta en meinannut päästä linjan päähän pakkaamaan tavaroitani kun siihen oli parkkeerannut 3 pariskuntaa, vähintään 100 kiloa hekin jokainen, seurustelemaan. "Mulle tulee 9 lastenlasta, mulle 6, no onpa teillä, sanoo kolmas pariskunta. Yksi teki tilaa että sain tavarani kurkoteltua. Edelleen täyttivät käytävän 6 henkeä kolmine kärryineen, kapeahko käytävä siinä muiden liikkeiden ja kassojen välissä.

No ei se nyt hermoille käynyt mutta mietin miten vähän saattaa 70 + ( olen itsekin) ihmiset joskus huomioida ruuhkaisempaa päivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat kyllä ihmiset, jotka eivät osaa väistää. Pahimmat blokkaa isoja käytäviä keskustelemalla leveästi perheensä tai kumppaninsa kanssa. Ei mitään käytöstapoja.

Vierailija
4/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä kauppoja ennen joulua niin säästyy monelta harmilta.

Vierailija
5/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sentään iskeneet sinua maahan ja sen jälkeen kusseet päällesi. On se jotain sekin.

Vierailija
6/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaantulijana oletat, että automaattisesti sen toisen pitää väistää sinua? Älä valita tyhjästä, itse keksimistäsi mielikuvitusasioista.

Vierailija
7/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, onneksi kotiinkuljetus on keksitty. Käyn ruokakaupassa vain pari kertaa kuussa hakemassa tuoretuotteita.

Vierailija
8/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaantulijana oletat, että automaattisesti sen toisen pitää väistää sinua? Älä valita tyhjästä, itse keksimistäsi mielikuvitusasioista.

Minä olen mies enkä väistä.

Vierailija
9/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun otat vauhtia ja TAKLAAT tien tukkijat, sitten katselet nauraa höröttäen, kun läskimoosekset kierivät pitkin käytävää kuin keilaradan keilat konsanaan.

Vierailija
10/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun otat vauhtia ja TAKLAAT tien tukkijat, sitten katselet nauraa höröttäen, kun läskimoosekset kierivät pitkin käytävää kuin keilaradan keilat konsanaan.

:D Jääköhän läskit hyllymään kuinka pitkäksi aikaa? Voisikohan kaupan lihamestari valmista kaadetuista keiloista edullisia joulukinkkuja tai -kalkkunoita.

Vierailija
11/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittaminen on tullut jouluunkin, ainakin isommilla paikkakunnilla ja varakkaammilla.

Eli että hyvä olo tulisi eri tekojen sarjasta. Eikä läsnäolosta, pysähtymisestä. Olemisesta.

Kovin surullista. Toisin näkeviäkin on, mutta ehkä vähemmistö kuitenkin.

Vierailija
12/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorittaminen on tullut jouluunkin, ainakin isommilla paikkakunnilla ja varakkaammilla.

Eli että hyvä olo tulisi eri tekojen sarjasta. Eikä läsnäolosta, pysähtymisestä. Olemisesta.

On kyllä todella surillista, jos sinä menet jouluna pysähtymään kauppaan. Eikö sinulla ole mitään muuta paikka pysähtyä?

Vierailija
13/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kaupoissa ennen joulua, koska en voi sietää juntteja ihmisiä.

Vierailija
14/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia ovat kyllä ihmiset, jotka eivät osaa väistää. Pahimmat blokkaa isoja käytäviä keskustelemalla leveästi perheensä tai kumppaninsa kanssa. Ei mitään käytöstapoja.

Pahimpia ovat ne jotka blokkaavat hyllyjä kärryillä, jotka eivät voi jättää kärryjään vaikka metrin päähän hyllystä, vaan estävät muiden pääsyn hyllylle.

Vierailija
15/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella surillista, jos sinä menet jouluna pysähtymään kauppaan. Eikö sinulla ole mitään muuta paikka pysähtyä?

Mekaanisen oloinen käytös kaupassa on osa isompaa ilmiötä, joka on suorittamiskeskeisyys. Elämä on silloin eri tapahtumasarjojen ajoa muistuttaen tietokoneen ja prosessoinnin suhdetta.

Vierailija
16/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa biologinen sodankäynti kaupoissa ja ahtaissa tiloissa. Kunnon pieru antaa tilaa.

Vierailija
17/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekaanisen oloinen käytös kaupassa on osa isompaa ilmiötä, joka on suorittamiskeskeisyys. Elämä on silloin eri tapahtumasarjojen ajoa muistuttaen tietokoneen ja prosessoinnin suhdetta.

Kehititkö tämän teorian  pysähtyessäsi ruuhka-aikana moottoritielle miettimään, miksi kaikilla on niin kiire ei mihinkään?

Vierailija
18/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehititkö tämän teorian  pysähtyessäsi ruuhka-aikana moottoritielle miettimään, miksi kaikilla on niin kiire ei mihinkään?

Vertauskuvallisesti kyllä.

Vierailija
19/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiilattiin, eikä kukaan edes tullut auttamaan, vaikka useat näkivät tilanteen. Ja kotiin lähtiessä irtosi pyörästä ketjut, ja sama homma taas.

Vierailija
20/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkossa on parempi pysähtyä.