Viimeisin sähkölasku 29 euroa, ihanaa asua yksiössä!
Kaikki valot päällä eikä tarvitse säästää sähköä! 😍
Kommentit (24)
Mä asun kolmiossa ja mun sähkölasku oli 18e
Pääsen saunallisessa kaksiossa halvemmalla.
Meillä saunallisessa kolmiossa 23 euroa, kulutus 135 kWh ilman säästelyä.
Yksiö stadissa ja 45e/3kk. Diili voimassa 3/2024 asti.
Ehanaa!
Vierailija kirjoitti:
Yksiö stadissa ja 45e/3kk. Diili voimassa 3/2024 asti.
Ehanaa!
Ei huono
Meillä omakotitalossa oli sähkölasku 98€ ja koska käyn töissä, ei ole ongelmia tuota maksaa. Asumistaso on moninkertaisesti korkeampi tässä 5h+k okt:ssa että maksan ilomielin tuon 100 euroa kuukaudessa sähköstä.
Toki, kun asuu betonikuutiossa kuin kanat häkkikanalassa niin pitää sitä edes jostain yrittää repiä iloa elämään, kun asumismuoto muuten on säälittävän masentava.
Onko tuo sinusta jotenkin pieni sähkölasku?! Mulla on aiemmin ollut alta 30 euroa / 2kk lasku kaksiossa saunalla ja se on ollut minusta normaali/kohtuullinen hinta.
Säkin maksat sähköstä noin euron päivä. Ei siis mitenkään edullista.
Viimeisin sähkölasku 0€, ihanaa kun sähkö kuuluu vuokraan jota nostettu viimeksi yli 2 vuotta sitten!
Satuin minäkin ekaa kertaa näkemään yhdessä naapurirapuista tällaisen jatkojohdolla rappupistokkeesta postiluukun kautta asuntoon sähköviritelmän. Saa nähdä kauanko tuokin tuossa kerkiää vanhenemaan ennen kuin johto poikkaistaan.
Opiskeluaikana 1980-luvulla asuin yksiössä. Ei ole onneksi tarvinnut sen jälkeen.
Taitavat taas kaasuliedelliset ihmiset leveillä pienillä sähkölaskuillaan.
Yksiössä asuminen on perseestä, vaikka sähkölasku olisi 0€.
Vierailija kirjoitti:
Meillä omakotitalossa oli sähkölasku 98€ ja koska käyn töissä, ei ole ongelmia tuota maksaa. Asumistaso on moninkertaisesti korkeampi tässä 5h+k okt:ssa että maksan ilomielin tuon 100 euroa kuukaudessa sähköstä.
Toki, kun asuu betonikuutiossa kuin kanat häkkikanalassa niin pitää sitä edes jostain yrittää repiä iloa elämään, kun asumismuoto muuten on säälittävän masentava.
Mikä sinä olet toisten koteja ja valintoja arvostelemaan? Et yhtään mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, kun asuu betonikuutiossa kuin kanat häkkikanalassa niin pitää sitä edes jostain yrittää repiä iloa elämään, kun asumismuoto muuten on säälittävän masentava.Mikä sinä olet toisten koteja ja valintoja arvostelemaan? Et yhtään mikään.
En mä mitään arvostellut, toki saa asua betonikuutiossa tuotantoeläimen tavoin niin halutessaan. Moni vaan haluaa elämiseensä laatua, eikä vain pientä sähkölaskua.
Hassua, että täällä ilakoidaan sähkölaskuista, kun tuttu isännöitsijä kertoi, että ei muuta kuin valiteta nousseista vastikkeista.
Musta on aika mielenkiintoista että mulla kuluu ihan erilaisia määriä sähköä asunnossa, jopa kohtuullisen suuria, vaikka en ole siellä asunut 3 kuukauteen ja kaikki sähkövehkeet on irti. Että mikä lie siellä sitten kuluttaa, ehkä Jeesus.
29 euroa on kyllä todella paljon itsariyksiön sähkölaskuksi.
Vierailija kirjoitti:
Asun myös ok-talossa enkä näe mitään ihanuutta asua betonikuution yksiössä. Eilen tuli KAHDEN kk sähkölasku ja se oli 95 e. Maksan myös ilomielin sähkölaskuni enkä ole säästänyt vielä mistään.
Ei neliöt sähköä kuluta. Ainoastaan sähkölaitteet.