Raskaana ja ahdistaa jouluaatto!
Miten kestän miehen sukulaisia ja anoppia jotka tulevat tuputtamaan ruokaa. Kerromme raskaudesta miehen suvulle jouluaattona mutta ahdistaa valmiiksi kun kuulevat ja aloittavat lätinät kahden edestä syömisestä. Miehen suvussa ei ole pikkulapsia, ei vauvoja ja nuorin lapsi on kymmenen. En haluaisi lätistä vauvasta koko aattoa mutta pelkään pahoin kun lapsemme on uusin tulokas sitten vuosiin.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa vasta ruuan jälkeen. Yksinkertaista.
En halua tuhlata ruokaa jättämällä sitä lautaselle
Ei kai sinulla Jo ole raskauden aikainen masennus?Se jatkuu sitten raskauden jälkeiseen masenus.Puhu ajoissa asiasta nevolaan kun ahdistaa noin paljon koko asia.Itse en vastaava tilanne kertoisi.Teitä on kaksi! Miksi mies saa pättää ajan koska julkaistaan raskautesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä naisia vaivaa kun kaikki ahdistaa aina? Ei tunnu olevan mitään sellaista asiaa mikä teitä ei ahdista nykyään...
Ahdistaa kun tiedän että alkavat tuputtamaan ruokaa kahden edestä ja hävettää, kun saavat tietää että olen ollut miehen kanssa sillain.......
Kuule, me edelliset ei pidelty eikä pidellä vain kädestä, ei odoteta että te seuraavatkaan.
Turha häveliäisyys onneksi karisee raskauden edetessä, pakko on synnyttääkin.
Sun anoppi on suunnilleen 70v tai nuorempi, ei edes sen raskausaikana syöty kahden edestä. Miksi te kuvittelette kaikkien itseänne vanhempien eläneen 1800-luvun nälkävuosina?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinulla Jo ole raskauden aikainen masennus?Se jatkuu sitten raskauden jälkeiseen masenus.Puhu ajoissa asiasta nevolaan kun ahdistaa noin paljon koko asia.Itse en vastaava tilanne kertoisi.Teitä on kaksi! Miksi mies saa pättää ajan koska julkaistaan raskautesi?
Mies toivoi raskauden julkistamista aattona ja suostuin mutta nyt kaduttaa ja ahdistaa. Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä.
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä ja minä.
Meidän vauva. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies toivoi raskauden julkistamista aattona ja suostuin mutta nyt kaduttaa ja ahdistaa. Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä.
Et osaa sanoa miehelle, että muutit mieltä? Millainen suhde teillä on? Kertokaa puhelimessa joulun jälkeen.
Ei sua muuten ahdistaisi muuta kuin paksuna🤣
Ehkä 10v lapsi on innoissaan ja kyselee vauvasta paljon. Saahan tämä leikkikaverin sukujuhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä naisia vaivaa kun kaikki ahdistaa aina? Ei tunnu olevan mitään sellaista asiaa mikä teitä ei ahdista nykyään...
Ahdistaa kun tiedän että alkavat tuputtamaan ruokaa kahden edestä ja hävettää, kun saavat tietää että olen ollut miehen kanssa sillain.......
Rohkwa veikkaus, että anoppi ja appikin on ollut silloin... tai no anoppi ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kerro, ellet halua kertoa.
Otat lautasellesi niitä ruokalajeja, joita voit syödä.
Kun et itse tee asiasta numeroa, ei siitä tee muutkaan.
En voi vaan ottaa ruokaa lautaselle vaan anoppi jakaa kaiken tasaisesti kaikille.
Aika murtaa noin idioottimainen perinne.
Tämähän provo on suorastaan hauska.
Kiitos vaan nauruista 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi vaan ottaa ruokaa lautaselle vaan anoppi jakaa kaiken tasaisesti kaikille.
Aika murtaa noin idioottimainen perinne.
Kukin tyylillään mutta ehkä aloittajan kannattaa vaan sanoa että jättää syömästä lohta ja kinkkua. Raskaudesta en kertoisi jos noin ahdistaa. Onnea vauvasta ja hyvää joulua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Me kerrottiin jouluna vasta ruuan jälkeen. Eipä sitä hössötystä muutenkaan tullut vaikka oli ensimmäinen lapsenlapsi. Raskaana ollessa muutenkin oli helppo sanoa, että on raskauspahoinvointia, ei oikein ruoka maistu, jos tulee tuputtamista.